quote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef devv05 het volgende:
Gezeik allemaal. We spelen gewoon zwaar kut en dat is onze eigen schuld en van niemand anders. Met 9 man moeten we Sparta normaal gesproken ook oprollen en er zitten gewoon dingen verkeerd, zie Sneijder en Perez en de frustratie van Huntelaar en zijn vormcrisis.
Waar slaat dat nou opquote:Op zondag 26 november 2006 17:53 schreef denthemen het volgende:
nog interesse in het telefoonnummer van de heer Bossen?
Of iemand geinteresseerd is om hem te bellen.quote:
Zeg dat danquote:Op zondag 26 november 2006 17:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Of iemand geinteresseerd is om hem te bellen.![]()
Je hebt mark zelf geholpen met zoeken Marcelquote:
ik kan hem wel mailenquote:Op zondag 26 november 2006 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom vraag je het dan?
quote:Op zondag 26 november 2006 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
begin er dan niet over
quote:
Nee, Rosenberg daar zie ik veel meer potentie in, en ten Cate moet stoppen met kansen geven aan Huntelaar.quote:
Meer potentie niet, maar hij past beter in de tacktiek van ten cate met z'n verdedigende instelling de laatste wedstrijdenquote:
Stoere jongen zeg.quote:
Inderdaad. Al dat gezeik over meevoetballenquote:Op zondag 26 november 2006 18:52 schreef Cheiron het volgende:
Alsjeblieft "stoppen met geven van kansen aan Huntelaar"?!?! WTF! Je moet die jongen gewoon laten spelen zoals hij dat wil en kan. Die jongen schopt er niet per toeval 50+ in afgelopen seizoen!
Dat gaat weer tever, maar ik zie toch liever Rosenberg op links nu ofzo, want dit werkt ook niet. Of we gaan met 2 spitsen spelenquote:
Neuh, dat word tegenwoordig genoeg gebruikt.quote:Op zondag 26 november 2006 19:59 schreef twi het volgende:
Overigens is het wel grappig dat Sneijder zei dat hij niet de meest erge ziektes heeft gebruikt. In tegendeel.
Tyfus valt daar tegenwoordig blijkbaar niet meer onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |