die scheurt Milica zometeen hartstochtelijk van hem afquote:Op zondag 26 november 2006 03:14 schreef Kinga het volgende:
gaat jeroen in zijn kleren slapen?
Maak daar zonder handdoekje van.quote:Op zondag 26 november 2006 03:17 schreef svann het volgende:
Janine wil op TV in haar handdoekje, geloof ik.
En nu Marlies bij hemquote:Op zondag 26 november 2006 03:19 schreef Dr_Greene het volgende:
Wordt Tijn nu aangerand door een nakende Sjaan
dat heet wishfull thinkingquote:Op zondag 26 november 2006 03:21 schreef Bartoli het volgende:
jeroen en milica zijn volgens mij aan het zoenen. ik hoorde wat geluiden
hij blijft het maar herhalen jaquote:Op zondag 26 november 2006 03:24 schreef avonne het volgende:
![]()
hij blijft maar zeggen "vriendschapsknuffel, vriendschapsknuffel"
maar blij dat marcel en hil in de keuken zittenquote:Op zondag 26 november 2006 03:24 schreef avonne het volgende:
![]()
hij blijft maar zeggen "vriendschapsknuffel, vriendschapsknuffel"
nee, joh, dat is een smoes om overal aan te zittenquote:Op zondag 26 november 2006 03:25 schreef T-lex het volgende:
Wat zitten ze nou steeds met dat "vriendschapsknuffel" hoe simpel is die Roene...
Hou dan gewoon je bek.........![]()
lolquote:Op zondag 26 november 2006 03:27 schreef roepdeman het volgende:
Hilde: In Corona hoort een worm te zitten!!!
Ja het kan nu nog. Zou ze hebben zitten fantaseren toen ze hoorde dat ze het huis weer inging? Je bent exhibitioniste of niet tenslotte.quote:Op zondag 26 november 2006 03:27 schreef T-lex het volgende:
Milica: "2 dekens is best wel warm....heb ook nog een broek aan"
Nou meid...wij houden je niet tegen....![]()
nou, door zo'n berichten te plaatsen lijkt het idd alsof er actie is..quote:Op zondag 26 november 2006 03:32 schreef avonne het volgende:
Milica "even uitademen hoor"
Milica fuckt inderdaad de kijkers in plaats van Jeroenquote:Op zondag 26 november 2006 03:26 schreef LennyKravitz het volgende:
ze zijn gewoon aan het "fucken" met de kijkers...
eerder, luisteren...quote:Op zondag 26 november 2006 03:34 schreef svann het volgende:
Ze voelt de ogen van de internetters priemen.
En dat vind ze helemaal niet erg.quote:Op zondag 26 november 2006 03:34 schreef svann het volgende:
Ze voelt de ogen van de internetters priemen.
Die griet is de schaamte voorbij.quote:Op zondag 26 november 2006 03:32 schreef NorthernStar het volgende:
Ja het kan nu nog. Zou ze hebben zitten fantaseren toen ze hoorde dat ze het huis weer inging? Je bent exhibitioniste of niet tenslotte.
Me2, trustequote:Op zondag 26 november 2006 03:37 schreef Kinga het volgende:
ik ga pitten, vind het goed geweest..... truste
...totdat Hummie heel hard "BOE" roept!!!quote:Op zondag 26 november 2006 03:36 schreef Kinga het volgende:
de regie heeft hun zenders vol open gedraaid geloof ik
me too ben ook wegquote:Op zondag 26 november 2006 03:37 schreef Kinga het volgende:
ik ga pitten, vind het goed geweest..... truste
Exact. In plaats van maandagnacht hebben we alle privacy.quote:Op zondag 26 november 2006 03:35 schreef APK het volgende:
[..]
Die griet is de schaamte voorbij.
Als ze echt iets met hem zou willen wacht ze toch gewoon twee dagen?
Golddigger.![]()
Alles is ook bij haar een ''grapje''quote:
Zeg maar rustig compleet manischquote:Op zondag 26 november 2006 03:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alles is ook bij haar een ''grapje''En dan dat drukke, labiele gedoe van d'r.
''Ik sta voor schut, wat moeten de internetkijkers wel niet denken...m'n vriendinnen... ''quote:Op zondag 26 november 2006 03:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zeg maar rustig compleet manisch
quote:Op zondag 26 november 2006 03:49 schreef Flyduck het volgende:
die marcel heeft volgens mij ook wel zin in milica
Die woont toch samen?quote:Op zondag 26 november 2006 03:49 schreef Flyduck het volgende:
die marcel heeft volgens mij ook wel zin in milica
quote:Op zondag 26 november 2006 03:57 schreef Shirley het volgende:
Ja..ik ben het zat..ik ga m'n nest in. Adieu
Wat een zoentje onder de dekens?quote:Op zondag 26 november 2006 03:58 schreef riri het volgende:
gaat jeroen z'n overwinning kosten![]()
geen meisje die nu nog op hem stemt![]()
Wat??quote:Op zondag 26 november 2006 03:58 schreef riri het volgende:
gaat jeroen z'n overwinning kosten![]()
geen meisje die nu nog op hem stemt![]()
Ze hadden het erover dat je egbert geen aanrander mag noemen.quote:
- Ze hebben een feest gehad.quote:Op zondag 26 november 2006 04:13 schreef Coos het volgende:
PcEend je doet me toch niet aan dat ik 5 cossen moet gaan lezen nu.
Dus update me effe.![]()
Maar niets over E10 en zijn 'zwakke' meisjes?quote:Op zondag 26 november 2006 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden het erover dat je egbert geen aanrander mag noemen.
Hilde zei dat egbert nooit wat gedaan kon hebben omdat BB dat niet toe zou laten en meteen zou optreden.
Maar BB trad ook (onnodig) op door hem uit de kamer te laten sleuren
Mijn computer ontplofte, ik heb alles gemistquote:Op zondag 26 november 2006 04:13 schreef Coos het volgende:
PcEend je doet me toch niet aan dat ik 5 cossen moet gaan lezen nu.
Dus update me effe.![]()
Met zo'n "haak" kan het ook bijna niet missen hè?quote:
Ze hadden het niet over die scene met egbert maar over die toestand van E10 met Marciaquote:Op zondag 26 november 2006 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden het erover dat je egbert geen aanrander mag noemen.
Hilde zei dat egbert nooit wat gedaan kon hebben omdat BB dat niet toe zou laten en meteen zou optreden.
Maar BB trad ook (onnodig) op door hem uit de kamer te laten sleuren
Dat neem je goed aan jaquote:Op zondag 26 november 2006 04:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Met zo'n "haak" kan het ook bijna niet missen hè?![]()
Maar ik neem aan dat het een 'ongelukje' was.![]()
Dat kan ook.... jammerquote:Op zondag 26 november 2006 04:19 schreef riri het volgende:
[..]
Ze hadden het niet over die scene met egbert maar over die toestand van E10 met Marcia
dat bb een een aanranding nooit had toegestaan en meteen had ingegrepen en dat daarom het verwijt van egbert aan E10 ook niet klopt
Ik had nog zo met zijn broer afgesproken dat Semih Tijn op z'n neus zou slaanquote:Op zondag 26 november 2006 04:20 schreef Lyza het volgende:
[..]
Dat neem je goed aan jaMarlies duwde taart in zijn gezicht en hij wilde iets terugdoen maar toen hij met zijn stukje taart richting gezicht van Marlies ging, draaide ze zich net om ofzo. En Bam. En AU.
En![]()
We gaan nu niet allemaal jammer lopen roepen hè??quote:
Alleen nog een keer, omdat mijn computer was ontploftquote:Op zondag 26 november 2006 04:23 schreef Coos het volgende:
[..]
We gaan nu niet allemaal jammer lopen roepen hè??![]()
Ik hoorde een knal en zat gelijk in het donkerquote:
heb je em nou nog niet gevonden?quote:
Héérlijk!!!quote:Op zondag 26 november 2006 05:00 schreef Lyza het volgende:
Hilde weer opstaan en "hiep hiep hiep hoera ik ben jarig roepen"
En vervolgens zegt Hilde: "Jeroehoenn nu moet je er achteraan". En dat nadat ze eerst een uur heeft lopen zeiken dat ze niet bij elkaar in bed mochten liggen.quote:
Heeej henk, was roel nog langgeweest?quote:
Dan voorspel ik een tweede bloedneusquote:Op zondag 26 november 2006 05:30 schreef PC eend het volgende:
Die Hilde is gouden kooi materiaal, wat kan die irritant zijn zeg![]()
Ik kom niet meer bij als ze er nou ff een 2e ronde ingooit
En morgen weer in een rolstoel zeker![]()
Moet dat niet zijn of haar rekening zijn?quote:09:32Nog twee dagen...
Nog twee dagen onder toezicht van Big Brother en dan begint voor de Bewoners het normale leven weer. De oud-Bewoners hebben in meer of mindere mate al kunnen snuffelen aan de dageijkse gang van zaken, maar voor de Finalisten wordt het een grote stap. Voor één van hen zal deze enrome stap toch iets aangenamer zijn. Morgen weten wie Big Brother wint en enkele tonnen op zijn rekening kan bijschrijven.
Eigenlijk wel ja, je zou zeggen de winnaar is al bekend. (net als bij Sandy toen die een andere pose had bij de plaatjes op de big brother site)quote:Op zondag 26 november 2006 09:55 schreef marky het volgende:
Stukje uit het dagboek van de BBsite
[..]
Moet dat niet zijn of haar rekening zijn?
Och, met 3 mannen in de finale en 1 vrouw is de kans toch maar 25% dat en vrouw wintquote:Op zondag 26 november 2006 09:55 schreef marky het volgende:
Stukje uit het dagboek van de BBsite
[..]
Moet dat niet zijn of haar rekening zijn?
Bekijk de polls op internetquote:Op zondag 26 november 2006 10:24 schreef miraculeus het volgende:
Ben net weer terug van een paar weken buitenland, geen zin om alles bij te lezen, maar wat is het vermoeden over wie er gaat winnen?!?
Ze kan zich ook ziekmelden.quote:Op zondag 26 november 2006 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
Milica, met een heze stem: "Ik moet gewoon dinsdag weer werken, kut is dat zeg".
Hoe je het ook wendt of keert, de leukste streams waren er toch, als iedereen bezopen was.quote:Op zondag 26 november 2006 11:16 schreef berney het volgende:
Hummie, ik heb een idee. Deze bewoners volgend jaar weer meelaten doen.
Ja, moet hij nodig zeggen, met zijn zogenaamde vriendschap met Monique.quote:Op zondag 26 november 2006 11:25 schreef berney het volgende:
En toen zei Tijn net tegen Jeroen; jij met je zogenaamde vriendschapsknuffel.
Hij wil het juiste moment afwachten en als hij het doet zoals met Semih heb ik er alle vertrouwen in, geen Sjaan of Hilde in de buurt en een rustig gesprek. Maar of Egebert dat trekt weet ik nietquote:Op zondag 26 november 2006 11:20 schreef berney het volgende:
Heeft Marcel al met Eg gepraat? Heb er niets van teruggelezen nog.
Toch lijkt het wel dat haar irritante gedrag bedoelt was om haar dochter uit het bed van Jeroen te trekken.quote:Op zondag 26 november 2006 11:50 schreef schizolientje het volgende:
Ze kan ook echt niet ophouden met haar gezellige praatjes, steeds maar opnieuw beginnen over die gezellige acties van haar.
Jaquote:Op zondag 26 november 2006 11:54 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nou trouwens de enige waar de Talpa-site nooit werkt?
volgens Marcel is dit een neequote:
Heb ie nog een beetje gelijk ook want hij hapert bij mij nu ook een beetje......quote:
Alleen als je de reactie onder een foto hebt. Is een bekend probleem, ze zijn bezig met het zoeken van een oplossing.quote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef Ecila111 het volgende:
Dit is leuk: ik krijg nu die datumbalk ook ever mijn berichten heen!
idemquote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef Ecila111 het volgende:
Dit is leuk: ik krijg nu die datumbalk ook over mijn berichten heen!
Bij mij soms en soms niet. Maar wel steeds over de caps heenquote:Op zondag 26 november 2006 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen als je de reactie onder een foto hebt. Is een bekend probleem, ze zijn bezig met het zoeken van een oplossing.
Ik zie idd dat de balk nu zakkende is: gaat de goede kant op iig.quote:Op zondag 26 november 2006 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen als je de reactie onder een foto hebt. Is een bekend probleem, ze zijn bezig met het zoeken van een oplossing.
Nu niet meer over de caps wel over de berichten.quote:Op zondag 26 november 2006 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij mij soms en soms niet. Maar wel steeds over de caps heen
Dat snap ik dus niet want mevrouw vindt het helemaal geweldig dat milica in love is op Jeroen.quote:Op zondag 26 november 2006 12:06 schreef Ecila111 het volgende:
Hilde zit maar een beetje leuk te doen over het avontuurtje van Milica en Jeroen maar het zint haar hélemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |