abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12684139
Met mijn held: Jude Law
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:48:25 #77
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_12684393
Het einde is ook wel aardig.
Zitten ze nog in de game of niet?
Signature:
Maximaal
4
regels
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:50:55 #78
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_12684455
Geweldige obscure film.
[......]
pi_12684855
Inderdaad een hele wazige, intrigerende film.
Ik ga 'm vanavond zeker (weer) kijken.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_12686586
ik ben erbij
| Foto's |
  zondag 24 augustus 2003 @ 22:21:40 #81
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12688299
*kickt*
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_12690588
Death to the demoness Allegra Geller!
My dog brought me this
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_12690948
Wow, vage film Maar wel cool, het heeft ook wel wat weg van de film Avalon. Daar wist je ook nooit wanneer je in het spel, en wanneer je buiten het spel was.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_12691351
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 23:51 schreef Vrieskist het volgende:
Wow, vage film Maar wel cool, het heeft ook wel wat weg van de film Avalon. Daar wist je ook nooit wanneer je in het spel, en wanneer je buiten het spel was.
Avalon is idd ook super film
ook mooie muziek.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_12691388
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 00:04 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Avalon is idd ook super film
ook mooie muziek.

True, maar existenz was toch wat beter te volgen vind ik. Avalon was soms wel zo enorm vaag
pi_12691597
soms idd wel lastig te volgen.

Vind ook mooi gedaan de tegenstellingen van de echte wereld en de wereld in class real door ondere andere class real in kleur te doen

maandag 25 augustus 2003 @ 10:21:02 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12695944
Ik vond het allemaal een beetje vaag.
Dat komt ook omdat ik het eerste kwartier heb gemist en af en toe weggezapt ben.

Maar toch wel een aardige film. Beetje cult naar mijn mening maar ook wel goed.

Het bleef op het laatst wel vaag of ze nou nog in het spel zaten of niet. Het einde vond ik een beetje raar.

Waarom werd die vent nou kapot geschoten

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12696831
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 10:21 schreef Komakie het volgende:
Het bleef op het laatst wel vaag of ze nou nog in het spel zaten of niet. Het einde vond ik een beetje raar.

Waarom werd die vent nou kapot geschoten

Omdat ie de realiteit zat te manipuleren volgens Allegra + Pikul?

Anyway, film vonnik wel tof, alleen het einde was een beetje mindfucking

Die pods vond ik niet zo denderend, leek meer op een stukje rubber.

maandag 25 augustus 2003 @ 11:51:56 #89
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12697629
Jammer voor mensen die de film niet hebben gezien dat de spoiler tags ontbreken bij een aantal posts ...

spoiler:

Volgens mij wordt de ontwikkelaar van het spel doodgeschoten, omdat ze vinden dat dit soort spellen een gevaar voor de mensheid zijn. De mogelijkheid van het spel om mensen dusdanig te manipuleren, zodat ze niet meer de realiteit van de game kunnen onderscheiden zien ze als een groot gevaar. Daardoor zijn ze met voorbedachte rade aan het spel mee gaan doen om het een halt toe te roepen.

Ik leg het misschien wat vaag uit, maar ik vond het einde niet vaag ...

[Dit bericht is gewijzigd door Weakling op 25-08-2003 19:10]

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_12698900
voorspelbare film, zat de hele tijd te wachten tot er iets onvoorspelbaars gebeurde, helaas, had er meer van verwacht.
Is ook misschien beter te genieten in zijn eigen tijdframe, aantal jaar geleden.
Het ' we zitten in een schijn werkelijkheid... of niet?' hebben we nu wel genoeg gezien.
Name's Smalls. Leonard Smalls. My friends call me Lenny... only I ain't got no friends.
  Moderator maandag 25 augustus 2003 @ 12:52:50 #91
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12698925
dit is een hele goede film, heb hem al een tijd op DVD
niet te vergelijken met the matrix

the matrix is een kutfilm bah

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:54:51 #92
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12698967
quote:
Op zaterdag 6 april 2002 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
Net gezien, wat een mindfuckfilm zeg....
wel leuk om terug te lezen dat ik hem bijna 1,5 jaar geleden voor het eerst en nog steeds de enige keer heb gezien
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:51:14 #93
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12705390
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 11:51 schreef Weakling het volgende:
spoiler:

Volgens mij wordt de ontwikkelaar van het spel doodgeschoten, omdat ze vinden dat dit soort spellen een gevaar voor de mensheid zijn. De mogelijkheid van het spel om mensen dusdanig te manipuleren, zodat ze niet meer de realiteit van de game kunnen onderscheiden zien ze als een groot gevaar. Daardoor zijn ze met voorbedachte rade aan het spel mee gaan doen om het een halt toe te roepen.

Ik leg het misschien wat vaag uit, maar ik vond het einde niet vaag ...

Je legt het einde goed uit, maar:

spoiler:

Het kan ook zijn dat ze nog in het spel zitten, en dus nog steeds aan het spelen waren.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:03:23 #94
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_12705754
Hmmm, ik vond hem eigenlijk niet zo sterk. Beetje B-film en te gelikt allemaal. Ben meer fan van het vroegere werk van Cronenberg.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 25 augustus 2003 @ 18:27:31 #95
55290 quasars
Ik doe maar alsof
pi_12707812
Nee ik vond m ook niet zo hoor, acteerwerk enzo vond ik nou niet echt van een hoog niveau. Het idee is wel leuk, ik hou wel van dit soort films, alleen ik vond het ook superoverdreven hoor (game in game in game in game in game....in game )

Matrix vind ik dan toch beter, al gaat dat er nu ook op lijken (matrix in matrix in matrix)

maandag 25 augustus 2003 @ 19:10:59 #96
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12708832
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:51 schreef victorinox het volgende:

[..]

Je legt het einde goed uit, maar:

spoiler:

Het kan ook zijn dat ze nog in het spel zitten, en dus nog steeds aan het spelen waren.

hmm ... dat zie ik er persoonlijk totaal niet in eigenlijk
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 augustus 2003 @ 19:19:37 #97
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12709086
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:10 schreef Weakling het volgende:

[..]

hmm ... dat zie ik er persoonlijk totaal niet in eigenlijk

Het laatste zinnetje in de film is:

spoiler:

Hey, tell me the truth... are we still in the game?

Duidelijker kan volgens mij niet.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:06:41 #98
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12712122
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:19 schreef victorinox het volgende:

[..]

Het laatste zinnetje in de film is:

spoiler:

Hey, tell me the truth... are we still in the game?

Duidelijker kan volgens mij niet.

Ja maar:
spoiler:

Die zin wordt niet door de hoofdpersonen uitgesproken, maar door 1 van de andere spelers. Daarmee wordt voor mij alleen maar duidelijk gemaakt hoe gevaarlijk het spel is en dat de twee hoofdrolspelers gelijk hadden dat het spel te gevaarlijk is om uit te brengen. Dus heb ik nog steeds geen enkele twijfel over de vraag of ze nog wel in het spel zitten of niet, daar zitten ze niet meer in.
pi_12717050
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:06 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ja maar:
spoiler:

Die zin wordt niet door de hoofdpersonen uitgesproken, maar door 1 van de andere spelers. Daarmee wordt voor mij alleen maar duidelijk gemaakt hoe gevaarlijk het spel is en dat de twee hoofdrolspelers gelijk hadden dat het spel te gevaarlijk is om uit te brengen. Dus heb ik nog steeds geen enkele twijfel over de vraag of ze nog wel in het spel zitten of niet, daar zitten ze niet meer in.

spoiler:

Spoiler? Naja, ze gebruiken ook echte geweren i.p.v die dingen die ze maken van botten. Dat was ook wel een teken dacht ik

pi_12721697
spoiler:

volgens mij was het wel echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')