quote:
Op donderdag 04 april 2002 00:14 schreef pazuzu het volgende:[..]
Komend van iemand die vindt dat Joel Schumacher goede films maakt, lijken mij dit alleen maar aanbevelingen.
Ja, ik heb sunsjeezer ook meteen een stuk lager zitten.
quote:Allee, touché! Maar zelfs tussen de no-brainers zitten parels en zwijnen. Met andere termen: dus niet popcornwaardig. Dat zul jij toch zelfs moeten toegeven.
Op donderdag 04 april 2002 14:05 schreef SunChaser het volgende:
Alsof je een film niet positief kunt beoordelen op zijn popcornwaarde.
En wat JS betreft, Batman Forever en The Lost Boys zijn misschien no-brainers maar wel leuke en vakkindig gemaakte. En Flatliners en A Time To Kill gaan toch wel een beetje dieper dan popcorn, niet veel, maar wel iets.
quote:Hierin ga ik met je mee. Kiefer Sutherland is volgens vele mensen trouwens mijn look-a-like. Dus die films heb ik met meer dan normale interesse gevolgd
Op donderdag 04 april 2002 14:53 schreef SunChaser het volgende:
The Lost Boys zijn misschien no-brainers maar wel leuke en vakkindig gemaakte. En Flatliners
quote:Kijk, daar kan ik iets mee, klinkt al heel wat genuanceerder dan opmerkingen als "Videodrome, walgelijk slecht", "DC mag wat mij betreft vandaag met pensioen" of "Was Crash ook van hem, ook al een deprimerende film die werkelijk nergens op sloeg".
Op donderdag 04 april 2002 14:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik hou gewoon niet van de dilms die DC maakt. Thema, uitwerking en plot spreken me niet aan.
Vooral die laatste doet me twijfelen aan je geloofwaardigheid. Je lijkt me niet één van de domsten, en ik denk dat jij ook wel weet dat films met een bepaalde reden gemaakt worden, en entertainment is lang niet altijd de bedoeling van een regisseur. Je kunt veel over iemand als Cronenberg zeggen, maar niet dat hij geen visie of stijl heeft - daar lopen z'n films juist van over. Dat jij zijn obsessies of inzichten niet deelt, niet begrijpt of gewoonweg niet mooi vindt is natuurlijk heel goed mogelijk, daar heb ik echt geen problemen mee. Maar het is te makkelijk, en erger, te kortzichtig, om zijn films om die redenen af te doen als 'walgelijk slecht' en 'nergens op slaande'.
quote:dat meen je niet
Op donderdag 04 april 2002 16:52 schreef SunChaser het volgende:
....Dan kijk ik echt 10x liever The 13th Floor die hetzelfde thema heeft.
Come again sun??
quote:Oh, ik dacht dat iedere filmflip hier zwoer bij imdb! Jij niet, dat verheugt me dan
Op maandag 08 april 2002 13:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat we het hier hadden over persoonlijke smaak, dan moet je niet aankomen met imdb lijstjes natuurlijk. Want dan kan ik ook aankomen met boxofficecijfers die het gelijk van de massa aantonen.
quote:*kuch*
Op maandag 08 april 2002 13:32 schreef kamagurka het volgende:
imdb over 13th Floor, The (1988): een 4.0
existenz (1999): een 6.8Come again sun??
Thirteenth Floor, The
User Rating: 6.5/10
Budget 13th Floor
$16m (USA)
Opbrengst USA
$11.802m
Budget Existenz
CAD 31,000,000 (Canada)= $ 18.82 m
Opbrengst USA
$2.84m
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 08-04-2002 14:19]
quote:*Ahumm!!*
Op maandag 08 april 2002 14:10 schreef SunChaser het volgende:[..]
Thirteenth Floor, The
User Rating: 6.5/10
Budget 13th Floor
$16m (USA)
Opbrengst USA
$11.802mBudget Existenz
CAD 31,000,000 (Canada)= $ 18.82 m
Opbrengst USA
$2.84m
Er zijn dus 2 films met dezelfde titel mein freund! De door u bedoelde is dus stukken beter gewaardeerd kennelijk...
Ik ga puur af op mijn eigen smaak en oordeel.
quote:Daar doet gij goed aan!
Op maandag 08 april 2002 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga puur af op mijn eigen smaak en oordeel.
Het acteren is slecht, er zit een spanning in, de dingen die gebeuren zijn vergezocht, en hij is gewoon saai. Heb'm een kwartier voor het einde afgezet.
Na een uur dacht ik nog 'hmmm, de film is nu een half uur bezig, ben benieuwd wanneer het spannend wordt'. En toen zag ik de teller van mijn DivX-speler, en bleek er al een uur voorbij. Tja, dat krijg je als je je ogen bijna niet open kan houden.
[spoiler alert]
Nadat de aanslag op Alegra Geller is gepleegd, gaat ze samen met haar bodyguard haar eigen computergame in. Ze wordt dan een karakter in haar eigen video-spel. Waarom wordt niet duidelijk, en spannend wordt het al helemaal niet. Als Alegra fietsenmaker was, zou ze dan een paar rondjes zijn gaan rijden op haar fiets ofzo? Wat mij betreft slaat de hele film nergens op. Dikke vette afrader.
[spoiler alert]
quote:Misschein als je tot het einde had gekeken, dan had je eht tenminste al wat beter begrepen.
Op dinsdag 13 augustus 2002 19:13 schreef IntroV het volgende:
[spoiler alert]
Nadat de aanslag op Alegra Geller is gepleegd, gaat ze samen met haar bodyguard haar eigen computergame in. Ze wordt dan een karakter in haar eigen video-spel. Waarom wordt niet duidelijk, en spannend wordt het al helemaal niet. Als Alegra fietsenmaker was, zou ze dan een paar rondjes zijn gaan rijden op haar fiets ofzo? Wat mij betreft slaat de hele film nergens op. Dikke vette afrader.
[spoiler alert]
quote:Misschien wel, maar hij was gewoon zo saai, dat ik dat echt niet meer kon volhouden.
Op dinsdag 13 augustus 2002 19:16 schreef Tweek het volgende:Misschein als je tot het einde had gekeken, dan had je eht tenminste al wat beter begrepen.
Achteraf is dat natuurlijk simpel te verklaren doordat ze in een spel zaten en echte videogames springen ook van de hak op de tak vaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |