Iedereen die bij Ajax speelt komt van het kamp toch?quote:Op zondag 26 november 2006 20:05 schreef Smeich het volgende:
wat een sukkel zeg... was ten eerste ook helemaal niets aan de hand.
En ja, ... hij komt van het kamp waar dat soort verwensingen normaal gevonden worden... toch?
Ja. 'Ajax-supporters' die wegblijven bij UEFA Cup wedstrijden die anders wel zouden zijn op komen dagen bij CL-wedstrijden.quote:
Dat soort verwensingen zijn niet normaal, maar als iedereen voor diezelfde verwensing direct rood zou krijgen, zouden wedstrijden met bar weinig spelers op het veld eindigen. Dat praat de opmerking niet goed, maar dat komt door de normvervaging die er helaas in de hele maatschappij te merken is. Kanker dit, tyfus zo, tering dit, kanker dat.quote:Op zondag 26 november 2006 20:05 schreef Smeich het volgende:
wat een sukkel zeg... was ten eerste ook helemaal niets aan de hand.
En ja, ... hij komt van het kamp waar dat soort verwensingen normaal gevonden worden... toch?
Dat was een cool interviewquote:Op zondag 26 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Die gaf vorige week nog een beschamender interview.
"Ik voelde wat van achteren, en toen ging ik neer."
Maar op TV was duidelijk te zien dat niemand je aan raakte.
"Dan eh...hehe. Voelde ik het verkeerd."
En jij vindt dat jij in de positie bent om daar wat van te zeggen?quote:Op zondag 26 november 2006 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. 'Ajax-supporters' die wegblijven bij UEFA Cup wedstrijden die anders wel zouden zijn op komen dagen bij CL-wedstrijden.![]()
Wat was de laatste keer dat een PSV'er over de schreef ging?quote:Op zondag 26 november 2006 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat soort verwensingen zijn niet normaal, maar als iedereen voor diezelfde verwensing direct rood zou krijgen, zouden wedstrijden met bar weinig spelers op het veld eindigen. Dat praat de opmerking niet goed, maar dat komt door de normvervaging die er helaas in de hele maatschappij te merken is. Kanker dit, tyfus zo, tering dit, kanker dat.
Dat zou best eens zo gelopen kunnen zijn. En dat Bossen het opvatte als een opmerking richting hem. Plausibele theorie voor beide partijenquote:Op zondag 26 november 2006 20:12 schreef manny het volgende:
denk dat ie gezegd heeft: die tyfushond moet je geel geven... (ipv snijder zelf ) dus hij had het over die speler. maar goed die Sneijder is zelf Kluivertdom, dus het ook zijn dat hij de scheids zelf stond uit te schelden.
Dat jullie alleen maar spelers in de ploeg hebben die wazig voor zich uit staren,dat klopt. Hebben jullie goed voor elkaar. Ga nu maar fijn weer naar je PSV topicquote:Op zondag 26 november 2006 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat was de laatste keer dat een PSV'er over de schreef ging?
Maar waarom snap ik dan niet.. ik zag er echt helemaal niets in, eerder zelfs dat Sneijder er te gek invloog dan dat Vlug iets deed.quote:Op zondag 26 november 2006 20:12 schreef manny het volgende:
denk dat ie gezegd heeft: die tyfushond moet je geel geven... (ipv snijder zelf ) dus hij had het over die speler. maar goed die Sneijder is zelf Kluivertdom, dus het ook zijn dat hij de scheids zelf stond uit te schelden.
Het was natuurlijk wel bewust lomp doorlopen van Jeffrey Vlug. Vlug werd 1 minuut daarvoor door Gabri in samenwerking met Sneijder ongeveer doormidden gezaagd.quote:Op zondag 26 november 2006 20:17 schreef Smeich het volgende:
[..]
Maar waarom snap ik dan niet.. ik zag er echt helemaal niets in, eerder zelfs dat Sneijder er te gek invloog dan dat Vlug iets deed.
Nee, wij hebben goed opgevoede voetballers.quote:Op zondag 26 november 2006 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dat jullie alleen maar spelers in de ploeg hebben die wazig voor zich uit staren,dat klopt. Hebben jullie goed voor elkaar. Ga nu maar fijn weer naar je PSV topic
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet normaal dat je tegenover de scheids een collega voetbal die je 1 minuut daarvoor doormidden hebt gezegd na een onschuldige overtreding een vuile tyfushond noemt hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 20:12 schreef manny het volgende:
PSV kan inderdaad scouten en kopen op karakter. Helaas hebben wij de last dat de jeugdopleiding wel goed werkt waardoor er soms iemand tussen zit die wat opvliegend is.quote:Op zondag 26 november 2006 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, wij hebben goed opgevoede voetballers.
Bij Ajax klopt er duidelijk iets niet in de opleiding
Veel verder kom je ook niet met namen. Bij Ajax breekt er elk jaar wel 1 door.quote:Op zondag 26 november 2006 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Soms
Echt pruters ook die Affelay, Aisati of Beerens
Het seizoen is nog lang.quote:Op zondag 26 november 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is er dit jaar doorgebroken dan?
Een normale scheidsrechter maakt het af met een waarschuwing. Of je geeft een eerste gele kaart, maar rood...quote:Op zondag 26 november 2006 20:25 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet normaal dat je tegenover de scheids een collega voetbal die je 1 minuut daarvoor doormidden hebt gezegd na een onschuldige overtreding een vuile tyfushond noemt hoor.
Maar op de 1 of andere manier ben ik toch blij dat Sneijder het deed.
Nog niemand, maar een halve selectie vol met jeugdspelers vind ik niet slecht. Bovendien zullen er ongetwijfeld wel een of twee spelers in de winterstop worden toegevoegd aan de selectie, het moment waar dat meestal op gebeurt.quote:Op zondag 26 november 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Urby Emanuelson is dit jaar toch echt doorgebroken.quote:Op zondag 26 november 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Die jongen van Twente is inderdaad afgedankt. En die knakker die bij Den Bosch speelt. Die andere drie zijn dat helemaal niet.quote:Op zondag 26 november 2006 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan hebben we nog die jongens die bij andere clubs zijn ondergebracht of zijn afgedankt zoals Boakye, Schilder, Vertonghen en die jongen van FC Twente.
Ben benieuwd
Op Fok mag het nietquote:Op zondag 26 november 2006 21:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Een normale scheidsrechter maakt het af met een waarschuwing. Of je geeft een eerste gele kaart, maar rood...![]()
Elke speler die in zijn ogen onterecht geel krijgt roept wel eens wat. Dan kan je rode kaarten blijven geven.
Dat was het hem nou juist, Sneijder kreeg geel voor het duwen van Vlug, toen pas deed hij zijn uitspraken.quote:Op zondag 26 november 2006 21:02 schreef macondo het volgende:
Een normale scheidsrechter maakt het af met een waarschuwing. Of je geeft een eerste gele kaart, maar rood...![]()
Ja, roept weleens wát. Maar niet altijd dát.quote:Elke speler die in zijn ogen onterecht geel krijgt roept wel eens wat. Dan kan je rode kaarten blijven geven.
In welke volgorde dan ook, zijn acties die ik beschrijf zijn volgens de spelregels een rits aan kaarten waard. Dat hij de kaart dan wil aanvechten en Ten Cate om schorsing van scheidsrechters roept is dan ook kolder van de bovenste plank. Ik neem aan de ze na het zien van de beelden wel spijt hebben van het afschuiven van de schuld op de scheidsrechter.quote:Op zondag 26 november 2006 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij kreeg hij geel voor praten en daarna rood voor schelden
Waarop basseer je dat in godsnaam.quote:Op zondag 26 november 2006 21:13 schreef twi het volgende:
Daar ben ik 't mee eens. Sneijder mag dan vinden dat hij de ploeg niet heeft gedupeerd. Feit is dat hij wat hij deed uberhaupt niet had moeten doen, dan had er namelijk niks aan de hand geweest en hadden wij nu fijn over de 0-3 kunnen praten in plaats van de 3-0.
Ik vond de uitleg wat betreft Ten Cate ook terecht, ik zou ook moe worden van iemand die alles 10 keer herhaaldquote:Op zondag 26 november 2006 21:23 schreef Stpan het volgende:
[..]
In welke volgorde dan ook, zijn acties die ik beschrijf zijn volgens de spelregels een rits aan kaarten waard. Dat hij de kaart dan wil aanvechten en Ten Cate om schorsing van scheidsrechters roept is dan ook kolder van de bovenste plank. Ik neem aan de ze na het zien van de beelden wel spijt hebben van het afschuiven van de schuld op de scheidsrechter.
Natuurlijk mag je geel geven voor een duwtje, en hoor je geel te geven voor schelden. Strikt genomen heeft de scheidsrechter gelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 21:11 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat was het hem nou juist, Sneijder kreeg geel voor het duwen van Vlug, toen pas deed hij zijn uitspraken.
[..]
Ja, roept weleens wát. Maar niet altijd dát.
Je tegenstander duwen is geel volgens de regels.
Je tegenstander een kaart proberen aan te naaien is geel volgens de regels.
Je tegenstander vuile tyfushond noemen is geel of rood afhankelijk van de scheidsrechter.
De scheidsrechter belagen is geel.
Dus Sneijder vroeg er wel een klein beetje zelf om, kinderachtig van Sneijder, niet van Bossen.
We worden ook regelmatig moe van jou. Jij neigt ook tot eindeloos herhalen, maar dat is toch ook geen reden tot een ban? Moraalridder, prima tekst. Een coach mag ook aanmerkingen maken op de leiding - als hij het maar normaal doet.quote:Op zondag 26 november 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vond de uitleg wat betreft Ten Cate ook terecht, ik zou ook moe worden van iemand die alles 10 keer herhaald
Er staat ook "of" en dat afgedankt slaat inderdaad alleen op die jongen van Twente. Al zie ik de andere genoemde namen ook niet snel in ajax 1 spelen.quote:Op zondag 26 november 2006 21:04 schreef twi het volgende:
Die jongen van Twente is inderdaad afgedankt. En die knakker die bij Den Bosch speelt. Die andere drie zijn dat helemaal niet.
Bij de gemiddelde doe-het-zelf zaak. Verf of spuitbussen van het huismerk.quote:Op zondag 26 november 2006 21:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee waar ik het goedkoopst ergens zwarte verf kan halen voor op een doek? En wat zal de prijs ongeveer zijn?
Bechan gok ik.quote:Op zondag 26 november 2006 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er staat ook "of" en dat afgedankt slaat inderdaad alleen op die jongen van Twente. Al zie ik de andere genoemde namen ook niet snel in ajax 1 spelen.
Welke knakker die bij ons speelt bedoel je trouwens?
hoe wil je dat ophangen op dat dek van jequote:Op zondag 26 november 2006 21:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee waar ik het goedkoopst ergens zwarte verf kan halen voor op een doek? En wat zal de prijs ongeveer zijn?
Een scheidsrechter mét persoonlijkheid ziet het gedrag van Sneijder door de vingers? Dat noem ik juist een scheids zónder persoonlijkheid. Waarom zou het gemekker van Sneijder onbestraft moeten worden gelaten zodra hij grenzen overschreid?quote:Op zondag 26 november 2006 21:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Een scheidsrechter met persoonlijkheid (Dick Jol) ziet het gedrag van Sneijder door de vingers. Sneijder word al een aantal wedstrijden achter elkaar de hele tijd van achter gepakt. Vandaag ook weer met zon lompe nerd die op zijn achillespees gaat staan.
Ik heb connecties op de 1e ringquote:Op zondag 26 november 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe wil je dat ophangen op dat dek van je
word er nog iets nuttigs uitgekraamt door die Mulder?quote:Op zondag 26 november 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu weer op Talpa over Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |