quote:Avalon is idd ook super film
Op zondag 24 augustus 2003 23:51 schreef Vrieskist het volgende:
Wow, vage filmMaar wel cool, het heeft ook wel wat weg van de film Avalon. Daar wist je ook nooit wanneer je in het spel, en wanneer je buiten het spel was.
quote:True, maar existenz was toch wat beter te volgen vind ik. Avalon was soms wel zo enorm vaag
Op maandag 25 augustus 2003 00:04 schreef bobjuh het volgende:[..]
Avalon is idd ook super film
ook mooie muziek.
Vind ook mooi gedaan de tegenstellingen van de echte wereld en de wereld in class real door ondere andere class real in kleur te doen
Maar toch wel een aardige film. Beetje cult naar mijn mening maar ook wel goed.
Het bleef op het laatst wel vaag of ze nou nog in het spel zaten of niet. Het einde vond ik een beetje raar.
Waarom werd die vent nou kapot geschoten
quote:Omdat ie de realiteit zat te manipuleren volgens Allegra + Pikul?
Op maandag 25 augustus 2003 10:21 schreef Komakie het volgende:
Het bleef op het laatst wel vaag of ze nou nog in het spel zaten of niet. Het einde vond ik een beetje raar.Waarom werd die vent nou kapot geschoten
Anyway, film vonnik wel tof, alleen het einde was een beetje mindfucking ![]()
Die pods vond ik niet zo denderend, leek meer op een stukje rubber.
spoiler:
Ik leg het misschien wat vaag uit, maar ik vond het einde niet vaag ...
[Dit bericht is gewijzigd door Weakling op 25-08-2003 19:10]
the matrix is een kutfilm
bah
quote:wel leuk om terug te lezen dat ik hem bijna 1,5 jaar geleden voor het eerst en nog steeds de enige keer heb gezien
Op zaterdag 6 april 2002 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
Net gezien, wat een mindfuckfilm zeg....
quote:Je legt het einde goed uit, maar:
Op maandag 25 augustus 2003 11:51 schreef Weakling het volgende:
spoiler:
Volgens mij wordt de ontwikkelaar van het spel doodgeschoten, omdat ze vinden dat dit soort spellen een gevaar voor de mensheid zijn. De mogelijkheid van het spel om mensen dusdanig te manipuleren, zodat ze niet meer de realiteit van de game kunnen onderscheiden zien ze als een groot gevaar. Daardoor zijn ze met voorbedachte rade aan het spel mee gaan doen om het een halt toe te roepen.Ik leg het misschien wat vaag uit, maar ik vond het einde niet vaag ...
spoiler:
Matrix vind ik dan toch beter, al gaat dat er nu ook op lijken (matrix in matrix in matrix)
quote:hmm ... dat zie ik er persoonlijk totaal niet in eigenlijk
Op maandag 25 augustus 2003 16:51 schreef victorinox het volgende:[..]
Je legt het einde goed uit, maar:
spoiler:
Het kan ook zijn dat ze nog in het spel zitten, en dus nog steeds aan het spelen waren.
quote:Het laatste zinnetje in de film is:
Op maandag 25 augustus 2003 19:10 schreef Weakling het volgende:[..]
hmm ... dat zie ik er persoonlijk totaal niet in eigenlijk
spoiler:
Duidelijker kan volgens mij niet.
quote:Ja maar:
Op maandag 25 augustus 2003 19:19 schreef victorinox het volgende:[..]
Het laatste zinnetje in de film is:
spoiler:
Hey, tell me the truth... are we still in the game?Duidelijker kan volgens mij niet.
quote:spoiler:
Op maandag 25 augustus 2003 21:06 schreef Weakling het volgende:[..]
Ja maar:
spoiler:
Die zin wordt niet door de hoofdpersonen uitgesproken, maar door 1 van de andere spelers. Daarmee wordt voor mij alleen maar duidelijk gemaakt hoe gevaarlijk het spel is en dat de twee hoofdrolspelers gelijk hadden dat het spel te gevaarlijk is om uit te brengen. Dus heb ik nog steeds geen enkele twijfel over de vraag of ze nog wel in het spel zitten of niet, daar zitten ze niet meer in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |