Wat had hij dan moeten doen? Nog 3 weken moeten wachten. En dat hij zijn excuses aanbied is natuurlijk geen reden voor de journalistiek en publieke opinie om er niets meer over te zeggen. Als de ADO supporters hun excuses tegen adelaar en de spelers/supporters van vitesse hadden aangeboden was het dan ook een afgesloten boek geweest en had niemand er meer iets over hoeven laten zien of over zeggen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik besef me nu pas dat Hugo Borst natuurlijk bewust dit bommetje van Perez heeft laten ontploffen voor de wedstrijd omdat het een Spartaan is... blijft fout wat Perez heeft gezegd maar eigenlijk was het al een afgesloten boek omdat Perez al excuses had gemaakt tegen de beste man. Hugo Borst is gewoon een zielige kneus
Blijf je op Terror reageren, wordt een beetje eentonig eigenlijk.quote:Op zondag 26 november 2006 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat doe jij hier. Moet je niet gaan huilen om den bosch?
Nee dat heb ik vrijdag al gedaan. Nu kan ik lachen om ajax.quote:Op zondag 26 november 2006 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat doe jij hier. Moet je niet gaan huilen om den bosch?
Idd, als je zelf al niet kan scoren, dan kan de scheidsrechter je ook niet helpen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
Wat een huilies zijn jullie toch allemaal. Eerst is het de schuld van Bossen, dan is het de schuld van Borst. Ajax is vandaag gewoon weggespeeld door Sparta en dat kwam in de eerste plaats door het spel van Sparta en in de tweede plaats door de domheid van Sneijder.
Borst wist het zondag al, waarom hij het dan vrijdag openbaar maakt in plaats van zondag of maandag vind ik erg jammer.quote:Op zondag 26 november 2006 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten doen? Nog 3 weken moeten wachten.
Nee 4 doelpunten maken uit standaard situatie's en dan geflatteerd winnen zodat je week in week uit kunt horen dat je ver uit de beste club van nederland bent d.m.v. verschrikkelijk italiaans kutvoetbal. Ik zou trots zijnquote:Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Idd, als je zelf al niet kan scoren, dan kan de scheidsrechter je ook niet helpen.
dat bedoel ik dus en dat zo'n scheidsrechter een dergelijk akkefietje meeneemt in deze wedstrijd is echt compleet bespottelijk... die man moet slechts beoordelen op wat er in 90 minuten gebeurd en ik kan me niet indenken dat er verder helemaal nooit gescholden wordtquote:Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Borst wist het zondag al, waarom hij het dan vrijdag openbaar maakt in plaats van zondag of maandag vind ik erg jammer.
Ben ik ook!quote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
Nee 4 doelpunten maken uit standaard situatie's en dan geflatteerd winnen zodat je week in week uit kunt horen dat je ver uit de beste club van nederland bent d.m.v. verschrikkelijk italiaans kutvoetbal. Ik zou trots zijn
We kunnen wel gaan zeuren over het voetbal van PSV, maar het voetbal van Ajax is de laatste tijd ook niet om aan te zien. De wedstrijden tegen PSV, FC Twente en Sparta Praag waren ook al niet om aan te zien.quote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
Nee 4 doelpunten maken uit standaard situatie's en dan geflatteerd winnen zodat je week in week uit kunt horen dat je ver uit de beste club van nederland bent d.m.v. verschrikkelijk italiaans kutvoetbal. Ik zou trots zijn
Juist, en dát is het kwalijke van vandaag...quote:Op zondag 26 november 2006 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus en dat zo'n scheidsrechter een dergelijk akkefietje meeneemt in deze wedstrijd is echt compleet bespottelijk... die man moet slechts beoordelen op wat er in 90 minuten gebeurd en ik kan me niet indenken dat er verder helemaal nooit gescholden wordt
`SP-AR-TAquote:Op zondag 26 november 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
Wat een huilies zijn jullie toch allemaal. Eerst is het de schuld van Bossen, dan is het de schuld van Borst. Ajax is vandaag gewoon weggespeeld door Sparta en dat kwam in de eerste plaats door het spel van Sparta en in de tweede plaats door de domheid van Sneijder.
Precies, zo'n Temmink die vorig jaar zelf notabene Wiljan Vloet beledigde terwijl Vloet uiterst correct verhaal kwam halen. En dan ook nog het gore lef hebben om een rapport over Vloet te schrijven... En over Luinge zijn wel 1000 verhalen te vertellen...quote:Op zondag 26 november 2006 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Consequent zijn is al jaren een probleem bij de Nederlandse scheidsrechters, niet alleen op het gebied van "schelden". Bovendien is de grens ook vrij lastig te trekken denk ik en vrij afhankelijk van het interpretatie en acceptatie vermogen van de betreffende scheidsrechter.
"zielepoot" riep ie tochquote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, zo'n Temmink die vorig jaar zelf notabene Wiljan Vloet beledigde terwijl Vloet uiterst correct verhaal kwam halen. En dan ook nog het gore lef hebben om een rapport over Vloet te schrijven... En over Luinge zijn wel 1000 verhalen te vertellen...
Geflatteerd winnen?quote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
Ja of je moet gewoon voor elk scheldwoord rood geven.... en dat gebeurd niet en dat noem ik inconsequentheid... en dit typ ik niet omdat ik voor Ajax ben... dat huichelachtige gedrag van die scheidsrechters die week in week uit mogen blunderen zonder enige vorm van consequenties... als ik een beslissende fout maak op mijn werk moet ik daar ook voor opdraaien... die gasten kunnen alles maken lijkt het wel omdat ze een fluitje hebbenquote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Idd wel ongelofelijk dat je voor zo'n scheldwoord een rode kaart krijgt. Net als Matterazi die geschorst was na dat incident met Zidane. Dan is toch echt het einde zoek.
Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
We missen gewoon twee goede vleugelspelers en daardoor staat Huntelaar op een eiland... het V. Nistelrooij in Oranje-probleem zeg maar. Als Babel er weer is zal het wel wat beter gaan maar op rechts ontbreekt echt ietsquote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef devv05 het volgende:
Gezeik allemaal. We spelen gewoon zwaar kut en dat is onze eigen schuld en van niemand anders. Met 9 man moeten we Sparta normaal gesproken ook oprollen en er zitten gewoon dingen verkeerd, zie Sneijder en Perez en de frustratie van Huntelaar en zijn vormcrisis.
Niet waar. Die 1-0 zag je al een kwartier van tevoren aankomen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.
ja echt een enorme kneus die Temminkquote:
Na de rode kaart stelde Ajax helemaal niets meer voor. Alleen uit vrije trappen en corners konden ze nog iets van gevaar stichten (en dat terwijl Ten Cate goals uit dode spelmomenten niet wil tellen). Sparta speelde met veel meer lef en heeft wat mij betreft 100% verdiend gewonnen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |