quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag niet optimistisch zijn als je de sterren van de hemel speelt in Duitsland?![]()
niet als het een ex-Ajacied isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag niet optimistisch zijn als je de sterren van de hemel speelt in Duitsland?![]()
Ik weet het niet. Het is jammer dat hij zo blessuregevoelig is. De kwaliteiten heeft hij absoluut om te slagen bij een topclub. Vrijdag ook weer een goede goal gemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Nooit een topclub?
Bayern is een goede club voor hem, ik zie het wel zitten samen met van Bommel op het veld.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:45 schreef Devano het volgende:
Van der Vaart kan wel hoger dan Bayern. Niet dat Bayern geen grote club is, maar ik denk bij hem eerder aan Spaanse of Engelse top.
quote:HSV laat Van der Vaart niet gaan
Hamburger SV werkt niet mee aan een vertrek van Rafael van der Vaart. "Hij is de man rond wie wij onze toekomst plannen'', reageerde technisch directeur Beiersdorfer van de Duitse club op speculaties over een mogelijke overgang van de middenvelder naar Bayern München.
Voorzitter Beckenbauer van Bayern München verklaarde afgelopen weekeinde dat Van der Vaart goed bij de recordkampioen van Duitsland zou passen. De 24-jarige oud-speler van Ajax staat weliswaar nog tot 2010 bij Hamburger SV onder contract. De verbintenis zou echter ook een afkoopsom van 'slechts' 1,5 miljoen euro bevatten.
Hamburger SV wil het contract met Van der Vaart volgens Beiersdorfer zo snel mogelijk openbreken en verlengen. "We beginnen met de besprekingen wanneer we zeker weten dat we niet degraderen'', aldus de technisch directeur die voor de middenvelder een verbeterd jaarloon van ruim 3 miljoen euro in het verschiet heeft.
True that. Lijkt mij ook waarschijnlijker. Denk niet dat HSV hem makkelijk los zal laten. Zeker nu ze als ploeg eindelijk in de lift zitten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:55 schreef cultheld het volgende:
Een afkoopsom van 1.5 miljoen euro? Dat lijkt mij eerder 15 miljoen euro.
Hij bevestigde het wel in Studio Voetbal. Ik dacht dat hij zei dat die clausule pas bij zijn laatste contractjaar actief wordt. Dus als een club hem eerder al wil hebben, dan zullen ze wel meer moeten betalen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:55 schreef cultheld het volgende:
Een afkoopsom van 1.5 miljoen euro? Dat lijkt mij eerder 15 miljoen euro.
Joh, maar hij komt nog wel terug net als Chivu, hopelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:49 schreef cultheld het volgende:
Alsof Van der Vaart terug zou willen komen bij Ajax. Zelfs transfervrij is hij onhaalbaar voor Ajax tot aan z'n 32e of zo.
Dat is aannemelijk ja. Chivu komt vast niet terug, want dat blijft toch een Roemeen die slechts is "gekocht" door Ajax (die zie ik dus eerder voor veel euro's bij een Engelse subtopper afbouwen). VDV is echt een Nederlands jeugdproduct van Ajax dus die zal daar wel af gaan bouwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Joh, maar hij komt nog wel terug net als Chivu, hopelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |