abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43914106
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:05 schreef Smeich het volgende:
wat een sukkel zeg... was ten eerste ook helemaal niets aan de hand.
En ja, ... hij komt van het kamp waar dat soort verwensingen normaal gevonden worden... toch?
Iedereen die bij Ajax speelt komt van het kamp toch?
  zondag 26 november 2006 @ 20:07:50 #252
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_43914109
Sjaak Polak heeft er voor de camera een concurrent bij.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 26 november 2006 @ 20:07:58 #253
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_43914116
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat is gloryhunter eigenlijk?
Ja. 'Ajax-supporters' die wegblijven bij UEFA Cup wedstrijden die anders wel zouden zijn op komen dagen bij CL-wedstrijden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 26 november 2006 @ 20:09:47 #254
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43914158
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:05 schreef Smeich het volgende:
wat een sukkel zeg... was ten eerste ook helemaal niets aan de hand.
En ja, ... hij komt van het kamp waar dat soort verwensingen normaal gevonden worden... toch?
Dat soort verwensingen zijn niet normaal, maar als iedereen voor diezelfde verwensing direct rood zou krijgen, zouden wedstrijden met bar weinig spelers op het veld eindigen. Dat praat de opmerking niet goed, maar dat komt door de normvervaging die er helaas in de hele maatschappij te merken is. Kanker dit, tyfus zo, tering dit, kanker dat.
pi_43914160
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:

[..]

Die gaf vorige week nog een beschamender interview.

"Ik voelde wat van achteren, en toen ging ik neer."

Maar op TV was duidelijk te zien dat niemand je aan raakte.

"Dan eh...hehe. Voelde ik het verkeerd."

Dat was een cool interview
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 november 2006 @ 20:11:35 #256
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43914193
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ja. 'Ajax-supporters' die wegblijven bij UEFA Cup wedstrijden die anders wel zouden zijn op komen dagen bij CL-wedstrijden.
En jij vindt dat jij in de positie bent om daar wat van te zeggen?

Waar ben je tegenwoordig fan van? PSV en FC Twente?
  zondag 26 november 2006 @ 20:12:41 #257
80382 manny
30 is best veel
pi_43914213
denk dat ie gezegd heeft: die tyfushond moet je geel geven... (ipv snijder zelf ) dus hij had het over die speler. maar goed die Sneijder is zelf Kluivertdom, dus het ook zijn dat hij de scheids zelf stond uit te schelden.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_43914217
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:09 schreef twi het volgende:

[..]

Dat soort verwensingen zijn niet normaal, maar als iedereen voor diezelfde verwensing direct rood zou krijgen, zouden wedstrijden met bar weinig spelers op het veld eindigen. Dat praat de opmerking niet goed, maar dat komt door de normvervaging die er helaas in de hele maatschappij te merken is. Kanker dit, tyfus zo, tering dit, kanker dat.
Wat was de laatste keer dat een PSV'er over de schreef ging?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 november 2006 @ 20:13:52 #259
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43914240
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:12 schreef manny het volgende:
denk dat ie gezegd heeft: die tyfushond moet je geel geven... (ipv snijder zelf ) dus hij had het over die speler. maar goed die Sneijder is zelf Kluivertdom, dus het ook zijn dat hij de scheids zelf stond uit te schelden.
Dat zou best eens zo gelopen kunnen zijn. En dat Bossen het opvatte als een opmerking richting hem. Plausibele theorie voor beide partijen
  zondag 26 november 2006 @ 20:15:44 #260
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43914270
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat was de laatste keer dat een PSV'er over de schreef ging?
Dat jullie alleen maar spelers in de ploeg hebben die wazig voor zich uit staren,dat klopt. Hebben jullie goed voor elkaar. Ga nu maar fijn weer naar je PSV topic
pi_43914293
quote:
Maar waarom snap ik dan niet.. ik zag er echt helemaal niets in, eerder zelfs dat Sneijder er te gek invloog dan dat Vlug iets deed.
  zondag 26 november 2006 @ 20:23:29 #262
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_43914414
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:17 schreef Smeich het volgende:

[..]

Maar waarom snap ik dan niet.. ik zag er echt helemaal niets in, eerder zelfs dat Sneijder er te gek invloog dan dat Vlug iets deed.
Het was natuurlijk wel bewust lomp doorlopen van Jeffrey Vlug. Vlug werd 1 minuut daarvoor door Gabri in samenwerking met Sneijder ongeveer doormidden gezaagd.

Alleen heeft vlug blijkbaar meer hersens, die loopt lachend weg en wacht op het moment dat hij Sneijder een tikkie mee kan geven om vervolgens weer lachend weg te lopen. Sneijder die pakte het 'anders' aan.
pi_43914424
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:15 schreef twi het volgende:

[..]

Dat jullie alleen maar spelers in de ploeg hebben die wazig voor zich uit staren,dat klopt. Hebben jullie goed voor elkaar. Ga nu maar fijn weer naar je PSV topic
Nee, wij hebben goed opgevoede voetballers.

Bij Ajax klopt er duidelijk iets niet in de opleiding
  zondag 26 november 2006 @ 20:25:25 #264
73305 Stpan
pi_43914449
quote:
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet normaal dat je tegenover de scheids een collega voetbal die je 1 minuut daarvoor doormidden hebt gezegd na een onschuldige overtreding een vuile tyfushond noemt hoor.

Maar op de 1 of andere manier ben ik toch blij dat Sneijder het deed.
pi_43914725
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:41 schreef Nashje het volgende:
Rosenberg meer potentie dan Babel?

Kan babel op dit moment voetballen? NEE, dus zie ik liever rosenberg voor huntelaar.
  zondag 26 november 2006 @ 20:44:26 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43914731
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, wij hebben goed opgevoede voetballers.

Bij Ajax klopt er duidelijk iets niet in de opleiding
PSV kan inderdaad scouten en kopen op karakter. Helaas hebben wij de last dat de jeugdopleiding wel goed werkt waardoor er soms iemand tussen zit die wat opvliegend is.
pi_43914790
Soms

Echt pruters ook die Affelay, Aisati of Beerens
  zondag 26 november 2006 @ 20:51:05 #268
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43914813
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Soms

Echt pruters ook die Affelay, Aisati of Beerens
Veel verder kom je ook niet met namen. Bij Ajax breekt er elk jaar wel 1 door.
pi_43914850
Wie is er dit jaar doorgebroken dan?
pi_43914863
Klopt niet. Of je moet Heitinga, Maduro, De Mul doorbraken vinden
  zondag 26 november 2006 @ 20:58:12 #271
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43914931
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Het seizoen is nog lang.
pi_43914950
En dan hebben we nog die jongens die bij andere clubs zijn ondergebracht of zijn afgedankt zoals Boakye, Schilder, Vertonghen en die jongen van FC Twente.

Ben benieuwd
  zondag 26 november 2006 @ 21:02:31 #273
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_43914986
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:25 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet normaal dat je tegenover de scheids een collega voetbal die je 1 minuut daarvoor doormidden hebt gezegd na een onschuldige overtreding een vuile tyfushond noemt hoor.

Maar op de 1 of andere manier ben ik toch blij dat Sneijder het deed.
Een normale scheidsrechter maakt het af met een waarschuwing. Of je geeft een eerste gele kaart, maar rood...

Elke speler die in zijn ogen onterecht geel krijgt roept wel eens wat. Dan kan je rode kaarten blijven geven.
Overal verstand van.
  zondag 26 november 2006 @ 21:03:13 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43914995
quote:
Nog niemand, maar een halve selectie vol met jeugdspelers vind ik niet slecht. Bovendien zullen er ongetwijfeld wel een of twee spelers in de winterstop worden toegevoegd aan de selectie, het moment waar dat meestal op gebeurt.

Een Schilder, Anita en Sarpong staan ook op de rand van doorbreken natuurlijk. Eventueel Boakye.
  zondag 26 november 2006 @ 21:04:07 #275
57047 macondo
pi_43915011
quote:
Urby Emanuelson is dit jaar toch echt doorgebroken.
Overal verstand van.
  zondag 26 november 2006 @ 21:04:42 #276
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43915020
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan hebben we nog die jongens die bij andere clubs zijn ondergebracht of zijn afgedankt zoals Boakye, Schilder, Vertonghen en die jongen van FC Twente.

Ben benieuwd
Die jongen van Twente is inderdaad afgedankt. En die knakker die bij Den Bosch speelt. Die andere drie zijn dat helemaal niet.
pi_43915095
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:02 schreef macondo het volgende:

[..]

Een normale scheidsrechter maakt het af met een waarschuwing. Of je geeft een eerste gele kaart, maar rood...

Elke speler die in zijn ogen onterecht geel krijgt roept wel eens wat. Dan kan je rode kaarten blijven geven.
Op Fok mag het niet
  zondag 26 november 2006 @ 21:11:27 #278
73305 Stpan
pi_43915126
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:02 schreef macondo het volgende:
Dat was het hem nou juist, Sneijder kreeg geel voor het duwen van Vlug, toen pas deed hij zijn uitspraken.
quote:
Ja, roept weleens wát. Maar niet altijd dát.

Je tegenstander duwen is geel volgens de regels.
Je tegenstander een kaart proberen aan te naaien is geel volgens de regels.
Je tegenstander vuile tyfushond noemen is geel of rood afhankelijk van de scheidsrechter.
De scheidsrechter belagen is geel.

Dus Sneijder vroeg er wel een klein beetje zelf om, kinderachtig van Sneijder, niet van Bossen.
pi_43915153
Volgens mij kreeg hij geel voor praten en daarna rood voor schelden
  zondag 26 november 2006 @ 21:13:45 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43915157
Daar ben ik 't mee eens. Sneijder mag dan vinden dat hij de ploeg niet heeft gedupeerd. Feit is dat hij wat hij deed uberhaupt niet had moeten doen, dan had er namelijk niks aan de hand geweest en hadden wij nu fijn over de 0-3 kunnen praten in plaats van de 3-0.
pi_43915187
Iemand enig idee waar ik het goedkoopst ergens zwarte verf kan halen voor op een doek? En wat zal de prijs ongeveer zijn?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 26 november 2006 @ 21:23:51 #282
73305 Stpan
pi_43915299
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij kreeg hij geel voor praten en daarna rood voor schelden
In welke volgorde dan ook, zijn acties die ik beschrijf zijn volgens de spelregels een rits aan kaarten waard. Dat hij de kaart dan wil aanvechten en Ten Cate om schorsing van scheidsrechters roept is dan ook kolder van de bovenste plank. Ik neem aan de ze na het zien van de beelden wel spijt hebben van het afschuiven van de schuld op de scheidsrechter.
pi_43915316
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:13 schreef twi het volgende:
Daar ben ik 't mee eens. Sneijder mag dan vinden dat hij de ploeg niet heeft gedupeerd. Feit is dat hij wat hij deed uberhaupt niet had moeten doen, dan had er namelijk niks aan de hand geweest en hadden wij nu fijn over de 0-3 kunnen praten in plaats van de 3-0.
Waarop basseer je dat in godsnaam.
Houd van een lijntje.
pi_43915403
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:23 schreef Stpan het volgende:

[..]

In welke volgorde dan ook, zijn acties die ik beschrijf zijn volgens de spelregels een rits aan kaarten waard. Dat hij de kaart dan wil aanvechten en Ten Cate om schorsing van scheidsrechters roept is dan ook kolder van de bovenste plank. Ik neem aan de ze na het zien van de beelden wel spijt hebben van het afschuiven van de schuld op de scheidsrechter.
Ik vond de uitleg wat betreft Ten Cate ook terecht, ik zou ook moe worden van iemand die alles 10 keer herhaald
  zondag 26 november 2006 @ 21:36:01 #285
57047 macondo
pi_43915483
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:11 schreef Stpan het volgende:

[..]

Dat was het hem nou juist, Sneijder kreeg geel voor het duwen van Vlug, toen pas deed hij zijn uitspraken.
[..]

Ja, roept weleens wát. Maar niet altijd dát.

Je tegenstander duwen is geel volgens de regels.
Je tegenstander een kaart proberen aan te naaien is geel volgens de regels.
Je tegenstander vuile tyfushond noemen is geel of rood afhankelijk van de scheidsrechter.
De scheidsrechter belagen is geel.

Dus Sneijder vroeg er wel een klein beetje zelf om, kinderachtig van Sneijder, niet van Bossen.
Natuurlijk mag je geel geven voor een duwtje, en hoor je geel te geven voor schelden. Strikt genomen heeft de scheidsrechter gelijk.

Alleen vind ik twee keer geel voor beide niet al té ernstige overtredingen veel te zwaar in de dertiende minuut. Dan druk je zo'n stempel op de wedstrijd, dat is niet terecht. Geel plus waarschuwing lijkt me ruim voldoende, het exact naleven van elke regel is niet de bedoeling. Je kan de beide gele kaarten niet van elkaar scheiden imho.

@Diego
Nee natuurlijk mag het niet op fok. We maken hier uberhaupt geen overtredingen op elkaar, want het is geen wedstijd.
Overal verstand van.
pi_43915509
Voor tyfus hond dien je sws rood te geven en dat deed Van Hulten dan ook
  zondag 26 november 2006 @ 21:40:00 #287
57047 macondo
pi_43915550
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik vond de uitleg wat betreft Ten Cate ook terecht, ik zou ook moe worden van iemand die alles 10 keer herhaald
We worden ook regelmatig moe van jou. Jij neigt ook tot eindeloos herhalen, maar dat is toch ook geen reden tot een ban? Moraalridder, prima tekst. Een coach mag ook aanmerkingen maken op de leiding - als hij het maar normaal doet.
Overal verstand van.
pi_43915564
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:04 schreef twi het volgende:
Die jongen van Twente is inderdaad afgedankt. En die knakker die bij Den Bosch speelt. Die andere drie zijn dat helemaal niet.
Er staat ook "of" en dat afgedankt slaat inderdaad alleen op die jongen van Twente. Al zie ik de andere genoemde namen ook niet snel in ajax 1 spelen.

Welke knakker die bij ons speelt bedoel je trouwens?
pi_43915565
Majesteitsmeervoud? Doe je goed
pi_43915594
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee waar ik het goedkoopst ergens zwarte verf kan halen voor op een doek? En wat zal de prijs ongeveer zijn?
Bij de gemiddelde doe-het-zelf zaak. Verf of spuitbussen van het huismerk.
pi_43915610
Een scheidsrechter met persoonlijkheid (Dick Jol) ziet het gedrag van Sneijder door de vingers. Sneijder word al een aantal wedstrijden achter elkaar de hele tijd van achter gepakt. Vandaag ook weer met zon lompe nerd die op zijn achillespees gaat staan.
lollig
pi_43915662
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er staat ook "of" en dat afgedankt slaat inderdaad alleen op die jongen van Twente. Al zie ik de andere genoemde namen ook niet snel in ajax 1 spelen.

Welke knakker die bij ons speelt bedoel je trouwens?
Bechan gok ik.
Houd van een lijntje.
  zondag 26 november 2006 @ 21:54:32 #293
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43915776
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:15 schreef denthemen het volgende:
hoe wil je dat ophangen op dat dek van je
  zondag 26 november 2006 @ 21:55:14 #294
73305 Stpan
pi_43915785
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Een scheidsrechter met persoonlijkheid (Dick Jol) ziet het gedrag van Sneijder door de vingers. Sneijder word al een aantal wedstrijden achter elkaar de hele tijd van achter gepakt. Vandaag ook weer met zon lompe nerd die op zijn achillespees gaat staan.
Een scheidsrechter mét persoonlijkheid ziet het gedrag van Sneijder door de vingers? Dat noem ik juist een scheids zónder persoonlijkheid. Waarom zou het gemekker van Sneijder onbestraft moeten worden gelaten zodra hij grenzen overschreid?

En Sneijder maakte 1 minuut eerder geen overtreding op Vlug? Hij moet niet te schijnheilig gaan lopen doen, het is geven en nemen. Nu wil ik wel met je meegaan dat Sneijder de laatste wedstrijden flink heeft moeten incasseren en heeft hij alle recht de scheidsrechter daarop te attenderen. Er is alleen een klein verschil tussen attenderen en de communicatievorm die Sneijder koos.
Sneijder zou recht van spreken hebben als hij zelf nooit overtredingen zou maken en op een correcte manier zijn ongenoegen kenbaar hebben gemaakt. Nu is het lachwekkend om te zien hoe hij beweerd niet met ziektes te hebben gescholden "in tegendeel" zei hij zelfs.
Hij heeft zich op laten naaien door een jochie van het armieterige Sparta dat wel zijn 3e wedstrijd in het betaalde voetbal speelde. Dat je daarna je eigen wangedrag en wanprestatie probeert te corrigeren door voor de camera's te gaan staan liegen zegt genoeg over hoe meneertje Sneijder denkt dat de wereld om hem draait en is alleen maar lachwekkend voor de mensen die wat minder fan zijn van hem.
Hij had de wijste moeten zijn, en hij was het niet. En daarmee heeft hij 10.000 mensen in Spangen waar voor hun geld gegeven.
pi_43915896
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

hoe wil je dat ophangen op dat dek van je
Ik heb connecties op de 1e ring
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_43916212
Nu weer op Talpa over Ajax.
pi_43916239
Tyfus Bossen, vuile liegende kut aap
pi_43916270
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu weer op Talpa over Ajax.
word er nog iets nuttigs uitgekraamt door die Mulder?
pi_43916293
Hahah toen Sneijder die Vlug duwde zag je die Vlug inhouden . Sneijder
pi_43916302
die vlug, is dat familie van van der gun?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')