Ja precies.quote:Op zondag 26 november 2006 15:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat viel mij ook op ja.. alsof hij er nog een tandje bijzet![]()
Omdat het half 4 smiddags is.quote:Op zondag 26 november 2006 15:22 schreef teamlead het volgende:
waarom hebben ze geen drank trouwens?
Bezitter dan.quote:Op zondag 26 november 2006 15:23 schreef Sonique het volgende:
Marlies: "Je hebt er ook geen kut aan als je je huurhuis opknapt, want je hebt er eigenlijk helemaal niets aan. Ja de volgende eigenaar.."
Komt omdat er zo veel gebeurt op het moment. En bezitter is ook niet goed, een huurhuis bezit je niet maar huur je.quote:Op zondag 26 november 2006 15:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bezitter dan.. Je kunt ook op álle slakken zout gaan leggen.
Een koophuis bezit je ook niet. Onteigenen kan nml ten alle tijde plaatsvinden.quote:Op zondag 26 november 2006 15:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Komt omdat er zo veel gebeurt op het moment. En bezitter is ook niet goed, een huurhuis bezit je niet maar huur je.
Je bent dus een huurder, en de eigenaar is de verhuurder.
Idd, de bank bezit het huis. Dus is een eigen huis eigenlijk een huurkoop, en ben je pas eigenaar als je de verkoopsom voldaan hebt.quote:Op zondag 26 november 2006 15:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een koophuis bezit je ook niet. Onteigenen kan nml ten alle tijde plaatsvinden.
Ja, hoe ironish:quote:Op zondag 26 november 2006 15:34 schreef Kinga het volgende:
he wat gezond weer
sigarettenquote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef marrietje het volgende:
Wat hebben ze nou uit de voorraadkamer gehaald?
O ja. Dat is morgen al he. Wat raar.quote:Op zondag 26 november 2006 15:52 schreef kukeleku het volgende:
morgen finale bb 2006 k heb der echt zin in !!! k wil wel eens zien hoe rik en tijn verliezen !!!
Zachtjes over dequote:Op zondag 26 november 2006 15:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mmm, lekker, maar Marlies heeft géén idee hoe je zoiets klaarmaakt![]()
hoezo? ze weten allebei al hoe ze in de polls staan dus het zal geen verrassing zijn ofzoquote:Op zondag 26 november 2006 15:52 schreef kukeleku het volgende:
morgen finale bb 2006 k heb der echt zin in !!! k wil wel eens zien hoe rik en tijn verliezen !!!
Ja en zo niet dan heb ik er geen zin inquote:Op zondag 26 november 2006 15:52 schreef kukeleku het volgende:
Dan wordt het tijd voor DGKquote:Op zondag 26 november 2006 15:55 schreef marrietje het volgende:
Wat zal ons leven leeg zijn na morgenavond![]()
Nooit.quote:
Dan gaan we toch gewoon die lui in de gouden kooi afkraken.quote:Op zondag 26 november 2006 15:55 schreef marrietje het volgende:
valt wel mee hoor kunnen we ook weer sociaal gaan doenquote:Op zondag 26 november 2006 15:55 schreef marrietje het volgende:
vreselijk, het zal je moeder maar zijn en je zit erbij, ik zou me kapot schamenquote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef Bartoli het volgende:
Hilde tegen Jeroen "je hebt toch niet je zak geleegd hé"
Het zal je moeder toch maar zijnquote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef Bartoli het volgende:
Hilde tegen Jeroen "je hebt toch niet je zak geleegd hé"
inderdaad maar ze is niet de eerste die zoiets zegt tegen haar zoon/dochter. Ik ken er nog wel een aantal die alles willen wetenquote:Op zondag 26 november 2006 16:08 schreef marrietje het volgende:
[..]
Het zal je moeder toch maar zijn![]()
Gisteren weer afgewezen door Tijn hé.quote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef Sonique het volgende:
Janine is opvallend stil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |