Hoe weet je nou dat dat niets voor je is, als je het niet probeert dan weet je het nietquote:Op zondag 26 november 2006 03:40 schreef MissHobje het volgende:
wat moet ik nu met seks met een dronken vrouwof nuchter
![]()
Ik typ maar niets meerquote:Op zondag 26 november 2006 03:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat dat niets voor je is, als je het niet probeert dan weet je het niet
Schopje onzin dan maarquote:Op zondag 26 november 2006 03:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heul remlof z'n sexuele nachtbaggertopic verkloot
quote:Op zondag 26 november 2006 03:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heul remlof z'n sexuele nachtbaggertopic verkloot
Niet waarbij ik zelf dan nuchter was zegmaarquote:Op zondag 26 november 2006 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, heb jij dat soort ervaringen DD?
zie, het is echt een common problemquote:Op zondag 26 november 2006 03:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niet waarbij ik zelf dan nuchter was zegmaar
Yup, waarom zou je immers niet gezellig meezuipen?quote:Op zondag 26 november 2006 03:46 schreef remlof het volgende:
[..]
zie, het is echt een common problem
ik wil ook blauw zijnquote:
Goed punt Megumiquote:Op zondag 26 november 2006 03:48 schreef Megumi het volgende:
Het probleem is vaak krijg je het ding nog omhoog als je vergelijkbaar gezopen hebt.
Wil je er over praten?quote:Op zondag 26 november 2006 03:48 schreef Megumi het volgende:
Het probleem is vaak krijg je het ding nog omhoog als je vergelijkbaar gezopen hebt.
Zullen we hem allemaal een note geven voor deze tvp?quote:Op zondag 26 november 2006 03:49 schreef El_Rolando het volgende:
T.V.P.
Dat lukt meestal nog wel, wonderbaarlijk genoegquote:Op zondag 26 november 2006 03:48 schreef Megumi het volgende:
Ben het eigenlijk aan het teste4n nu.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |