alweer?quote:Op zondag 26 november 2006 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Rood?
quote:Op zondag 26 november 2006 13:02 schreef Damzkieee het volgende:
1-0 Sparta
Tuurlijk, die kon je verwachtenquote:Op zondag 26 november 2006 13:02 schreef Damzkieee het volgende:
1-0 Sparta
Sinds die wedstrijd tegen PSV lijkt het hele gevoel weg.quote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef Mr.Mills het volgende:
We kunnen al voorzichtig afscheid gaan nemen van het kampioenschap.
Het is elk jaar hetzelfde liedjequote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Dramatisch gedekt inderdaad.quote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef borisz het volgende:
slecht verdedigd
Ja lijkt er wel opquote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Had ik na de nederlaag tegen psv al gedaanquote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik word er schijt- en schijtziek van. We lijken verdomme wel kakkerlakken.quote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sinds die wedstrijd tegen PSV lijkt het hele gevoel weg.
weet niemand. horen we na afloop.quote:Op zondag 26 november 2006 13:06 schreef Ludacriss het volgende:
Wat heeft sneijder precies gedaan?
Niet veel.. hij gaf een duwtje nadat hij werd omgetrapt ofzoiets.. kut scheidsquote:Op zondag 26 november 2006 13:06 schreef Ludacriss het volgende:
Gelukkig meer dan in Rotterdamquote:Op zondag 26 november 2006 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
helemaal niets in amsterdam
quote:Op zondag 26 november 2006 13:07 schreef kollie het volgende:
Ik voel het een "Henk ten Cate moet ontslagen worden-topic" aankomen![]()
voor het duwtje kreeg hij geel, voor het lullen rood.quote:Op zondag 26 november 2006 13:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Niet veel.. hij gaf een duwtje nadat hij werd omgetrapt ofzoiets.. kut scheids![]()
Die zal er nu wel komen jaquote:Op zondag 26 november 2006 13:07 schreef kollie het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2006 13:07 schreef StarGazer het volgende:
Zometeen staan we nog maar 2 punten voor op Feyenoord als die wel winnen
quote:Op zondag 26 november 2006 13:07 schreef kollie het volgende:
nou... als je kijkt hoe Ajax speelt een PSV is het toch wel een beetje overduidelijk.............quote:Op zondag 26 november 2006 13:08 schreef TimmyAsd het volgende:
En het kampioenschap nu al wegwuiven is wel erg dom hoor
Daar ligt juist het probleem, we scoren niet meerquote:Op zondag 26 november 2006 13:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Maaruh, Ajax moet zelfs met 10 man toch gewoon van Sparta kunnen winnen...
Wedstrijd is nog lang niet afgelopen.
quote:Op zondag 26 november 2006 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
helemaal niets in amsterdam
5 punten achterstand. Zullen niet de laatste punten zijn die we gaan verspelen, ben ik bang....en winnen in Eindhoven? Tsja....quote:Op zondag 26 november 2006 13:08 schreef TimmyAsd het volgende:
En het kampioenschap nu al wegwuiven is wel erg dom hoor
ajax zit in een vormdip dat kan psv ook nog wel overkomen.quote:Op zondag 26 november 2006 13:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
nou... als je kijkt hoe Ajax speelt een PSV is het toch wel een beetje overduidelijk.............
klopt, is gewoon realistisch. tenzij er gekke dingen gebeuren tijdens de transferperiode in januari.quote:Op zondag 26 november 2006 13:09 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
5 punten achterstand. Zullen niet de laatste punten zijn die we gaan verspelen, ben ik bang....en winnen in Eindhoven? Tsja....
Noem me pessimistisch, maar ik zie gewoon geen aanknopingspunten.
Of Huntelaar is zwaar uit vorm of hij krijgt geen bruikbare ballen...quote:Op zondag 26 november 2006 13:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daar ligt juist het probleem, we scoren niet meer
Ja, maar PSV is zo'n ploeg die dan nog puntjes pakt...quote:Op zondag 26 november 2006 13:10 schreef WEST het volgende:
[..]
ajax zit in een vormdip dat kan psv ook nog wel overkomen.
"Ey Bossen, ....neger"quote:Op zondag 26 november 2006 13:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bossen moet iig wel met een goede reden komen voor die rode kaart, mag hopen voor hem dat het niet om een opmerking als "Ej joh beter kijken" gaat
Hij werdt onderuit gehaald door een Spartaan en ging dus verhaal halen bij de spelerdie hem een onderuit haalde en sneijder gaf hem daarop dus een licht duwtje en daarvoor kreeg hij geel, en toen zei hij iets blijkbaar tegen de scheidsrechter wat de scheidrechter niet zo prettig vondt en tjah 1+1=2 dus rood.quote:Op zondag 26 november 2006 13:06 schreef Ludacriss het volgende:
Na het incident met Perez zou je inderdaad denken dat ze wat verstandiger geworden zijn ja.quote:Op zondag 26 november 2006 13:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bossen moet iig wel met een goede reden komen voor die rode kaart, mag hopen voor hem dat het niet om een opmerking als "Ej joh beter kijken" gaat
Bruikbare ballen voornamelijkquote:Op zondag 26 november 2006 13:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of Huntelaar is zwaar uit vorm of hij krijgt geen bruikbare ballen...
Was het niet terecht?quote:Op zondag 26 november 2006 13:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nee, het was twee keer geel achter elkaar.quote:Op zondag 26 november 2006 13:12 schreef Damzkieee het volgende:
Het was direct rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |