Dat wordt Real volgend jaarquote:
Zou wat zijnquote:
Dan zou nederland een international hebben die niet op het hoogste niveau speelt.quote:
Ik herinner me Jantje Peters en Peter Bosz die respectievelijk voor NEC en RKC speelden toen ze hun debuut maakten.quote:Op zondag 26 november 2006 03:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou nederland een international hebben die niet op het hoogste niveau speelt.
Wanneer is dit voor het laatst voorgekomen?
Ik denk dat hij nu wel genoeg heeft van fysiek, snel spel. Hij komt juist het beste tot zijn recht in technisch en tactisch hoogstaande wedstrijden, en die vind je toch meer in Spanje en ook Italië.quote:Op zondag 26 november 2006 10:25 schreef Dos37 het volgende:
Hij moet naar Engeland.
Van Hooijdonk speelde in de aanloop naar het WK'98 voor Nottingham Forrest, destijds First Divisionquote:Op zondag 26 november 2006 03:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou nederland een international hebben die niet op het hoogste niveau speelt.
Wanneer is dit voor het laatst voorgekomen?
Goed idee mischien voor hem.quote:Op maandag 27 november 2006 00:29 schreef Grimm het volgende:
Toch jammer he, want het leek zo goed te gaan en een goede transfer voor VDV te zijn.
Misschien dat Martin Jol hem kan helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |