abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46874833
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:13 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Je mag niet optimistisch zijn als je de sterren van de hemel speelt in Duitsland?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46874842
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:13 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Je mag niet optimistisch zijn als je de sterren van de hemel speelt in Duitsland?
niet als het een ex-Ajacied is

VDV
pi_46960883
De supporters van Hamburger SV houden hun hart weer vast nu Rafael van der Vaart opnieuw geblesseerd is geraakt.

De Nederlandse spelbepaler van de opgeleefde Bundesligaclub liep vrijdag in het gewonnen uitduel met Schalke (0-2) een kwetsuur op aan de rechterkuit.

Een scan wees maandagavond uit dat Van der Vaart een spier heeft verrekt. Volgens clubarts Oliver Dierk is het twijfelachtig of de Oranje-international zondag inzetbaar is tegen Leverkusen.

Bron: nieuwnieuws.nl
  maandag 5 maart 2007 @ 23:15:37 #179
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46960943
valt wel mee natuurlijk zo'n verrekte spier. maar ik snap de onrust wel.. zonder VdV degradeert hsv.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_46961052
raf, blijf nou eens heel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46963269
Sylvie moet is wat rustiger zijn !
pi_46965332
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Nooit een topclub?
Ik weet het niet. Het is jammer dat hij zo blessuregevoelig is. De kwaliteiten heeft hij absoluut om te slagen bij een topclub. Vrijdag ook weer een goede goal gemaakt.
pi_47176263
VDV miste een pingel! Weg met hem
pi_47176311
Geen strafschoppen laten nemen op het EK
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 maart 2007 @ 09:43:37 #187
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_47181279
Ik las gister in een Duitse krant dat VdV 35 van de mogelijk 58 wedstrijden gespeeld had en dat de wedsrijden die hij gespeeld had gemiddeld een halve competitiepunt meer opleverde dan als-ie niet speelde (1.3 vs 1.8)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 12 maart 2007 @ 09:45:17 #188
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_47181305
Van der Vaart kan wel hoger dan Bayern. Niet dat Bayern geen grote club is, maar ik denk bij hem eerder aan Spaanse of Engelse top.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  maandag 12 maart 2007 @ 10:33:53 #189
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_47182387
quote:
Op maandag 12 maart 2007 09:45 schreef Devano het volgende:
Van der Vaart kan wel hoger dan Bayern. Niet dat Bayern geen grote club is, maar ik denk bij hem eerder aan Spaanse of Engelse top.
Bayern is een goede club voor hem, ik zie het wel zitten samen met van Bommel op het veld.
Zeker dan een titelkandidaat voor de CL.
pi_47229204
quote:
HSV laat Van der Vaart niet gaan

Hamburger SV werkt niet mee aan een vertrek van Rafael van der Vaart. "Hij is de man rond wie wij onze toekomst plannen'', reageerde technisch directeur Beiersdorfer van de Duitse club op speculaties over een mogelijke overgang van de middenvelder naar Bayern München.

Voorzitter Beckenbauer van Bayern München verklaarde afgelopen weekeinde dat Van der Vaart goed bij de recordkampioen van Duitsland zou passen. De 24-jarige oud-speler van Ajax staat weliswaar nog tot 2010 bij Hamburger SV onder contract. De verbintenis zou echter ook een afkoopsom van 'slechts' 1,5 miljoen euro bevatten.

Hamburger SV wil het contract met Van der Vaart volgens Beiersdorfer zo snel mogelijk openbreken en verlengen. "We beginnen met de besprekingen wanneer we zeker weten dat we niet degraderen'', aldus de technisch directeur die voor de middenvelder een verbeterd jaarloon van ruim 3 miljoen euro in het verschiet heeft.
pi_47229248
HSV heeft niets te willen
pi_47229356
Een afkoopsom van 1.5 miljoen euro? Dat lijkt mij eerder 15 miljoen euro.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47229379
1.5 miljoen is wel heel weinig

Edit, wat Cultheld zegt dus..
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:12:31 #194
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_47229923
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:55 schreef cultheld het volgende:
True that. Lijkt mij ook waarschijnlijker. Denk niet dat HSV hem makkelijk los zal laten. Zeker nu ze als ploeg eindelijk in de lift zitten.
I spoke proper England since I was a children.
pi_47229968
Ik vrees ook dat Rafael liever bij HSV blijft dan dat hij naar Bayern gaat.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47230600
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:55 schreef cultheld het volgende:
Hij bevestigde het wel in Studio Voetbal. Ik dacht dat hij zei dat die clausule pas bij zijn laatste contractjaar actief wordt. Dus als een club hem eerder al wil hebben, dan zullen ze wel meer moeten betalen.
pi_47233236
1.5 miljoen euro

Nou Van Geel, haal hem dan maar weer terug.
pi_47233299
Alsof Van der Vaart terug zou willen komen bij Ajax. Zelfs transfervrij is hij onhaalbaar voor Ajax tot aan z'n 32e of zo .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47233365
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:49 schreef cultheld het volgende:
Alsof Van der Vaart terug zou willen komen bij Ajax. Zelfs transfervrij is hij onhaalbaar voor Ajax tot aan z'n 32e of zo .
Joh, maar hij komt nog wel terug net als Chivu, hopelijk.
pi_47233448
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Joh, maar hij komt nog wel terug net als Chivu, hopelijk.
Dat is aannemelijk ja. Chivu komt vast niet terug, want dat blijft toch een Roemeen die slechts is "gekocht" door Ajax (die zie ik dus eerder voor veel euro's bij een Engelse subtopper afbouwen). VDV is echt een Nederlands jeugdproduct van Ajax dus die zal daar wel af gaan bouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')