Dekselse kwajongen, schavuit, vlegel, schobbejak!quote:Op zondag 26 november 2006 15:35 schreef -Wolf- het volgende:
moeten we allemaal dan 'malle jongen' of 'klojo' zeggen tegen elkaar op het veld?
dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 15:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dekselse kwajongen, schavuit, vlegel, schobbejak!![]()
Dus geen Gabri en geen Sneijder?quote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Onze stofzuiger doet ook niet mee volgende week. Jammer hoor.
potverjandrie, mallerd, gore kanker blinde tyfus hoer?quote:Op zondag 26 november 2006 15:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dekselse kwajongen, schavuit, vlegel, schobbejak!![]()
Maar ja, dat beseft ie zelf waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 26 november 2006 15:44 schreef Messenga het volgende:
Nouja, 1 positief punt, het gedrag van Sneijder laat maar zien dat hij zeker niet is uitgeleerd bij Ajax.
In het buitenland verstaan ze tyfushond niet, zo bezien is hij dus te goed voor de eredivisie.quote:Op zondag 26 november 2006 15:44 schreef Messenga het volgende:
Nouja, 1 positief punt, het gedrag van Sneijder laat maar zien dat hij zeker niet is uitgeleerd bij Ajax.
Hugoquote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef RayMania het volgende:
Vanavond natuurlijk weer die walgelijke bigsmile van Hugo bij SV.
Kuis uw taal, dat laat ik me niet welgevallen!quote:Op zondag 26 november 2006 15:48 schreef toma het volgende:
[..]
potverjandrie, mallerd, gore kanker blinde tyfus hoer?
Ik heb die foto nog wel origineel liggenquote:
zoiets jaquote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef RayMania het volgende:
Ach, Gabri was vandaag weer waardeloos. Ik ben juist benieuwd of het een beetje beter loopt met iemand anders op zijn plek.quote:Op zondag 26 november 2006 15:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dus geen Gabri en geen Sneijder?
Zal wel iets met Perez, Roger en Lindenbergh () worden dan..
En Huntelaar gaat ook niet goed he.. pff
Ach ja, Madrid haalde Cassano ook ooit weg uit Rome. Ik zie Sneijder best verkassen na dit seizoenquote:Op zondag 26 november 2006 15:44 schreef Messenga het volgende:
Wat is dit voor photo dan?quote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb die foto nog wel origineel liggen
Sneijder is Cassano nietquote:Op zondag 26 november 2006 15:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach ja, Madrid haalde Cassano ook ooit weg uit Rome. Ik zie Sneijder best verkassen na dit seizoen.
Toch niet meer dan logisch als je favoriete degradatiekandidaat clubje wint van het "grote" ajax?quote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef RayMania het volgende:
Ohja, nu is het opeens allemaal Hugo's schuld.quote:Op zondag 26 november 2006 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik besef me nu pas dat Hugo Borst natuurlijk bewust dit bommetje van Perez heeft laten ontploffen voor de wedstrijd omdat het een Spartaan is... blijft fout wat Perez heeft gezegd maar eigenlijk was het al een afgesloten boek omdat Perez al excuses had gemaakt tegen de beste man. Hugo Borst is gewoon een zielige kneus
Nee, natuurlijk niet. Maar hij zal vast zijn column prijzen in zijn praatje.quote:Op zondag 26 november 2006 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toch niet meer dan logisch als je favoriete degradatiekandidaat clubje wint van het "grote" ajax?
Of is het de schuld van Borst dat ze verloren hebben?
net alsof Borst van te voren kon weten dat Sneijder blinde tyfushond naar Bossen ging roepen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik besef me nu pas dat Hugo Borst natuurlijk bewust dit bommetje van Perez heeft laten ontploffen voor de wedstrijd omdat het een Spartaan is... blijft fout wat Perez heeft gezegd maar eigenlijk was het al een afgesloten boek omdat Perez al excuses had gemaakt tegen de beste man. Hugo Borst is gewoon een zielige kneus
Dat hoor je mij ook niet zeggen, het is eigen schuld dikke bult maar ik besefte nu pas het waarom van de actie van Borst.quote:Op zondag 26 november 2006 16:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ohja, nu is het opeens allemaal Hugo's schuld.
Hand in eigen boezem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |