Ok. Dan kijken we later nog eens!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee. We geven het wat tijd, DaD. Dat lijkt me het beste.
Kan je je de opmerking nog herinneren?
Wellicht kan ik dan duidelijkheid verschaffen.
Je hebt verdikke al mn aandacht op msnquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef Fargo het volgende:
Potverdrie, één andere jongen ertussendoor en ik word meteen genegeerd![]()
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, ik ben aan het slowchatten, he?
Sportiefquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef nipeng het volgende:
[..]
Jamaar het gaat nog wel over the boss (meestal).
Iets anders dan in mn herinnering, maar dit had ik in gedachten iig: http://forum.fok.nl/topic/782869quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee. We geven het wat tijd, DaD. Dat lijkt me het beste.
Kan je je de opmerking nog herinneren?
Wellicht kan ik dan duidelijkheid verschaffen.
Je hebt een PM-ding terugquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb je een PM-ding verstuurd.
Die onverwachte Bruce-momnenten blijven toch het leukstquote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik fietste door de stad, vanochtend om een uur of 10, toen er een auto aankwam met de muziek keihard. Het eerste wat ik dacht was natuurlijk 'asociale idioot'. Maar toen hoorde ik dat Tougher uit de speakers kwam, dus toen heb ik maar even blij gezwaaid![]()
Hier nog één! Heb beeldmateriaal van de show in Amsterdam en dat vind ik voldoende (lees: die staat nu al stof te vangen in de kast)...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had het concert niet willen missen, maar die dvd hoef ik dan weer niet...
Hier nog een die niet kan wachten.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Kan niet wachten tot 5 juni![]()
Ben blijkbaar de enige, maar lijkt me toch dat jullie in juni wel bij zullen draaien
Ik gun je alle voorpret van de wereld, maar daar ga ik nog geen stuiver aan uitgevenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Kan niet wachten tot 5 juni![]()
Ben blijkbaar de enige, maar lijkt me toch dat jullie in juni wel bij zullen draaien
Ahnee, je bederft de sfeer.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik gun je alle voorpret van de wereld, maar daar ga ik nog geen stuiver aan uitgeven![]()
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ahnee, je bederft de sfeer.
Ik kijk ook uit naar de DVD.
.
Je bederft de sfeer!quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:25 schreef Fargo het volgende:
Ik heb zelfs de Born To Run 30th Anniversary-box niet eens... Dingen die ik niet ga kijken, koop ik niet.
Was je daarom zo vroeg thuis van je date?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, dus dat trek ik me al niet meer aan![]()
Elf uur thuis van een avondje uit eten valt toch best mee?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was je daarom zo vroeg thuis van je date?
Grapje hoor, je weet van wie t komt hè?![]()
Omdat ik tegen jou praat...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, waarom steeds die hartgezichtjes?
Bron: Backstreets.comquote:
BLU-RAY, PBS AIRINGS FOR UPCOMING LIVE SET
With the release of Live in Dublin less than two months away, we've now got a look at the cover art, above. A press release today officially confirms that, in addition to a standard DVD, the video will be issued in the Blue-ray format: "The Blu-ray Disc was authored at Sony Pictures Digital Authoring Center. Documented with nine cameras, the concert was filmed in High Definition (HD). The Blu-ray Disc presents the show in full 1080 HD resolution along with uncompressed surround sound."
And not everyone will have to wait until the June 5 release date to watch -- Live in Dublin will have its world premiere at the end of this month on New Jersey Public Television. We're told that other PBS channels will be airing the concert special for pledge drives in June, but NJN leads the way with the world premiere on April 30 at 8 p.m.
Het openingsbeeld van de clip van Spare Parts begint altijd met een menigte, geloof ik. Niet zeker, want ik skip dat nummer normaal gesprokenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit nu al een paar dagen met een beeld in m'n hoofd wat ik niet goed kan plaatsen, behalve dan dat ik weet dat het van Bruce is.
Het is volgens mij van de video anthology, maar die heb ik hier niet (ligt bij m'n ouders). Je ziet dan een werkelijk enorme menigte in de openlucht, waarna Bruce dreunend begint te zingen. Ik dacht Spare Parts, want de namen Bobby en Janey lijken er bij te horen, maar als ik op youtube zoek op Spare Parts krijg ik iig niet dát wat ik bedoel. Heb ik het mis, of staat het gewoon niet op youtube, of of of?
Die menigte, die wil ik zien.
Alvast bedankt.
Dank je lieverdquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:37 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het openingsbeeld van de clip van Spare Parts begint altijd met een menigte, geloof ik. Niet zeker, want ik skip dat nummer normaal gesproken![]()
Even snel gekeken...geloof niet dat op YouTube de originele videoclip staat. Dus daar heb je weinig aan. Wellicht dat je toch doelt op de Anthology-versie
Welkom! Ik zag je ook in het gedichtentopic, toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef Marius_Dani het volgende:
Wow een Springsteen topic! Ongelimiteerd de Boss eren!
Nummer heeft me nooit echt iets gedaan eigenlijk. Heb hem heus wel een paar keer een kans gegeven (de Anthology heeft vaak genoeg in zijn geheel opgestaan), maar het is me ook niet bijgebleven. Heb er weinig mee. Voor mijn gevoel een redelijk saai nummer zelfsquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je lieverdIk zal dan toch eens thuis naar de Anthology kijken. Ik moet en zal het weten! Waarom skip je dat nummer?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef Marius_Dani het volgende:
Klopt D&D. Het 'gedicht' is geinspireerd op het nummer Devils & Dust, dat ik echt ijzersterk vind.
Complimentjes mogen natuurlijk altijdquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:30 schreef Marius_Dani het volgende:
Ik heb het inmiddels in de gaten, ff je pro gechecked. Ik zal je de complimentjes besparen - niet wetende hoe zoiets aankomt - maar het feit dat er jonge vrouwen zijn die van de Boss houden doet me deugd.![]()
Hahaha ok dan daar komt ie: Je ziet er leuk uit! En je leeftijd... Ach, als ik je foto's bekijk heb je i.i.g. niet de leeftijd van de gemiddelde Springsteen-fan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Complimentjes mogen natuurlijk altijd. Alleen euh, m'n leeftijd staat helemaal niet op m'n profiel hoor.
![]()
Maar goed, The Boss. Favoriet nummer/album/kapsel/E Street Bandlid?
Oeeew wat een moeilijke vragen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oude of nieuwe Bruce?
Ik heb zondag tijd. Jij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerste kennismaking?
De Kuip is natuurlijk erg massaal. Ik vond The Rising in Ahoy zo intens, zo super!! Het geluid is vaak ook beter dan in een (open lucht) stadion.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef Marius_Dani het volgende:
[..]
Oeeew wat een moeilijke vragen...![]()
Ontwijkend antwoord: E-street Bruce.
10 x liever naar de Kuip dan naar Ahoy i.i.g., al wil ik natuurlijk niks missen...
Hij kwam te goed voor om niet in te koppenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:49 schreef Marius_Dani het volgende:
Hahahaha te flauw Fargo
Kom je toch gezellig langs op mijn werk? Drinken we even een bakje koffie..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben maandag misschien in Breda![]()
Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig langs op mijn werk? Drinken we even een bakje koffie..
Dit was nog één van de beterequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef Marius_Dani het volgende:
Slechte smoes
Op zich wel spijtig dat je juist maandag daar bent. Ik zit die dag wel met enkele deadlines, waardoor ik ook niet de gehele dag op het stadion ben. Dan kom je straks hierheen en dan lopen we elkaar mis, dat zou ook niet fijn zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Is geen smoes. Op zich is het een goed idee Fargo! Is dat een beetje te doen, bij je werk komen? En ik moet ook nog terug hè? En ik kan niet zeggen hoelaat ik op zal staan 's ochtends.
Ik durfde nooitquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van mij?Je hebt me nooit eerder gevraagd!
Dat denk ik ook wel, dat ik er vaker zal zijn. En anders kom ik gewoon een keer voor je! Er zijn nog wel wat mensen die me eens in Breda willen zien, dus dat moet ik maar eens gaan combineren dan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Op zich wel spijtig dat je juist maandag daar bent. Ik zit die dag wel met enkele deadlines, waardoor ik ook niet de gehele dag op het stadion ben. Dan kom je straks hierheen en dan lopen we elkaar mis, dat zou ook niet fijn zijn.
Ach, je bent de komende tijd vast vaker in de buurt, heb ik zo het vermoeden
Een aantal personen....waarvan ik toch bovenaan je lijsje sta neem ik aan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, dat ik er vaker zal zijn. En anders kom ik gewoon een keer voor je! Er zijn nog wel wat mensen die me eens in Breda willen zien, dus dat moet ik maar eens gaan combineren dan.
Uiteraardquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Fargo het volgende:
[..]
Een aantal personen....waarvan ik toch bovenaan je lijsje sta neem ik aan?
Dan ben ik op mijn best!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en trouwens, als we elkaar ontmoeten, zal dat in daglicht zijn hoor
Dat misgun ik niemand..!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik heb sinds deze week eindelijk na hard sparen (en werken) alle albums bij elkaar gesprokkeld.![]()
Born to Run (zowel album als nummer) zijn toch wel mijn favoriet.Dat ik ooit ook maar de kans krijg om hem met de E-Streetband live te zien, zeg
heeft geleid tot...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Blijft voor mij de plaat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lag zomaar ineens Darkness op de mat vanochtend... Vriendje vond t niet kunnen dat ik daar alleen een kopietje van had.
Stoer die heb ik alleen op plaat, nu nog op CDquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lag zomaar ineens Darkness op de mat vanochtend... Vriendje vond t niet kunnen dat ik daar alleen een kopietje van had.
Ik was eerder!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef weebel het volgende:
[..]
Stoer die heb ik alleen op plaat, nu nog op CD![]()
Btw D&D wij hebben dezelfde ondertitel![]()
kijk al uit naar begin juniquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:40 schreef weebel het volgende:
Ik heb trouwens gezien dat Bruce op 5 juni een nieuw concert uitbrengt, weet niet of dit al bekend is bij jullie?
Live in Dublin, het nummer Love of the common people staat erop(origineel van paul young) is echt een swingnummer, dit wordt kopen![]()
![]()
![]()
Klopt sorry die is een tijdje geleden verwijderdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was eerder!
Je youtubelinkje doet het trouwens niet... explicit content.
Van wie dan wel? iig een super nummerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
kijk al uit naar begin juni. maar het origineel van Love Of The Common People is natuurlijk niet van Paul Young he. Denk niet dat Bruce hem als een inspirator zal zien, en daarom een nummertje van hem zal coveren
Written in 1967 by Ronnie Wilkins and John Hurley, it was the title track of a Waylon Jennings album that year; it was later a hit for Paul Young and has been also covered by Stiff Little Fingers, Elton John, Indigo Girls, John Denver, and othersquote:
Kom je bij me liggen bij het postkantoor 's nachts?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Slecht nieuws? Daar staat geen slecht woord tussen!
Omg omg omg, Fargo, lieverd, we gaan weer naar Bruce!
Hell yeah.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kom je bij me liggen bij het postkantoor 's nachts?![]()
![]()
quote:
Mooi, dan hoef ik MSN niet af te sluiten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga trouwens even bezig met een prachtige, uitgebreide OP, dus mocht ie vol zijn, I'm working on it.
Heb tenslotte toch niets beters te doen dan een scriptie schrijven en 5 vakken proberen in te halen.
Waar woon je, vriend? En heb je al eens een keer ergens gelegen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Norrage het volgende:
Vet!
Maar zulk slecht nieuws zeg
Ik ga ook eens kijken of ik mensen kan strikken met mij bij het postkantoor te liggen...Heb er moeite mee in mijn eentje naar concerten te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |