Ja, maar dan moet Raffie concurreren. Als linkshalf in het 4-4-2 dat de meeste Spaanse ploegen spelen, zie ik helemaal geen kans voor hem.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze hebben bij Villarreal toch Matias Fernandez, het grote talent uit Chile voor die positie?
quote:" Van der Vaart gewild in Europa "
Rafael van der Vaart heeft de clubs voor het uitkiezen. De aanvoerder van HSV staat in de belangstelling van meerdere Europese topclubs.
Valencia CF, Sevilla FC, Tottenham Hotspur, Everton en Bayern München hebben laten weten dat ze zeer gecharmeerd zijn van de Nederlandse middenvelder. Bayern München lijkt vooralsnog de meest serieuze interesse te hebben.
Verdediger Daniel van Buyten van Bayern München verklaarde het volgende: "Bayern is de perfecte club voor Rafael. Hij zou hier geweldig in het team passen", aldus van Buyten met wie Rafael van der Vaart nog samenspeelde bij HSV.
Van der Vaart zelf denkt echter nog niet aan andere clubs: "De komende jaren wil ik het shirt van HSV dragen. Het maakt mij niet zoveel uit dat de club geen absolute top is".
quote:Valencia CF, Sevilla FC, Tottenham Hotspur, Everton en Bayern München
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]grootste Nederlandse talent van de afgelopen jaren? Triest gesteld dan.
Zijn grootste manco is dat hij zo vaak geblesseerd is. Anders hadden de absolute topclubs voor hem in de rij gestaan. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]grootste Nederlandse talent van de afgelopen jaren? Triest gesteld dan.
Bayern Muchen, Sevilla en Valencia zijn ook niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zijn grootste manco is dat hij zo vaak geblesseerd is. Anders hadden de absolute topclubs voor hem in de rij gestaan. Daar ben ik van overtuigd.
Klopt. Maar ik doelde op Barca, ManU, Real Madrid enz.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Bayern Muchen, Sevilla en Valencia zijn ook niet verkeerd hoor.
Tsja,quote:Op woensdag 18 april 2007 09:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik doelde op Barca, ManU, Real Madrid enz.
Dat was inderdaad een schitterend doelpunt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een fucking mooi goal, ongelofelijk. Neemt buiten de 16 de bal aan met rechts en haalt direct uit met links.
Hier een samenvattingquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:35 schreef Bullebak het volgende:
Iemand een filmpje? Kan het niet vinden op Youtube
quote:
Bundesliga op YouTube kon toch niet meer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hier een samenvatting
doelpunt op 2:20
Alleen die was nog net wat mooier.quote:Op zondag 29 april 2007 11:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Doet me denken aan een goal van Henry, tegen ManU
Can you believe itquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hier een samenvatting
Ku kwaliteit zeg, di's al de tweede keer dat ik em na een paar seconden wegklikquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hier een samenvatting
van vi.nlquote:Van der Vaart: 'Nu wil ík Bayern niet meer'
23/5/2007 12:23
Bayern München hoeft niet meer te rekenen op veel sympathie van Rafael van der Vaart. De international is in Beieren twee jaar geleden te veel op zijn ziel getrapt.
Begin 2005 zat Van der Vaart samen met zijn zaakwaarnemer Søren Lerby om de tafel met Bayern München. De linkspoot wilde weg bij Ajax en polste de Beierse club. Het antwoord van manager Uli Hoeness liet geen ruimte voor twijfel.
'Het was: "Nee, nee, nee. Hij is niet goed genoeg"', haalt Van der Vaart in Sportbild de woorden van Hoeness terug. 'Dat is natuurlijk blijven hangen bij mij.'
Van der Vaart voelde bij Hamburger SV wel de warmte die hij miste bij Bayern en verhuisde voor een bedrag van vijf miljoen euro naar noord-Duitsland.
Zijn spel bij HSV deed de belangstelling van Bayern voor Van der Vaart groeien. 'Ze wilden me toen niet, en nu wil ik niet meer', slaat de oud-Ajacied dit keer de deur dicht. 'In de Bundesliga wil ik alleen voor HSV spelen.'
Ten eerste: Sportbild.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:Ze hebben zich in hun eigen vingers gesneden. Bayern zal wel getwijfeld hebben inderdaad zjroen.
Dat aanbieden wel ja. Maar ik kan me niet voorstellen dat een club dan iemand uitnodigd om 900 km. te vliegen en dan met 3 keer nee weg te sturen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Is vrij normaal hoor.
Lees ik over het woord Bild heen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ten eerste: Sportbild.!
Ten tweede, ik geloof nooit dat VdV zelf bij Bayern heeft aangeklopt, en vervolgens door Bayern is uitgenodigd om met drie keer nee om de oren geslagen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |