abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43907131
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik besef me nu pas dat Hugo Borst natuurlijk bewust dit bommetje van Perez heeft laten ontploffen voor de wedstrijd omdat het een Spartaan is... blijft fout wat Perez heeft gezegd maar eigenlijk was het al een afgesloten boek omdat Perez al excuses had gemaakt tegen de beste man. Hugo Borst is gewoon een zielige kneus
Wat had hij dan moeten doen? Nog 3 weken moeten wachten. En dat hij zijn excuses aanbied is natuurlijk geen reden voor de journalistiek en publieke opinie om er niets meer over te zeggen. Als de ADO supporters hun excuses tegen adelaar en de spelers/supporters van vitesse hadden aangeboden was het dan ook een afgesloten boek geweest en had niemand er meer iets over hoeven laten zien of over zeggen.

Tuurlijk kwam het voor Hugo Borst als Spartaan op een goed moment. Maar anders had hij het ongetwijfeld ook gedaan en het heeft niks te maken met het winst of verlies van deze wedstrijd.
pi_43907133
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat doe jij hier. Moet je niet gaan huilen om den bosch?
Blijf je op Terror reageren, wordt een beetje eentonig eigenlijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43907151
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat doe jij hier. Moet je niet gaan huilen om den bosch?
Nee dat heb ik vrijdag al gedaan. Nu kan ik lachen om ajax.

Volgens mijn zijn mijn posts hier allemaal heel fatsoenlijk en inhoudelijk, dus stel je niet zo aan.
pi_43907154
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
Wat een huilies zijn jullie toch allemaal . Eerst is het de schuld van Bossen, dan is het de schuld van Borst. Ajax is vandaag gewoon weggespeeld door Sparta en dat kwam in de eerste plaats door het spel van Sparta en in de tweede plaats door de domheid van Sneijder.
Idd, als je zelf al niet kan scoren, dan kan de scheidsrechter je ook niet helpen.
pi_43907157
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat had hij dan moeten doen? Nog 3 weken moeten wachten.
Borst wist het zondag al, waarom hij het dan vrijdag openbaar maakt in plaats van zondag of maandag vind ik erg jammer.
pi_43907175
Als Sneijder heeft gescholden tegen een medespeler en daarvoor rood heeft gekregen is het einde zoek ben ik bang...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43907194
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Idd, als je zelf al niet kan scoren, dan kan de scheidsrechter je ook niet helpen.
Nee 4 doelpunten maken uit standaard situatie's en dan geflatteerd winnen zodat je week in week uit kunt horen dat je ver uit de beste club van nederland bent d.m.v. verschrikkelijk italiaans kutvoetbal. Ik zou trots zijn
pi_43907210
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef RayMania het volgende:

[..]

Borst wist het zondag al, waarom hij het dan vrijdag openbaar maakt in plaats van zondag of maandag vind ik erg jammer.
dat bedoel ik dus en dat zo'n scheidsrechter een dergelijk akkefietje meeneemt in deze wedstrijd is echt compleet bespottelijk... die man moet slechts beoordelen op wat er in 90 minuten gebeurd en ik kan me niet indenken dat er verder helemaal nooit gescholden wordt
pi_43907230
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef toma het volgende:

[..]

Nee 4 doelpunten maken uit standaard situatie's en dan geflatteerd winnen zodat je week in week uit kunt horen dat je ver uit de beste club van nederland bent d.m.v. verschrikkelijk italiaans kutvoetbal. Ik zou trots zijn
Ben ik ook!
  zondag 26 november 2006 @ 16:09:31 #160
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_43907232
quote:

[..]

We kunnen wel gaan zeuren over het voetbal van PSV, maar het voetbal van Ajax is de laatste tijd ook niet om aan te zien. De wedstrijden tegen PSV, FC Twente en Sparta Praag waren ook al niet om aan te zien.
pi_43907236
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus en dat zo'n scheidsrechter een dergelijk akkefietje meeneemt in deze wedstrijd is echt compleet bespottelijk... die man moet slechts beoordelen op wat er in 90 minuten gebeurd en ik kan me niet indenken dat er verder helemaal nooit gescholden wordt
Juist, en dát is het kwalijke van vandaag...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 26 november 2006 @ 16:10:08 #162
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43907249
quote:
Wat een huilies zijn jullie toch allemaal . Eerst is het de schuld van Bossen, dan is het de schuld van Borst. Ajax is vandaag gewoon weggespeeld door Sparta en dat kwam in de eerste plaats door het spel van Sparta en in de tweede plaats door de domheid van Sneijder.
`SP-AR-TA
pi_43907252
Consequent zijn is al jaren een probleem bij de Nederlandse scheidsrechters, niet alleen op het gebied van "schelden". Bovendien is de grens ook vrij lastig te trekken denk ik en vrij afhankelijk van het interpretatie en acceptatie vermogen van de betreffende scheidsrechter.
  zondag 26 november 2006 @ 16:10:42 #164
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_43907262
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

`SP-AR-TA
N-E-C
pi_43907283
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

`SP-AR-TA
Morgen lekker naar mijn werk in Amsterdam. Dat wordt genieten .
pi_43907302
Natuurlijk heeft Ajax deze nederlaag aan zichzelf te wijten. Het is niet de schuld van de scheidsrechter of van Hugo Borst, maar het zijn wel allemaal factoren die meespelen. Borst die twee dagen voor Sparta een column plaatst waar Bossen toch enigsinds beïnvloed door is geraakt is heel triest. Dan nog mag Ajax niet met tien man verliezen van Sparta. Ten Cate bewijst ook nog eens dat hij dit seizoen een kut wisselbeleid hanteert.
pi_43907306
Idd wel ongelofelijk dat je voor zo'n scheldwoord een rode kaart krijgt. Net als Matterazi die geschorst was na dat incident met Zidane. Dan is toch echt het einde zoek.
pi_43907312
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Consequent zijn is al jaren een probleem bij de Nederlandse scheidsrechters, niet alleen op het gebied van "schelden". Bovendien is de grens ook vrij lastig te trekken denk ik en vrij afhankelijk van het interpretatie en acceptatie vermogen van de betreffende scheidsrechter.
Precies, zo'n Temmink die vorig jaar zelf notabene Wiljan Vloet beledigde terwijl Vloet uiterst correct verhaal kwam halen. En dan ook nog het gore lef hebben om een rapport over Vloet te schrijven... En over Luinge zijn wel 1000 verhalen te vertellen...
pi_43907328
Gezeik allemaal. We spelen gewoon zwaar kut en dat is onze eigen schuld en van niemand anders. Met 9 man moeten we Sparta normaal gesproken ook oprollen en er zitten gewoon dingen verkeerd, zie Sneijder en Perez en de frustratie van Huntelaar en zijn vormcrisis.
pi_43907356
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Ben ik ook!
dat is juist het erge eraan
pi_43907382
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies, zo'n Temmink die vorig jaar zelf notabene Wiljan Vloet beledigde terwijl Vloet uiterst correct verhaal kwam halen. En dan ook nog het gore lef hebben om een rapport over Vloet te schrijven... En over Luinge zijn wel 1000 verhalen te vertellen...
"zielepoot" riep ie toch
pi_43907384
quote:

[..]

Geflatteerd winnen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_43907385
En het is bespottelijk dat AZ om 14:30 begint, wetende dat Ajax en Feyenoord verloren hebben. Alles moet gewoon om 14:30.
pi_43907395
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Idd wel ongelofelijk dat je voor zo'n scheldwoord een rode kaart krijgt. Net als Matterazi die geschorst was na dat incident met Zidane. Dan is toch echt het einde zoek.
Ja of je moet gewoon voor elk scheldwoord rood geven.... en dat gebeurd niet en dat noem ik inconsequentheid... en dit typ ik niet omdat ik voor Ajax ben... dat huichelachtige gedrag van die scheidsrechters die week in week uit mogen blunderen zonder enige vorm van consequenties... als ik een beslissende fout maak op mijn werk moet ik daar ook voor opdraaien... die gasten kunnen alles maken lijkt het wel omdat ze een fluitje hebben
pi_43907407
quote:
Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_43907466
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef devv05 het volgende:
Gezeik allemaal. We spelen gewoon zwaar kut en dat is onze eigen schuld en van niemand anders. Met 9 man moeten we Sparta normaal gesproken ook oprollen en er zitten gewoon dingen verkeerd, zie Sneijder en Perez en de frustratie van Huntelaar en zijn vormcrisis.
We missen gewoon twee goede vleugelspelers en daardoor staat Huntelaar op een eiland... het V. Nistelrooij in Oranje-probleem zeg maar. Als Babel er weer is zal het wel wat beter gaan maar op rechts ontbreekt echt iets
pi_43907467
Sparta stelde geen zak voor. Des te schandaliger dat het 3-0 is geworden.
Houd van een lijntje.
pi_43907472
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.
Niet waar. Die 1-0 zag je al een kwartier van tevoren aankomen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_43907503
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:14 schreef toma het volgende:

[..]

"zielepoot" riep ie toch
ja echt een enorme kneus die Temmink
pi_43907511
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Na de rode kaart stelde Ajax helemaal niets meer voor. Alleen uit vrije trappen en corners konden ze nog iets van gevaar stichten (en dat terwijl Ten Cate goals uit dode spelmomenten niet wil tellen). Sparta speelde met veel meer lef en heeft wat mij betreft 100% verdiend gewonnen.

En dit probeer ik 100% objectief te zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')