Vertel eens wat meer over die hyvesgast? Daar hek nog niks van gelezen in dit topic!quote:Op zondag 26 november 2006 12:54 schreef 6nootjes het volgende:
Misschien gebruikt ze jou alleen maar om die Hyvesgast jaloers te maken...wie zal het zeggen!
Het is ook een buitenlanderquote:Op zondag 26 november 2006 13:22 schreef twetwe het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die hyvesgast? Daar hek nog niks van gelezen in dit topic!
OT: Is het een nederlandse vriend? Of is hij zelf ook buitenlander?
Kan toch ook zijn dat ik een crackertje ben om de ergste honger te stillen tot de hoofd maaltijd eraan komt?quote:Oh dat begrijp ik wel van hoe fijn dat is. Ze kan dus wellicht wel een vriend in het buitenland hebben, maar eengezien ze het bed met jou nu al gedeeld heeft zal die relatie van haar en die vriend wellicht niet echt zoveel waard zijn lijkt me
Das inderdaad het beste advies wat ik me ook kan bedenkenquote:Op zondag 26 november 2006 15:28 schreef makenshi het volgende:
Heb wel een soortgelijke situatie meegemaakt waarbij degene die van verweg kwam min of meer als verliezer eruit kwam. Dus in deze situatie zou dat dus die jongen zijn die hier naartoe wil komen.
Als jij zelf voor een relatie wil gaan dan probeer je gewoon je best, maar je weet dan wel dat er de kans is dat het toch niks wordt als zij ineens besluit om met die andere jongen wat te beginnen en jou zomaar ineens te laten liggen.
Dus ja, gewoon mee uitnemen, plezier mee hebben. Dan zul je wel goed moeten komen te zittenAnders zul je toch verder moeten.
ja en een beetje van die vriend in het buitenland, als het een man met een baard is van 15 cm heeft de TS een probleemquote:Op zondag 26 november 2006 18:05 schreef honderd het volgende:
Natuurlijk kun je wat met haar nemen.
Het is geen kwestie van kansen, het is een kwestie van jezelf.
Ook zo wazig, waarom ga je al zo snel praten over dit soort dingen met haar, je moet gewoon eerst plezier maken en goede seks hebben, dan kies ze uiteraad voor jou. Denk jij dat zij niet even wil krijgen, ze heeft haar vriend in het buitenland zitten.quote:Op zondag 26 november 2006 19:23 schreef KlootMajoor het volgende:
zojuist 1 uur op MSN
ze heeft helaas voor hem gekozen, omdat haar familie die vent ook al geaccepteerd heeft enzo
Helaas stoot ik hier mijn neus heel hard
Het leven gaat dus gewoon weer door
jammer
Plus dat je nog een overdaad aan nonverbale informatie had doorgekregen als het face2face was gegaan. Het was volledig anders geweest.quote:Op zondag 26 november 2006 19:43 schreef KlootMajoor het volgende:
Honderd
Ik kan lullen als brugman
Dit was gewoon al afgeschreven zaak
Confronteren met: ik heb je liggen douwen, en je vriend dan ?
Daarop antwoordde ze : hij woont ver weg... ik was gewoon toe aan lichamelijke contact....
Een antwoord waar je niet veel mee kan, maar ook weer wel, ik was namelijk toch de aanstichter , zij ging er in mee...
Releaze laat me toch wel weer het licht zien.... al is dit op MSN gewoon informatie, wat precies hetzelfde zou zijn als het face 2 face was gegaan
klopt, en dat is nu net wat zij wilde vermijden, vervelend nieuws brengen als je de ander kan horen en ook nog eens zien, tja, dat heb je alleen over voor iemand waar je ook echt om geeft, omdat het verdomd lastig is, pijnlijk als je het verdriet of teleurstelling ook kan horen laat staan zien.quote:Op zondag 26 november 2006 19:46 schreef releaze het volgende:
[..]
Plus dat je nog een overdaad aan nonverbale informatie had doorgekregen als het face2face was gegaan. Het was volledig anders geweest.
quote:Op zondag 26 november 2006 12:01 schreef vosss het volgende:
En dat is meteen de oplossing voor alle R&P topics
Opgelost, slotje
Als jij gewoon zint hebt aan de sex, ga er dan voor als je niet iemand anders kunt krijgen, maar aangezien ze je al heeft verteld voor wie ze zal gaan zul je toch zelf moeten gaan oppassen dat je niet te gehecht aan haar raakt. Maar dat weet jezelf nu ook welquote:Op zondag 26 november 2006 22:17 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik heb dus geen andere poes voor handen, moet ik dit dan gaan weigeren??
Het klinkt erg vrouwonvriendelijk en niet echt respectvol zoals ik het zeg ja, zo bedoel ik het niet echt hoorquote:Op maandag 27 november 2006 08:27 schreef makenshi het volgende:
[..]
Als jij gewoon zint hebt aan de sex, ga er dan voor als je niet iemand anders kunt krijgen, maar aangezien ze je al heeft verteld voor wie ze zal gaan zul je toch zelf moeten gaan oppassen dat je niet te gehecht aan haar raakt. Maar dat weet jezelf nu ook welVeel geluk alvast.
Als jij een relatie wilt, dan moet je het niet doenquote:Op maandag 27 november 2006 09:00 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
( is het daarnaast niet heel vreemd en eigenlijk wel beter om niet met zo'n dame in zee te gaan, aangezien ze dus met gemak met mij wil zoenen, knuffelen en zelfs door wil gaan met de sex ook al heeft ze zojuist de keuze op die andere knakker laten vallen?)
Het valt me steeds meer op dat die vosss echt met de meest doordachte replies komt hierquote:Op zondag 26 november 2006 12:01 schreef vosss het volgende:
Je moet doen wat dat je denkt dat voor jezelf het beste is.....
quote:Op zondag 26 november 2006 12:07 schreef dutchtubby het volgende:
ik denk dat de "relatie" niet lang stand zal houden met jouw SIG.
Dit doet ze dus nietquote:Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef EnderOnline het volgende:
Blijf "je penis zijn werk laten doen" en praat ondertussen niet te veel over het aangaan van een relatie. Zeg vervolgens tegen haar dat zij eerlijk moet zijn tegen die gast en hem eerlijk moet vertellen hoe vaak je haar genaait hebt. Hij maakt het dan uit en dan ben jij de enige overgebleven keuze.
Hij snijdt zichzelf in de vingers met dat soort trieste emo-taal.quote:Op maandag 27 november 2006 15:18 schreef KlootMajoor het volgende:
Is het eigenlijk niet heel erg gemeen om de vriendin van een gast 2x in de week te palen , terwijl hij laat weten niet zonder haar te kunnen leven?
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |