We missen gewoon twee goede vleugelspelers en daardoor staat Huntelaar op een eiland... het V. Nistelrooij in Oranje-probleem zeg maar. Als Babel er weer is zal het wel wat beter gaan maar op rechts ontbreekt echt ietsquote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef devv05 het volgende:
Gezeik allemaal. We spelen gewoon zwaar kut en dat is onze eigen schuld en van niemand anders. Met 9 man moeten we Sparta normaal gesproken ook oprollen en er zitten gewoon dingen verkeerd, zie Sneijder en Perez en de frustratie van Huntelaar en zijn vormcrisis.
Niet waar. Die 1-0 zag je al een kwartier van tevoren aankomen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.
ja echt een enorme kneus die Temminkquote:
Na de rode kaart stelde Ajax helemaal niets meer voor. Alleen uit vrije trappen en corners konden ze nog iets van gevaar stichten (en dat terwijl Ten Cate goals uit dode spelmomenten niet wil tellen). Sparta speelde met veel meer lef en heeft wat mij betreft 100% verdiend gewonnen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.
quote:Op zondag 26 november 2006 16:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Geweldig toch? PSV wint wekelijks geflatteerd met 4-0![]()
![]()
Hallo Jeroen Slop.quote:Op zondag 26 november 2006 16:29 schreef VoreG het volgende:
Playoffs zijn ook leuk
Enorm is ie zekerquote:Op zondag 26 november 2006 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja echt een enorme kneus die Temmink
Mwoah, 5-0 winnen tegen Utrecht met goed spel en goede goals, of door Sparta van de mat worden gespeeld met 3-0. Maar wel met goede intenties.quote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
Nee 4 doelpunten maken uit standaard situatie's en dan geflatteerd winnen zodat je week in week uit kunt horen dat je ver uit de beste club van nederland bent d.m.v. verschrikkelijk italiaans kutvoetbal. Ik zou trots zijn
quote:Op zondag 26 november 2006 16:40 schreef S-Two het volgende:
Huntelaar speelt dit seizoen erg belabberd en dat is volgens velen ook omdat hij geen bruikbare ballen krijgt. Vorig seizoen speelde hij toch met Rosenberg en Rosales naast hem, en toen scoorde hij aan de lopende band. Gewoon die 2 maar weer mooi opstellen (of Babel als hij fit is). Daarnaast met een 10 gaan spelen, en tegen Huntelaar zeggen dat hij geen flikker hoeft te doen, maar alleen scoren. Ik heb het idee dat hij nu wel heel leuk meevoetbalt, maar hij loopt zo gefrustreerd rond dat het me verbaast dat hij nog geen rood heeft gehad dit seizoen.
Wat is eigenlijk het record bij Ajax qua aantal opvolgende wedstrijden zonder overwinningen? Misschien pakken we wel een clubrecord tegen Espanyol.quote:Op zondag 26 november 2006 16:48 schreef Jasza het volgende:
"Ik kan mijn spelers weinig verwijten", sprak hij na de vierde wedstrijd op rij zonder zege
Iddquote:Op zondag 26 november 2006 16:40 schreef S-Two het volgende:
Huntelaar speelt dit seizoen erg belabberd en dat is volgens velen ook omdat hij geen bruikbare ballen krijgt. Vorig seizoen speelde hij toch met Rosenberg en Rosales naast hem, en toen scoorde hij aan de lopende band. Gewoon die 2 maar weer mooi opstellen (of Babel als hij fit is). Daarnaast met een 10 gaan spelen, en tegen Huntelaar zeggen dat hij geen flikker hoeft te doen, maar alleen scoren. Ik heb het idee dat hij nu wel heel leuk meevoetbalt, maar hij loopt zo gefrustreerd rond dat het me verbaast dat hij nog geen rood heeft gehad dit seizoen.
ik ben altijd trots op mijn club. Al degraderen we dan doe ik mijn shirt nog aan.quote:Op zondag 26 november 2006 16:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, 5-0 winnen tegen Utrecht met goed spel en goede goals, of door Sparta van de mat worden gespeeld met 3-0. Maar wel met goede intenties.
Als Ajacied zou ik nu erg trots zijn op Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |