abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43907466
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef devv05 het volgende:
Gezeik allemaal. We spelen gewoon zwaar kut en dat is onze eigen schuld en van niemand anders. Met 9 man moeten we Sparta normaal gesproken ook oprollen en er zitten gewoon dingen verkeerd, zie Sneijder en Perez en de frustratie van Huntelaar en zijn vormcrisis.
We missen gewoon twee goede vleugelspelers en daardoor staat Huntelaar op een eiland... het V. Nistelrooij in Oranje-probleem zeg maar. Als Babel er weer is zal het wel wat beter gaan maar op rechts ontbreekt echt iets
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43907467
Sparta stelde geen zak voor. Des te schandaliger dat het 3-0 is geworden.
Houd van een lijntje.
pi_43907472
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.
Niet waar. Die 1-0 zag je al een kwartier van tevoren aankomen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_43907503
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:14 schreef toma het volgende:

[..]

"zielepoot" riep ie toch
ja echt een enorme kneus die Temmink
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43907511
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.
Na de rode kaart stelde Ajax helemaal niets meer voor. Alleen uit vrije trappen en corners konden ze nog iets van gevaar stichten (en dat terwijl Ten Cate goals uit dode spelmomenten niet wil tellen). Sparta speelde met veel meer lef en heeft wat mij betreft 100% verdiend gewonnen.

En dit probeer ik 100% objectief te zeggen
pi_43907544
Verdiend was het zeker ja.
Houd van een lijntje.
pi_43907554
Kutweekend gewoon.
pi_43907611
KNJB!
pi_43907741
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:14 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Geflatteerd winnen?
Geweldig toch? PSV wint wekelijks geflatteerd met 4-0
pi_43907819
az ook nog eens gewonnen in de laatste minuten
pi_43907830
Playoffs zijn ook leuk
pi_43907836
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Geweldig toch? PSV wint wekelijks geflatteerd met 4-0

verder laat ik me er niet over uit. Dit is een Ajax topic
  zondag 26 november 2006 @ 16:31:22 #188
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_43907873
Die rode kaart Verder was Ajax weer 1 groot drama, alleen in blessuretijd werd er normal gespeeld
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zondag 26 november 2006 @ 16:33:51 #189
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_43907934
Sparta
pi_43907943
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:29 schreef VoreG het volgende:
Playoffs zijn ook leuk
Hallo Jeroen Slop.
pi_43907945
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ja echt een enorme kneus die Temmink
Enorm is ie zeker
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 26 november 2006 @ 16:40:13 #192
82589 S-Two
barba macacu
pi_43908105
Huntelaar speelt dit seizoen erg belabberd en dat is volgens velen ook omdat hij geen bruikbare ballen krijgt. Vorig seizoen speelde hij toch met Rosenberg en Rosales naast hem, en toen scoorde hij aan de lopende band. Gewoon die 2 maar weer mooi opstellen (of Babel als hij fit is). Daarnaast met een 10 gaan spelen, en tegen Huntelaar zeggen dat hij geen flikker hoeft te doen, maar alleen scoren. Ik heb het idee dat hij nu wel heel leuk meevoetbalt, maar hij loopt zo gefrustreerd rond dat het me verbaast dat hij nog geen rood heeft gehad dit seizoen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_43908156
Pijnlijk om te zien inderdaad.
Houd van een lijntje.
  zondag 26 november 2006 @ 16:42:19 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43908169
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef toma het volgende:

[..]

Nee 4 doelpunten maken uit standaard situatie's en dan geflatteerd winnen zodat je week in week uit kunt horen dat je ver uit de beste club van nederland bent d.m.v. verschrikkelijk italiaans kutvoetbal. Ik zou trots zijn
Mwoah, 5-0 winnen tegen Utrecht met goed spel en goede goals, of door Sparta van de mat worden gespeeld met 3-0. Maar wel met goede intenties.

Als Ajacied zou ik nu erg trots zijn op Ajax .
2000 light years from home
pi_43908343
Wij zijn altijd trots op Ajax en dat zal ook altijd zo blijven.
Houd van een lijntje.
pi_43908402
"Ik kan mijn spelers weinig verwijten", sprak hij na de vierde wedstrijd op rij zonder zege

pi_43908459
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:40 schreef S-Two het volgende:
Huntelaar speelt dit seizoen erg belabberd en dat is volgens velen ook omdat hij geen bruikbare ballen krijgt. Vorig seizoen speelde hij toch met Rosenberg en Rosales naast hem, en toen scoorde hij aan de lopende band. Gewoon die 2 maar weer mooi opstellen (of Babel als hij fit is). Daarnaast met een 10 gaan spelen, en tegen Huntelaar zeggen dat hij geen flikker hoeft te doen, maar alleen scoren. Ik heb het idee dat hij nu wel heel leuk meevoetbalt, maar hij loopt zo gefrustreerd rond dat het me verbaast dat hij nog geen rood heeft gehad dit seizoen.

de punt moet naar voren ipv naar achter
Babel------KJH-----Rosales
----------Sneijder/Perez--------
----------Gabri-----Maduro-------
Urby---Grygera--Stam---Ogararu
---------Stekelenburg------

Ajax heeft namelijk ook niet een super goeie verdedigend middenvelder om met de punt naar achter te spelen. Gabri moet gewoon minder diep spelen en de lijnen uit zetten want dat kan ie zeker.
pi_43908473
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:48 schreef Jasza het volgende:
"Ik kan mijn spelers weinig verwijten", sprak hij na de vierde wedstrijd op rij zonder zege

Wat is eigenlijk het record bij Ajax qua aantal opvolgende wedstrijden zonder overwinningen? Misschien pakken we wel een clubrecord tegen Espanyol.
pi_43908495
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:40 schreef S-Two het volgende:
Idd
pi_43908505
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Mwoah, 5-0 winnen tegen Utrecht met goed spel en goede goals, of door Sparta van de mat worden gespeeld met 3-0. Maar wel met goede intenties.

Als Ajacied zou ik nu erg trots zijn op Ajax .
ik ben altijd trots op mijn club. Al degraderen we dan doe ik mijn shirt nog aan.
(misschien niet zovaak als dat ze kampioen zullen worden maar toch )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')