Geweldige artiestquote:Op zondag 26 november 2006 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Sjimz + 1
Inderdaad, Steve White, de vaste drummer van Paul Weller.
Nee die is niet voor Nederland! De ebbenhoutenschoen is het enige juiste antwoord.!quote:Op zondag 26 november 2006 11:33 schreef Mark_V het volgende:
Ik ken de ebbenhouten schoen, maar die is voor nederland
Niemand want het werd 0-0quote:Op zondag 26 november 2006 11:38 schreef Mark_V het volgende:
hmmm ok, eigenlijk verdien ik dan het punt niet
Wie scoorde het winnende doelpunt in de europacup1 finale van 1988?
quote:Op zondag 26 november 2006 11:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgens mij werd het beslist dmv. penalties, en van Breukelen hield de winnende doelpunt tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lienekien +1quote:Op zondag 26 november 2006 12:19 schreef Lienekien het volgende:
Nee, dat klopt niet met de hint.
Dan is het Angela Groothuizen, ooit van de Dolly Dots.
Als het de top 40 haalt.quote:Op zondag 26 november 2006 12:26 schreef sjimz het volgende:
Dus de vraag is... wanneer is een lied een hit
In 1979 nog wel.quote:Op zondag 26 november 2006 12:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig geen goede maatstaf meer hoor
Hmmm. Als het over het aantal hits van een band gaat, denk ik altijd aan de nummers die de top 40 hebben gehaald.quote:Op zondag 26 november 2006 12:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig geen goede maatstaf meer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |