abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43899729
Normaal post ik niet in R/P , vooral zoiets als dit zeerzeker niet, want het is natuurlijk per persoon heel verschillend hoe men in zo'n situatie denkt en zou handelen
Ik post dit dus alleen maar om mezelf (misschien) te motiveren, een kleine kansberekening van de meute of zo iets

Ik heb een dame ontmoet, 3 weken terug die tevens ook collega is van mijn moeder.
Net als ik eind 30 dus, leeftijd is het niet.
Mijn ma vind het een leuke dame en ze krijgt haar dus soms op visitie en blijft dan bij mijn ouders slapen in de logeerkamer omdat ze niet in de nacht als het feest ten einde is gekomen nog naar huis wil gaan in haar eentje.

Doordat ik dus nu even bij mijn ouders woon ( wat dus geen probleem is, ze zijn financieel goed gesteld en hebben groot huis; ik heb dus mijn privacy, eigen kamer etc en ze zijn uiterst modern ) ben ik deze dame dus tegen het lijf gelopen...

Die avond dat ik haar dus ontmoet heb zijn we met zijn allen naar een feest geweest en bij thuiskomst heb ik met haar liggen zoenen op bed.

Nu zijn we gisteren weer met zn allen naar een feestje geweest en bij thuiskomst heb ik sex met haar gehad ( voor de users die research doen: nee, niet op de harde plaat vastgelegd )
Alles leuk en wel, en het een beetje verwacht maar goed.

Nu is het zo dat ze dus niet alleen is maar een vriend in het buitenland heeft en daar zat ze voor ik dus ik de picture kwam de afgelopen 2 maanden mee op Skype en die zou dus in februari naar NL komen.
Zij zelf heeft ook plannetjes om in augustus - 07 naar hem toe te gaan.

Die vriend is dus iemand die haar heeft opgevangen toen ze het uit had gemaakt met haar andere vriend
Deze 2 heren waren boezemvrienden , verder weet ik er niet veel van.

Nu dacht ik dat ik alleen een scharrel te pakken had maar ik denk dat ik meer wil, een relatie met haar zou niet mis zijn, maar hoeveel kans zou ik dus in dit geval met iemand hebben die al 2 maanden met iemand aan het skypen is, met iemand die in februari iemand verwacht en met iemand die al plannetjes heeft om naar die vent toe te gaan en , alles ondanks dat, toch heel intiem met mij is

Wat is de beste manier om haar te motiveren dat een lange afstands relatie zonder samenwoon-planntjes die ze duidelijk niet hebben uiteindelijk toch ten gronde gaat?
Ik heb al mijn voorbeeld gegeven van 3 jaar zo'n relatie gehad te hebben maar dat is niet genoeg

Moet ik me terug trekken? ben ik te laat en moet ik respect tonen en ze met rust laten?

Zal ik mijn penis het werk laten doen en haar elke keer als ze komt gewoon lekker doppen zoveel als ik kan tot dat het dus stopt (wat lastig is omdat ik dan in mijn geval een band ga ontwikkelen zoals ik al gedaan heb misschien)

Iemand die hierover een bepaalde gedachte heeft en misschien wel een tip?
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43899785
Oh

Gisteren zat ik met haar te chatten terwijl ze met die vriend aan het skypen was

Toen wist ze me te vertellen dat ze het al over mij gehad heeft tegen haar vriend
Ik was stomverbaast en vroeg me dus af wat zijn reactie was:
Hij was jaloers en kwam onzeker over.

Nu weet ik niet wat ze precies gezegd heeft maar het zal wel niet zo heel veel zijn, in ieder geval wel genoeg om die vriend dus jaloers te maken

Wat voor een uitwerking kan dat hebben voor mij? dat ze zoiets al aan de bel hangt?
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43899829
Je moet doen wat dat je denkt dat voor jezelf het beste is.....
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_43899837
En dat is meteen de oplossing voor alle R&P topics

Opgelost, slotje
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_43899979
ik denk dat de "relatie" niet lang stand zal houden met jouw SIG.
geen ondertitel mogelijk I.V.M. technische storing.
pi_43900019
Tja, als jezelf toch een relatie met haar wil zal je er toch gewoon over moeten praten met haar en even zien van hoe en wat. Als ze zelf gewoon niks wilt dan qua relatie met jou moet je er natuurlijk ook niet nog eens mee het bed in duiken.

Dat zal alleen maar moeilijker voor jou zijn als je daardoor meer gevoelens ontwikkeld voor haar.
  zondag 26 november 2006 @ 12:19:02 #7
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43900264
Gewoon voor gaan, die gast zit toch in 't buitenland...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43900312
Wat jij zegt, Makenshi, klopt natuurlijk

Maar ik ben een man met hormonen
Het is een familievriendin, die dus geregeld hier zal blijven slapen

Enig idee hoe lastig het is voor een man om niet met iemand die het blijkbaar toch wel fijn vind even samen te komen?

Nadeel is inderdaad dat het gevoel er dan bij komt kijken.

De vraag ik dan nog steeds, wat erg lastig te beantwoorden is natuurlijk, hoe groot zou de kans zijn om in deze situatie, met deze parameters om alsnog deze meid voor me te winnen. . .

erg lastig te beantwoorden, elk individu en situatie is weer anders...
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43901210
Misschien gebruikt ze jou alleen maar om die Hyvesgast jaloers te maken...wie zal het zeggen!
pi_43902083
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:54 schreef 6nootjes het volgende:
Misschien gebruikt ze jou alleen maar om die Hyvesgast jaloers te maken...wie zal het zeggen!
Vertel eens wat meer over die hyvesgast? Daar hek nog niks van gelezen in dit topic!

OT: Is het een nederlandse vriend? Of is hij zelf ook buitenlander?
:-)
  zondag 26 november 2006 @ 13:27:10 #11
162432 6nootjes
Nogal wiedes
pi_43902213
Hi hi te snel getypt...Skype. Haal die 2 altijd door elkaar
pi_43902223
ik schrok al
:-)
pi_43902389
Oh dat begrijp ik wel van hoe fijn dat is. Ze kan dus wellicht wel een vriend in het buitenland hebben, maar eengezien ze het bed met jou nu al gedeeld heeft zal die relatie van haar en die vriend wellicht niet echt zoveel waard zijn lijkt me.

Plus als ze alleen naar elkaar toe gaan zou je niet echt kunnen zeggen dat er een relatie tussen de beide is. Maar ja, je zult toch het initiatief moeten gaan nemen om een goed gesprek met haar te hebben en wellicht ook gewoon even te zeggen van hoe jij je erover voelt
pi_43903023
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:22 schreef twetwe het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over die hyvesgast? Daar hek nog niks van gelezen in dit topic!

OT: Is het een nederlandse vriend? Of is hij zelf ook buitenlander?
Het is ook een buitenlander

Die gast was dus de kameraad ( of is...maar dat lijkt me sterk) van haar vorige relatie.
Ik ga er niet zo veel over vragen, dat zijn mijn zaken niet echt denk ik.
Die eerdere relatie liep op de klippen en toen heeft die huidige vriend zn schouders aangeboden en dit is toen gaan groeien tussen hun, en nu hebben ze een relatie, sinds 2 maanden... al is het wel een lange afstand.

Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ik het fijn vind wat er zoals plaatsvindt tussen ons en dat ik dus een relatie niet uit de weg wil gaan, maar die gast is nog van de partij en ze laat ook weten dat hij er daadwerkelijk ook is

Het lijkt er op dat ik kans heb,door al die activiteiten waar we mee bezig zijn, maar als ik er het over heb met haar dan is ze toch wel close met die gast, ze zegt dan ook dat ze het spijtig vind dat ik niet 2 maanden eerder mijn gezicht heb laten zien,..

Ze is niet echt duidelijk en kan me dus ook niet echt een duidelijk antwoord geven wat een beetje frustrerend is voor me

Vragen zoals.....

Hoe veel kans heb ik , wordt beantwoord met : het leven kan onvoorspelbaar zijn
of
Zal ik op je wachten/wil je dat ik wacht? wordt beantwoord met: nee, dan ga ik me namelijk schuldig voelen
of
(moet even spieken in de chatlog)
Zeg ik iets van: ik vind het spijtig dat ik het moeilijk maak voor je, je hebt al iemand, en dan kom ik ineens op het toneel
En dan zegt ze weer: je hoeft je niet klote te voelen, leven heeft altijd rare wendingen

Ik confronteer graag en zeg dat ik dan een slachtoffer geweest ben van een overspelerige vriendin vroeger, waarna ze dus aan mij vraagt: denk je dat overspel pleeg ? dat ik mijn vriend cheat?

Ik vind het heel erg moeilijk!
Typisch vrouwen he
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43903281
quote:
Oh dat begrijp ik wel van hoe fijn dat is. Ze kan dus wellicht wel een vriend in het buitenland hebben, maar eengezien ze het bed met jou nu al gedeeld heeft zal die relatie van haar en die vriend wellicht niet echt zoveel waard zijn lijkt me
Kan toch ook zijn dat ik een crackertje ben om de ergste honger te stillen tot de hoofd maaltijd eraan komt?
Wel natuurlijk een slechte zaak, als ze inderdaad helemaal gek is op die vent, om dan met mij te klooien.
Wat ze nu doet kan dan ook met mij gebeuren uiteindelijk.

Wat ik dus eigenlijk zoek is iemand met ervaring, met een tip, om toch haar over de streep te trekken

Het moge duidelijk zijn dat Februari hij hierheen wil komen
De volgende ontmoeting zal dan weer in Augustus worden, das allemaal nog ver weg
Dit zal dus weinig kans van slagen hebben, zeker nu er totaal geen plannen zijn van samenwonen o.i.d.

Hoe kan ik haar die lange afstands relatie doen vergeten, hoe maak ik haar duidelijk dat ik hier bij haar om de hoek woon en dat dit veel beter is

Uiteraard allemaal al gezegd maar ze hecht er zo te zien nog niet zo veel waarde aan, ondanks ze dus wel graag een relatie wil hebben, iemand om haar heen ( wat misschien haar slippertjes met mij zou kunnen verklaren)

iemand een tip? voor een krat bier , als dit lukt

j/k

[ Bericht 25% gewijzigd door KlootMajoor op 26-11-2006 15:15:45 ]
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43906117
Heb wel een soortgelijke situatie meegemaakt waarbij degene die van verweg kwam min of meer als verliezer eruit kwam. Dus in deze situatie zou dat dus die jongen zijn die hier naartoe wil komen.

Als jij zelf voor een relatie wil gaan dan probeer je gewoon je best, maar je weet dan wel dat er de kans is dat het toch niks wordt als zij ineens besluit om met die andere jongen wat te beginnen en jou zomaar ineens te laten liggen.

Dus ja, gewoon mee uitnemen, plezier mee hebben. Dan zul je wel goed moeten komen te zitten Anders zul je toch verder moeten.
pi_43907107
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:28 schreef makenshi het volgende:
Heb wel een soortgelijke situatie meegemaakt waarbij degene die van verweg kwam min of meer als verliezer eruit kwam. Dus in deze situatie zou dat dus die jongen zijn die hier naartoe wil komen.

Als jij zelf voor een relatie wil gaan dan probeer je gewoon je best, maar je weet dan wel dat er de kans is dat het toch niks wordt als zij ineens besluit om met die andere jongen wat te beginnen en jou zomaar ineens te laten liggen.

Dus ja, gewoon mee uitnemen, plezier mee hebben. Dan zul je wel goed moeten komen te zitten Anders zul je toch verder moeten.
Das inderdaad het beste advies wat ik me ook kan bedenken
Ik ken die dame maar kort en misschien heeft ze wel slechte eigenschappen, wat het ook zou kunnen zijn
Als je echt om iemand geeft ga je niet na een ander 2x gezien te hebbenmet de ander de koffer in
Misschien ligt het aan de omstandigheden (long distance) , misschien ook niet...
Even aankijken en alles een beetje nauw en voor lief nemen, om mezelf te behoeden.

Dat neemt toch niet weg dat ik toch die dame wil 'veroveren' , wat dus eigenlijk de reden was van mijn topique
Wat is de beste manier om iemand voor jezelf te winnen terwijl ze een lange afstand relatie heeft
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  zondag 26 november 2006 @ 17:42:49 #18
81237 releaze
best of both worlds
pi_43909937
Zet haar maar uit je hoofd.
Ze is je onmogelijk aan het playen. Dit is voor haar een grote egotrip. Leuk, die aandacht, die seks, we liggen nog op de markt, we mogen er nog zijn, en wh00t, het van twee walletjes eten wordt ons gemakkelijk gemaakt want het vriendje is weg en zowaar werpt er zich een oude vrijgezel zich voor de voeten. Makkelijk, heel vleiend, en wat ze met de shit doet ziet ze in februari/augustus wel. Zij heeft geen probleem zolang ze dr mond houdt, en jij zit met de onzekerheid. Tof wijf. Kijk, natuurlijk heeft het effect op haar en ze voelt zich waarschijnlijk wel supergevleid maar je moet denk ik met veel meer over de boeg komen dan dat je nu doet, ja, hoe doe je dat vraag je.. Ik weet niet waar zij gevoelig voor is. Je kan dr wel de wereld beloven, maar wellicht is ze niet zon typ. Heeft die ander dat al gedaan en vindt ze het nu al benauwend, weet ik veel. Maar ja, ik vraag me persoonlijk af of het wel zin heeft om voor dit overspelige vrouwtje te gaan. Als ze nu in al haar volledigheid voor je was gevallen, dan wellicht. Maar dat is ze toch niet? Hoeveel commitment zit er bij haar? En waar? Bij jou of bij die gast?
Nuja, het is allemaal anders als je verliefd bent, en dr is altijd hoop en dat is wellicht jouw kans.. maar het klinkt voor mij als een gewoon neukertje.

En over, als je echt om iemand geeft dan duik je toch niet de koffer in met een ander? Ja, dat had je gehoopt dat het zo was. De werkelijkheid steekt echter regelmatig anders in elkaar. Hoe bij haar de vork in de steel zit, ik weet nieteens of zij dat zelf al weet.
pi_43910558
Natuurlijk kun je wat met haar nemen.

Het is geen kwestie van kansen, het is een kwestie van jezelf.
pi_43911012
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:05 schreef honderd het volgende:
Natuurlijk kun je wat met haar nemen.

Het is geen kwestie van kansen, het is een kwestie van jezelf.
ja en een beetje van die vriend in het buitenland, als het een man met een baard is van 15 cm heeft de TS een probleem

Ts moet gewoon lekker doen waar hij zin in heeft, los van die vriend, met wie ze nog geen echte relatie heeft, dat is haar probleem niet het probleem vd TS (tenzij die andere vent een baard heeft, hè).

je neus stoten kan altijd, in iedere situatie, dus "He who dares wins" en "More harm is done by indecision than by wrong decision."
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43912781
zojuist 1 uur op MSN

ze heeft helaas voor hem gekozen, omdat haar familie die vent ook al geaccepteerd heeft enzo

Helaas stoot ik hier mijn neus heel hard
Het leven gaat dus gewoon weer door

jammer
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43912851
wat een heerlijke kutsmoes

maar ja, ze houdt je iig niet aan het lijntje.
pi_43912873
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:23 schreef KlootMajoor het volgende:
zojuist 1 uur op MSN

ze heeft helaas voor hem gekozen, omdat haar familie die vent ook al geaccepteerd heeft enzo

Helaas stoot ik hier mijn neus heel hard
Het leven gaat dus gewoon weer door

jammer
Ook zo wazig, waarom ga je al zo snel praten over dit soort dingen met haar, je moet gewoon eerst plezier maken en goede seks hebben, dan kies ze uiteraad voor jou. Denk jij dat zij niet even wil krijgen, ze heeft haar vriend in het buitenland zitten.

En sorry maar over die familie-acceptatie is gewoon onzin, als ze jou echt zou willen hebben was die familie kwestie echt geen probleem geweest. Je hebt gewoon niet goed gehandeld, je moet niet je eigen fouten afschuiven op andere omstandigheden, als je wil kun je alles krijgen.
  zondag 26 november 2006 @ 19:33:23 #24
81237 releaze
best of both worlds
pi_43913075
Op msn ook nog. PRAAT NOOIT OVER RELATIESORES EN DERGE:LIJKE ANDERE SERIEUZE SHIT OP MSN.
Dat is echt De Manier van communiceren om echt alles te laten verknallen.
pi_43913400
Honderd

Ik kan lullen als brugman
Dit was gewoon al afgeschreven zaak

Confronteren met: ik heb je liggen douwen, en je vriend dan ?
Daarop antwoordde ze : hij woont ver weg... ik was gewoon toe aan lichamelijke contact....

Een antwoord waar je niet veel mee kan, maar ook weer wel, ik was namelijk toch de aanstichter , zij ging er in mee...

Releaze laat me toch wel weer het licht zien .... al is dit op MSN gewoon informatie, wat precies hetzelfde zou zijn als het face 2 face was gegaan
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  zondag 26 november 2006 @ 19:46:15 #26
81237 releaze
best of both worlds
pi_43913470
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:43 schreef KlootMajoor het volgende:
Honderd

Ik kan lullen als brugman
Dit was gewoon al afgeschreven zaak

Confronteren met: ik heb je liggen douwen, en je vriend dan ?
Daarop antwoordde ze : hij woont ver weg... ik was gewoon toe aan lichamelijke contact....

Een antwoord waar je niet veel mee kan, maar ook weer wel, ik was namelijk toch de aanstichter , zij ging er in mee...

Releaze laat me toch wel weer het licht zien .... al is dit op MSN gewoon informatie, wat precies hetzelfde zou zijn als het face 2 face was gegaan
Plus dat je nog een overdaad aan nonverbale informatie had doorgekregen als het face2face was gegaan. Het was volledig anders geweest.
pi_43913661
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:46 schreef releaze het volgende:

[..]

Plus dat je nog een overdaad aan nonverbale informatie had doorgekregen als het face2face was gegaan. Het was volledig anders geweest.
klopt, en dat is nu net wat zij wilde vermijden, vervelend nieuws brengen als je de ander kan horen en ook nog eens zien, tja, dat heb je alleen over voor iemand waar je ook echt om geeft, omdat het verdomd lastig is, pijnlijk als je het verdriet of teleurstelling ook kan horen laat staan zien.

het feit dat iemand het via msn doet, is zuur, maar tegelijkertijd , omdat het een teken aan de wand is, ook een back to reality versneller.
pi_43913862
Ze had dus gewoon zin in een verzetje. Ik zou zeggen, ik hoop dat je er van genoten hebt. Time to move on.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_43913973
Nuttig hoor, dat Fok

Zojuist afspraak gemaakt, ik zie haar morgen, maar ik zal hetzelfde gaan horen

Wel lijkt ze blij te zijn met haar keuze, aangezien ze nu laat weten dat ze eigenlijk nie zo goed is, dat ze een hartebreker is, dat ik ga lachten wanneer ik zie dat die lange afstandsrelatie op de klippen loop

Typische dingen die iemand in blijdschap naar voren brengt

Daarnaast kwam ik er zojuist achter dat ze die gast al heeft ingelicht over haar ' keuze ' , dus die heeft ook redelijk zitten voeren terwijl ik met haar in discussie was

Afgelopen zaak!
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43914040
jullie heren hebben allebei zitten voeren, en zij heeft de leukste gekozen.
pi_43914172

Ze zegt wel dat ze nog steeds wel met me wil zoenen en knuffelen omdat ze me toch heel leuk vind

Ze heeft nog niet eerder met die vriend in bed gelegen en vraagt zich af of hij haar wel leuk/lekker gaat vinden in februari, en zal dan misschien wel te horen krijgen of hij haar wel goed vind
(lekttlijke woorden!!)
Dan zal ze in feb. een keuze maken

*gaat zich opmaken voor de non-emotion fucks die komen gaan!!

Dan maar zo!
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43914404
en jij vond haar leuk, omdat...?

lekkere tieten zeker, want het karakter of intelligentie kan het niet zijn.
pi_43915029
Tieten? mwah, 32 B

Leuk omdat ik haar dus net 3 weken pas ken, en het een leuke verschijning is, katholiek en ( ik dacht ) alleenstaand.
Het was eerst een scharrel en is gewoon uit de hand gelopen.

Ze wil dus niet weg van die gast is duidelijk geworden en tja, ik ga haar tot ik een andere vriendin heb 2x per week zien, en ja, misschien dat het een beetje raar klinkt, we hebben afgesproken om elkaar 2x in de week te zien on sex te hebben

In het weekend en door de weeks komt ze langs wippen
Helemaal gek die dame, maar goed, ik ga mijn gevoel in mn pik stoppen en ik vind het wel best!!

Het enige probleem wat ze heeft is dat ze waarschijnlijk in Feb met die vriend zit, en dan hoopt ze dat ik haar dan kan loslaten.
Ik zei toen : ik kan niets verliezen wat ik niets heb

Februari is nog ongeveer 20 nueckpartijen verweg,
Als die vent weer terug gaat , en ik ben nog vrijgezel, dan gaan we weer vrolijk verder!

Beggers cannot be choosers

[ Bericht 11% gewijzigd door KlootMajoor op 26-11-2006 22:12:20 ]
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43915097
wat een stoere praat allemaal

je opent een topic , doe je ook niet zomaar, lijkt me, en nu ineens boeit het je geen reet als je maar kan neuken.

right

oh en dat katholiek, da's helemaal hilarisch als reden
pi_43916154
Milagro, lekker ding, wat heb ik er nou aan om stoer te doen, hier op Fik!

Ik maak er echt geen verhaaltje van, in eerste instantie zoals te lezen is wilde ik tips hebben, om haar voor me te winnen en daarstraks heeft ze dus een keuze gemaakt en , helaas ben ik de verliezer in dit geval.
Ik baalde als een stekker want ze zag er echt veelbelovend en leuk uit!!
Gewoon een doodnormale meid met een goede baan en goede achtergrond!

Nu is het gewoon zo dat ik een soort Harrie de FokStok-Hengst heb/ben ( sorry Harrie, je kent me niet maar ik gebruik even je naam! ) en die wilt ze gewoon hebben.

serieus: ik snap er geen hol van, ze spoort gewoon niet, ze kiest voor hem maar vind me wel nog leuk en wil nog wel komen om elkaar te zien en te sexen

Ik heb dus geen andere poes voor handen, moet ik dit dan gaan weigeren??

En ja...ze is katholiek, is toch netjes, een meisje die elke zondag in de kerk zit? waar zie je dat nog tegenwoordig?
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 november 2006 @ 00:30:11 #36
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_43918705
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:01 schreef vosss het volgende:
En dat is meteen de oplossing voor alle R&P topics

Opgelost, slotje
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_43920795
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:17 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik heb dus geen andere poes voor handen, moet ik dit dan gaan weigeren??
Als jij gewoon zint hebt aan de sex, ga er dan voor als je niet iemand anders kunt krijgen, maar aangezien ze je al heeft verteld voor wie ze zal gaan zul je toch zelf moeten gaan oppassen dat je niet te gehecht aan haar raakt. Maar dat weet jezelf nu ook wel Veel geluk alvast.
pi_43921136
quote:
Op maandag 27 november 2006 08:27 schreef makenshi het volgende:

[..]

Als jij gewoon zint hebt aan de sex, ga er dan voor als je niet iemand anders kunt krijgen, maar aangezien ze je al heeft verteld voor wie ze zal gaan zul je toch zelf moeten gaan oppassen dat je niet te gehecht aan haar raakt. Maar dat weet jezelf nu ook wel Veel geluk alvast.
Het klinkt erg vrouwonvriendelijk en niet echt respectvol zoals ik het zeg ja, zo bedoel ik het niet echt hoor

Het is gewoon zo dat ze wel wat wil omdat ze mentaal wel aan dr trekken komt, maar fysiek niet
Ik heb dr al gezegd dat mochten we hiermee van start gaan, dan zal dat gewoon puur om de sex gaan, wat ze is inderdaad bang dat wanneer die knakker op het toneel verschijnt, dat ik dan helemaal gek gaat worden, ze wil immers met hem naar bed en kijken hoe snel ze iets met hem zou kunnen opbouwen

En ik? Ik kan niets verliezen wat ik dus niet heb...ik kan mn gevoel wel onderdrukken, heb weinig keus

Ik vermaak me wel tot ik iemand anders heb of tot dat zij het licht ziet dat ze gewoon fout bezig is.

( is het daarnaast niet heel vreemd en eigenlijk wel beter om niet met zo'n dame in zee te gaan, aangezien ze dus met gemak met mij wil zoenen, knuffelen en zelfs door wil gaan met de sex ook al heeft ze zojuist de keuze op die andere knakker laten vallen? )
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43921448
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:00 schreef KlootMajoor het volgende:

[..]
( is het daarnaast niet heel vreemd en eigenlijk wel beter om niet met zo'n dame in zee te gaan, aangezien ze dus met gemak met mij wil zoenen, knuffelen en zelfs door wil gaan met de sex ook al heeft ze zojuist de keuze op die andere knakker laten vallen? )
Als jij een relatie wilt, dan moet je het niet doen

Het is niet zo heel vreemd om met zo'n dame in zee te gaan aangezien ze nog niet bepaald iets heeft met die andere kerel, maar vertrouwensgezind komt ze er niet positief vanaf. Ik kan niet zeggen of ze wel of niet te vertrouwen is, ken haar voor geen ene meter, maar ze doet het volgens jou dus omdat ze mentaal wel aan haar trekken komt en fysiek niet.

Als jij er je niet druk over kunt maken van dat er wellicht dus een andere kerel in het spel zal komen dan kun je wel gewoom een fuckbuddy relatie hebben. Gewoon sex en verder niks. Ondertussen zoek je zelf gewoon naar een leuke vriendin en wel meteen kappen ermee als je er 1 vindt
pi_43922075
Katholieke mensen van achter in de 30 die sex hebben
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_43922296
Ze is katholiek, maar trok wel die rubber van mn piemol af omdat ze dat niet lekker vond

Makeshi snapt het wel zo'n beetje,
Ik zie het liever anders dat ik haar voor mezelf heb maar ja,
Ik probeer mezelf gewoon te motiveren om het zo erg makkelijk aan me voorbij te laten gaan, door zo maar te denken dat, als ze dit met mij zou flikken, dan zou ze dit ook met jan alleman kunnen doen
Zo heb ik er misschien wat meer vrede mee, denk ik
Neemt niet weg dat ze verschikkelijk lief is ( lijkt? ) en dat ze toch wel erg aantrekkelijk is
Das wel wat ik jammer vind, ik zoek namelijk zo'n soort vrouw met dat karakter!

Ze komt over een uurtje langs om over dit hele gebeuren te praten , enzo

Ben benieuwd.

Nu dit face to face is, zal het verstandig zijn om weer een offensief te beginnen?
Of gewoon maar laten zoals het is en haar gewoon doppen en klaar. . .
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43922693
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:01 schreef vosss het volgende:
Je moet doen wat dat je denkt dat voor jezelf het beste is.....
Het valt me steeds meer op dat die vosss echt met de meest doordachte replies komt hier
Lambo of Rekt
  Vis een optie? maandag 27 november 2006 @ 11:26:02 #43
70532 loveli
N
pi_43923949
Niet geschikt voor hoofdgerecht, maar goed genoeg als tussendoortje.
crap in = crap out
pi_43923966
Blijf "je penis zijn werk laten doen" en praat ondertussen niet te veel over het aangaan van een relatie. Zeg vervolgens tegen haar dat zij eerlijk moet zijn tegen die gast en hem eerlijk moet vertellen hoe vaak je haar genaait hebt. Hij maakt het dan uit en dan ben jij de enige overgebleven keuze.
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_43924874
My 2 cents:

Vooral niet gaan praten over jullie 'relatie'. Niet toestaan dat jullie samen therapeutisch gaan analyseren wat jullie relatie is en waar jullie staan over 2, 5 en 10 jaar.
Dat is één van de grootste relatiekillers - het haalt alle spanning weg.

Ook niet dwingen om te kiezen tussen jou en de skype-vriend. Als hij voldoende jaloers is zal hij haar dwingen, en zal hij haar dus verliezen.

Dus: Plezier maken, en als er een beroep op je verantwoordelijkheid wordt gedaan (relatie plannen) doe dan vooral of je neus bloedt - in elk geval totdat die skype-boy van het toneel is verdwenen.
Zeg bv dat je niet toestaat dat zij een vergelijkend warenonderzoek gaat doen tussen jou en hem.
  maandag 27 november 2006 @ 13:26:42 #46
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43926981
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:07 schreef dutchtubby het volgende:
ik denk dat de "relatie" niet lang stand zal houden met jouw SIG.

Ontopic:
laat haar beslissen wat ze wil doen, ga niets forceren.
Je kan natuurlijk zelf ook de beslissing maken maar dan moet je helemaal breken met haar.

Ik zeg: geniet er van zolang het kan
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43929808
De laatste 3 replies hierboven kan ik het wel mee vinden, van Ender, Mgerben en Robin

Ze is zojuist vertrokken, hebben een uurtje gebabbeld over het gebeuren
We hebben dus een soort slotwoord gehad en vanaf nu we praten er verder niet meer over.

Ik heb gezegd dat ik niet meer achter haar aan ga lopen en hoop dat ze happy wordt van de keuze die ze maakt
Ik heb haar indirect gewezen op het feit dat wat ze nu heeft een internet relatie is, die vriend maar 1x gezien heeft en dat alles uiteindelijk toch wel ineens heel anders zou kunnen zijn als die gast op de proppen komt

Ik heb na de discussie een fijne blaaswerk gehad en ze vertrok en komt vrijdag weer langs

Ik begin toch wel happy te worden want als ze die zogenaamde vriend dit kan aandoen, wat dan als ik een relatie begin en ik mijn rug omkeer?

Fuckbuddy tot aan februari , tot die tijd kan ik op het gemakje de kat uit de boom kijken voor iets anders.
Uiteindelijk is zij de verliezer, ik behandel haar heel goed en ze zal dit dus gaan missen als die knakker weer vertrekt nadat hij geweest is!

Dit kan dus nog een hoog entertainmentgehalte krijgen
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43930073
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef EnderOnline het volgende:
Blijf "je penis zijn werk laten doen" en praat ondertussen niet te veel over het aangaan van een relatie. Zeg vervolgens tegen haar dat zij eerlijk moet zijn tegen die gast en hem eerlijk moet vertellen hoe vaak je haar genaait hebt. Hij maakt het dan uit en dan ben jij de enige overgebleven keuze.
Dit doet ze dus niet

Ze had al iets laten doorschemeren aan hem dat ik dus op het toneel verschenen was.

Ik weet niet hoeveel die gast van mij afweet maar dat moet genoeg zijn, omdat ze me liet weten dat ze hem had verteld dat hij haar keuze was en heeft haar woord ook gegeven

Ik kreeg toen ook vragen als " zou jij zonder mij kunnen leven " van haar
Ik zo: huh? ik ken je net 3 weken,
En toen vertelde ze me dat die vriend niet zonder haar kon.

Duidelijk dus dan hij in volle paniek dus die meid vol zat te proppen met zoete koek, waar ze dus voor gezwicht is
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43930157
Is het eigenlijk niet heel erg gemeen om de vriendin van een gast 2x in de week te palen , terwijl hij laat weten niet zonder haar te kunnen leven?

Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_43930532
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:18 schreef KlootMajoor het volgende:
Is het eigenlijk niet heel erg gemeen om de vriendin van een gast 2x in de week te palen , terwijl hij laat weten niet zonder haar te kunnen leven?

Hij snijdt zichzelf in de vingers met dat soort trieste emo-taal.
Als ze een keer samen zijn kan hij dat soort dingen niet volhouden, want op een gegeven moment val je gewoon terug op jezelf, zoals je zelf bent. Op het internet is het makkelijker een rol vol te houden dan IRL.
Hij gaat dus door de mand vallen.

Bovendien houden vrouwen (niemand eigenlijk, maar vrouwen worden er droog van) niet van emotionele chantage.

Meer info graag, hoe kent ze hem, hoe lang, hoe oud is hij?

Als antwoord op je vraag: Ze is niet zijn eigendom. Als hij haar wil hebben moet hij maar langskomen. Als hij dat niet wil maar alleen wil chatten: All is fair in love and war - wie haar krijgt mag haar houden.

Je maakt hele goede kans door haar regelmatig te bevredigen. Geen vrouw die dat ondergaat houdt dat vol zonder daar gevoelens bij te krijgen.

Oh en als je echt slinks wilt doen laat je volgende week een keer een opmerking vallen over een getrouwde man die vreemd gaat op internet...
Zo van: Je denkt toch niet dattie al een vriendin heeft? Of getrouwd en een kind heeft? Nee hoor, dat zal wel niet. Niet jouw man.

Zaai de twijfel, laat haar maar oogsten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')