Hoe weet je nou dat dat niets voor je is, als je het niet probeert dan weet je het nietquote:Op zondag 26 november 2006 03:40 schreef MissHobje het volgende:
wat moet ik nu met seks met een dronken vrouwof nuchter
![]()
Ik typ maar niets meerquote:Op zondag 26 november 2006 03:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat dat niets voor je is, als je het niet probeert dan weet je het niet
Schopje onzin dan maarquote:Op zondag 26 november 2006 03:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heul remlof z'n sexuele nachtbaggertopic verkloot
quote:Op zondag 26 november 2006 03:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heul remlof z'n sexuele nachtbaggertopic verkloot
Niet waarbij ik zelf dan nuchter was zegmaarquote:Op zondag 26 november 2006 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, heb jij dat soort ervaringen DD?
zie, het is echt een common problemquote:Op zondag 26 november 2006 03:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niet waarbij ik zelf dan nuchter was zegmaar
Yup, waarom zou je immers niet gezellig meezuipen?quote:Op zondag 26 november 2006 03:46 schreef remlof het volgende:
[..]
zie, het is echt een common problem
ik wil ook blauw zijnquote:
Goed punt Megumiquote:Op zondag 26 november 2006 03:48 schreef Megumi het volgende:
Het probleem is vaak krijg je het ding nog omhoog als je vergelijkbaar gezopen hebt.
Wil je er over praten?quote:Op zondag 26 november 2006 03:48 schreef Megumi het volgende:
Het probleem is vaak krijg je het ding nog omhoog als je vergelijkbaar gezopen hebt.
Zullen we hem allemaal een note geven voor deze tvp?quote:Op zondag 26 november 2006 03:49 schreef El_Rolando het volgende:
T.V.P.
Dat lukt meestal nog wel, wonderbaarlijk genoegquote:Op zondag 26 november 2006 03:48 schreef Megumi het volgende:
Ben het eigenlijk aan het teste4n nu.quote:
Da's offtopic, het gaat er hier om dat je zelf nuchter bent en zij niet... Ik weet dat dat vrij uniek isquote:Op zondag 26 november 2006 04:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb meer probleem dat ie niet meer omlaag gaat, dat als ik dronken ben ik door wil blijven gaan
Ik pak nog even een biertje.quote:Op zondag 26 november 2006 04:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's offtopic, het gaat er hier om dat je zelf nuchter bent en zij niet... Ik weet dat dat vrij uniek is
Je moeder mag een slotjequote:Op zondag 26 november 2006 04:26 schreef TwyLight het volgende:
Slotje!
Een dronken vrouw is dus niet altijd een engel in bedquote:Ik kom terug en ze ligt languit te ronken. Ik denk 'ook goed' en ga ernaast liggen. Maakt ze me 10 minuten later wakker "Hee, ben je nou in slaap gevallen? We zouden gaan neuken!!" (Geen sex meer gehad, want ze viel weer in slaap.)
Dus dit was 'm?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef remlof het volgende:
ik kom vannacht wel weer effe baggeren posten in SEX
Nou zeg, dit is wederom serieus hoorquote:Op zondag 26 november 2006 14:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus dit was 'm?
Na het olijfolie topic liggen mijn verwachtingen denk ik te hoog
Jij ook een goedemorgen. Er zit wat plakkerigs op je poes ....quote:Op zondag 26 november 2006 14:13 schreef little_pussy het volgende:
Goeie middag vrolijke vrolijkerds
OMG.quote:Op zondag 26 november 2006 14:13 schreef little_pussy het volgende:
Ik had ook een betere verwacht.quote:Op zondag 26 november 2006 14:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus dit was 'm?
Na het olijfolie topic liggen mijn verwachtingen denk ik te hoog
Ondanks dat ik het punt mis van de post, moest ik er om lachenquote:Op zondag 26 november 2006 14:13 schreef little_pussy het volgende:
Foto's uit KPD mag je hier niet posten toch?quote:Op zondag 26 november 2006 14:13 schreef little_pussy het volgende:
Een soort van smiley, maar dan anders?quote:Op zondag 26 november 2006 14:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het punt mis van de post, moest ik er om lachen.
quote:Op zondag 26 november 2006 14:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Foto's uit KPD mag je hier niet posten toch?![]()
Een glimlachjequote:Op zondag 26 november 2006 14:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een soort van smiley, maar dan anders?
Oh en OT. Ik zou het niet weten Remlof. Ik drink niet.
Waarom valt dat nou nooit op als je zelf lam bent? Misschien dat als je allebei in dezelfde staat verkeerd dat je elkaar meer stimuleert ofzo?quote:Op maandag 27 november 2006 18:34 schreef Kluupkluup het volgende:
Geloof me.. als een vrouw écht dronken is dan heeft ze geen zin in sex.. En als ze zin heeft dan is ze zeker niet de actiefste, al denkt ze dat ze het wel is..
heerlijk is dat!quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Sex met een dronken vrouw is best grappig!
Althans dat is mijn ervaring.
De dingen die er dan ook uit komen zijn oppeens veel directer en zonder remmen.
Je weet pas dat een vrouw echt kan dirty talken als ze dronken is haha!
Dronken kleine kinderen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:04 schreef Sebasser het volgende:
Moeten we vrouwen even vervangen door kleine kinderen?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moeten we vrouwen even vervangen door kleine kinderen?
Moet dat nou, hij staat niet voor niets in een "gesloten" forum....quote:Op zondag 26 november 2006 14:13 schreef little_pussy het volgende:
Ja mijn man, vond hij minder....quote:Op zondag 26 november 2006 03:38 schreef remlof het volgende:
Hoe is dat eigenlijk als je zelf nuchter bent?
Want dat heb ik nog nooit meegemaakt, want ze drinken of niet door dus heb ik zelf al twee keer zoveel op als we eindelijk in bed belanden, of ze drinken zo ranzig veel dat ik ze nauwelijks bij kan houden en dan ben ik dus ook lam.
Iemand wel nuchtere ervaringen met dronken vrouwen?
das best raar als you het weten wil.quote:Op zondag 26 november 2006 04:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's offtopic, het gaat er hier om dat je zelf nuchter bent en zij niet... Ik weet dat dat vrij uniek is
" eej does rustig, zo dik zijn de muren hier nu ook weer niet"quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Sex met een dronken vrouw is best grappig!
Althans dat is mijn ervaring.
De dingen die er dan ook uit komen zijn oppeens veel directer en zonder remmen.
Je weet pas dat een vrouw echt kan dirty talken als ze dronken is haha!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |