abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44914349
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, jij was vroeg op! Bedankt voor je smsje Heeft iedereen zn vingers, ogen en gezicht nog? Ik vond de champagne dit jaar nog wel vrij lekker ook

Snappen jullie wel waarom ik de cover van D&D heb genomen dan? Nu staat er Devils & Dust wenst jullie etc... Want dat ben ik

Was een mooie paint hoor! Niks amateuristisch aan

Ja, was er vroeg uit. Heb het bescheiden gehouden vannacht. Jij?
pi_44914432
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:05 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik snapte hem in één keer. Bruce was gisteravond nog 22 minuten op Nederland 3 zag ik in de gids, maar ik vond het niet de moeite om te kijken, aangezien ik die show al een paar maal gezien heb. Hij was nog enorm geknipt ook.
Ik was bij mijn ouders en die keken naar Dancing With The Stars. Ik dacht 'nou, dan kijk ik tijdens het reclameblok wel even'. Maar ik heb alleen het einde van Pay Me gezien. Meer dan drie nummers zullen ze niet uitgezonden hebben.
pi_44919445
Klopt, alleen Jacob's Ladder, We shall overcome en Pay me my money down lieten ze zien. Echt een opvullertje...

Bescheiden gehouden? Je lag pas na 3 uur op bed! Ik rond 2 uur. Netjes hè?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_44919589
Klote, ik had echt gehoopt dat ze alles uitzonden, had de recorder nog aangezet.
Voorheen Prep2Fight
pi_45148312
Stond deze middag in de winkel om een dvd te kopen. Zat te twijfelen tussen Live In New York City en Bruce Springsteen: The Complete Video Anthology 1978-2000..En ben uiteindelijk voor NYC gegaan omdat ik die van mijn cd ken en dat gewoon geweldig is en ik niet wist wat ik van die andere moest verwachten...

Maar wat houdt die andere dvd nou in? Is het een compilatie van concerten? Clips? Beide? De man achter de kassa wist me ook niet te helpen....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45150985
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef Norrage het volgende:
Stond deze middag in de winkel om een dvd te kopen. Zat te twijfelen tussen Live In New York City en Bruce Springsteen: The Complete Video Anthology 1978-2000..En ben uiteindelijk voor NYC gegaan omdat ik die van mijn cd ken en dat gewoon geweldig is en ik niet wist wat ik van die andere moest verwachten...

Maar wat houdt die andere dvd nou in? Is het een compilatie van concerten? Clips? Beide? De man achter de kassa wist me ook niet te helpen....
Het zijn de clips die Bruce in die tussentijd gemaakt heeft, met een enkel live-nummer (Fire, Tom Joad). Het NYC-concert is veel meeslepender en sfeervoller uiteraard, maar ook de Anthology is een must have!
pi_45163009
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Fargo het volgende:

[..]

Het zijn de clips die Bruce in die tussentijd gemaakt heeft, met een enkel live-nummer (Fire, Tom Joad). Het NYC-concert is veel meeslepender en sfeervoller uiteraard, maar ook de Anthology is een must have!
Alleen de gemixte clip van Born To Run met live beelden is de aankoop voor de Anthology dvd al waard
pi_45164598
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:51 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

Alleen de gemixte clip van Born To Run met live beelden is de aankoop voor de Anthology dvd al waard
Voor mij samen met Tougher en Higway Patrolman hét hoogtepunt van de DVD inderdaad
pi_45165914
Heb ik eeens een goede Bruce cd begeeft mijn versterker het en hoor ik nog maar 1 box.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:42:27 #110
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_45248936
Ik zag net op Bol.com dat er een aantal albums die doorgaans erg duur zijn voor mooie prijsjes (¤ 7,99) worden aangeboden, waaronder de Live/1975-85 en Live in NYC. Toch een leuke manier om tegen zachte prijsjes de verzameling weer iets completer te maken dacht ik zo.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_45268358
De live/75-85 box voor maar ¤ 7.99 is echt een koopje. Volgens mij heb ik die nog in het gulden tijdperk voor meer dan 50 gulden aangeschaft.
pi_45275836
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:04 schreef rockin_the_lowland het volgende:
De live/75-85 box voor maar ¤ 7.99 is echt een koopje. Volgens mij heb ik die nog in het gulden tijdperk voor meer dan 50 gulden aangeschaft.
Hmmm...ik zette hem gisteren weer even op en hij haperde nogal op sommige momenten. Zal ik dan toch...?
pi_45389500
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik zag net op Bol.com dat er een aantal albums die doorgaans erg duur zijn voor mooie prijsjes (¤ 7,99) worden aangeboden, waaronder de Live/1975-85 en Live in NYC. Toch een leuke manier om tegen zachte prijsjes de verzameling weer iets completer te maken dacht ik zo.
Ik ga ook eens een serie bestellingen doen ja...Ik heb eigenlijk bijna geen cd's van hem (vrijwel alles op de comp )...Alleen zijn nieuwe albums maar daarvan ligt de helft ook nog eens bij mijn moeder...(om dubbel te kopen is wat veel van het goede )

En het is echt wel ff heel goedkoop op bol zeg....meteen bestellen! Is dit ook nog voor andere artiesten?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:02:23 #114
124375 LeroyBrown
pi_45397306
Ze hebben op het moment onwijs veel (goeie) albums voor ¤ 7,99. Zo is het teminste nog leuk om cd's origineel te kopen.
pi_45398852
En ook dubbelalbums als the River, Live/1975-85 inderdaad en greatest hits...Errug cool Heb nu er dus 3 besteld...6cds voor 26 euro of zo

Kijk voor die prijzen ga ik niet meer downloaden hoor..Dan heeft een cd in mijn kast een te grote waarde, daar weegt geen mp3 tegenop
pi_45572610
Volgens Backstreets zijn opnames aan de gang in de thuis studio van de Springsteen's (inclusief Nils). Of het voor het nieuwe album van Patti is of voor het nieuwe E-Street album is voorlopig nog onduidelijk. Hopelijk het laatste, anders kan het nog wel even duren voor we een nieuw E-Street album + tour kunnen verwachten.
pi_45629794
Heb mijn 6 Bruce cd's binnen hoor
Fantastisch om Live 1975/1985 gewoon op cd te hebben, en dat voor 8 euro!
en the River is toch ook zo'n geweldig album. Zo afwisselend. Toch wel zijn beste naar mijn mening
pi_45630219
Of ik een platenspeler heb? Nee.

Maar ik heb wél een lp!

¤3,40 bij een obscuur platenzaakje hier in Groningen. Ik moet nog even bedenken hoe (handige mannen, ergens?), maar het is de bedoeling dat ie aan de muur komt te hangen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:48:53 #119
124375 LeroyBrown
pi_45630449
Je zou misschien van die posterstrips kunnen gebruiken, die laten geen sporen achter, zeggen ze.
pi_45630519
Ik had in mn hoofd om het met iets van ringen te doen, om zo 3 onder elkaar te hangen, en daar dan bijv 2 rijen van naast elkaar. Maar ik weet niet hoe
pi_45631012
Je bedoelt zoals de Olympische ringen?

En Posterbuddies ( ) zijn wel top daarvoor hoor. Ik heb er zelfs een klok aanhangen
En een plaat is natuurlijk helemaal niet zwaar of zo...Dus makkie.
pi_45631198
Op zich kan dat natuurlijk wel ja De plaat hoeft er ook niet in, het gaat me er vooral om om een leuk kleurenpalet van platenhoezen te krijgen Heb met deze zwarte bijvoorbeeld ook een knalroze gekocht van een artiest die ik absoluut niet ken. Waar koop ik die posterdingen?
pi_45631253
Liggen wel in de supermarkt volgens mij. Waar moet je me niet vragen, maar vast ergens
pi_45633008
Ik heb vorig weekend ook de Live '75-'85 binnengekregen. The River zat er nog niet bij, maar dat was al aangekondigd dat dat album wat langer zou duren...
pi_45633514
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef Fargo het volgende:
Ik heb vorig weekend ook de Live '75-'85 binnengekregen. The River zat er nog niet bij, maar dat was al aangekondigd dat dat album wat langer zou duren...
River kwam inderdaad ook 5 dagen later binnen bij mij (vandaag pas)...Maar nu heb ik hem
pi_45641560
Mn probleem is opgelost Ik ben naar de Praxis (ja, een bouwmarkt! Ik! In een bouwmarkt!) gegaan en heb daar ringen gekocht, s-haken, en van die inschroefhaken, en het is geweldig.

En dat voor iemand die net weet hoe je creatief spélt.
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:46:06 #127
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45649216
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:46 schreef nipeng het volgende:
Zoiets als Vinyl, hoe neerzetten? ?
Dat is ook wel een supertof systeem!

Maar ik ben nu zelf al aan het knutselen. De platen hebben geen enkele waarde voor mij verder, dus ik sla gewoon haken door de hoezen .
pi_45653571
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat is ook wel een supertof systeem!

Maar ik ben nu zelf al aan het knutselen. De platen hebben geen enkele waarde voor mij verder, dus ik sla gewoon haken door de hoezen .
Trouwens, wel een hele gave LP hoor, Devil!
pi_45661906
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:31 schreef Fargo het volgende:

[..]

Trouwens, wel een hele gave LP hoor, Devil!
Dank je
pi_45693381
En dit is dan het idee (zelf bedacht! Door mij! Ik ben helemaal in mn eentje, zonder man, naar de bouwmarkt gegaan, en heb daar heel serieus bij de ijzerwaren staan kijken, net alsof ik er verstand van had, en koelbloedig ben ik aan de gang gegaan!):

Het moet alleen nog even aan de muur. Maar daar heb ik wél een man voor nodig. Want dat ben ik nog steeds niet.

Bah, wat lijkt mn vloerbedekking daar ranzig. Maar dat valt in het echt best wel mee hoor.
pi_45693812
In de muur is echt te makkelijk...Voor zoiets kan je bij wijze van spreken zelfs punaises gebruiken

Veel succes ermee in ieder geval. Hangt van de muur af maar ik zal het in principe gewoon lekker met een spijkertje inslaan...Die platen wegen niks
pi_45693874
Ik heb daar van die indraaihaken voor, het geheel weegt toch nog wel wat door de ijzeren ringen en haken erin. Alleen dat indraaien is een beetje kracht voor nodig, en dat heb ik niet. Maar mn vriendje (ofzo) wel, dus even wachten tot die weer eens langs komt
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:01:12 #134
124375 LeroyBrown
pi_45696696
Ik, als man zijnde, heb een keer geprobeerd een spijker in de muur te slaan, toen sloeg ik mis en heb ik er een stuk uitgeslagen.

Welke LP is het eigenlijk, ik kan dat maar lastig zien.
pi_45696828
Ik ben onhandig, maar dat is me nooit overkomen

Ik heb wel eens een kast verkeerd om in elkaar gezet..Zaten de planken aan de buitenkant (als vleugels )
pi_45697462
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ben onhandig, maar dat is me nooit overkomen

Ik heb wel eens een kast verkeerd om in elkaar gezet..Zaten de planken aan de buitenkant (als vleugels )
Die klote instructieboekjes van de IKEA ook altijd
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:41:33 #137
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_45709171
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef LeroyBrown het volgende:
Mooie aanbieding zeg

Daar heb ik ooit 50 gulden voor betaald
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_45709453
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik, als man zijnde, heb een keer geprobeerd een spijker in de muur te slaan, toen sloeg ik mis en heb ik er een stuk uitgeslagen.

Welke LP is het eigenlijk, ik kan dat maar lastig zien.
Ik vind het een beetje apart, er staat boven de foto van Bruce 'Greetings from Asbury Park', maar als ik die tracklist ernaast leg komt dat volgens mij niet helemaal overeen...

Oh! Misschien heb ik wel een uniek exemplaar! Voor maar ¤3,40! En dan heb ik er zomaar gaten in zitten maken .

En ondanks al jullie horrorverhalen over klussende mannen die de mist in gaan, laat ik het toch maar lekker door een man doen .
pi_45709473
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:23 schreef Fargo het volgende:

[..]

Die klote instructieboekjes van de IKEA ook altijd
Je houdt toch altijd een paar schroeven over hè...
pi_46233241
Bruce heeft gisteren 2 grammy's gewonnen,
In de categorie Beste traditioneel folkalbum 'We Shall Overcome'
en in de categorie Beste lange muziekvideo voor "Wings For Wheels: The Making Of Born To Run".
We learned more from a 3 minute record than we ever learned in school
pi_46234295

Wat een held is het ook
pi_46235208
Lijkt me niet dat hij echt wakker ligt van deze grammy's.
pi_46235273
Maar het is mooi voor zijn erelijst en als mensen over 100 jaar gaan terugblikken op zijn prestaties
pi_46774889
Volgens de Belgische radio komt 3 september het nieuwe album met de E-Street Band uit. Zou overigens ook al bevestigd zijn door Sony MBG. Even wachten op de officiele bevestiging voordat ik daadwerkelijk begin te juichen.
pi_46900957
yay! Ik heb er al zin in.
(mag wel wat actiever dit topic!! )
pi_46901411
Ik ben er weer even! Teruglezend ben ik nou niet bepaald de meest on-topicerste deelnemer, maar ik hoop dat jullie dat mij willen vergeven.

Is het nou al eens officieel? Ik las op trampslikeus, het Springsteen-forum, dat 3 september unlikely is omdat dat een officiele vrije dag is in Amerika. Maar ach, zolang ik dit jaar maar een concertkaartje op mn verjaardag krijg hoor je mij niet zeuren!
  zondag 4 maart 2007 @ 13:52:09 #147
167723 sanni
Acima de seu
pi_46903490
The Boss altijd goed in zijn vak. Een van de weinige echte supersterren
van weleer. Dit is een van mijn lievelingsnummers.
pi_46915158
The River
De Live 1975 versie is ook zo geweldig. Mede dankzij de geweldige intro...maar ik kan niet echt opgewonden worden van Sting die het zingt hoor.

[ Bericht 19% gewijzigd door Norrage op 04-03-2007 19:41:50 ]
pi_46935347
laats born in the usa nog maar s geluisterd (lp)
wat een muziek toch geweldig
pi_46935534
Zullen we weer eens wat lijstjes gaan posten? Ik heb zelf namelijk ondertussen weer wat nieuwe vaste Bruce nummers die ik elke keer terugluister dus wil dat graag met jullie delen:

top 10 nummers :
1. The River
2. Bobby Jean
3. Independence Day
4. Murder Incorporated
5. Hungry Heart
6. Cadillac Ranch
7. Better Days
8. Thunder Road
9. The Ghost of Tom Joad (of Youngstown, maar alleen de LiveinNYC versie)
10. Glory Days

Best nog wel moeilijk vind ik. Bruce is echt wel een artiest voor de geschikte moods. De ene keer luister ik de albums als TGOTJ en de andere keer de Rocky albums als BINTUSA.
Valt uit deze top 10 in ieder geval goed op te maken wat in ieder geval mijn favoriete albums zijn.
4 nummers van the River en twee van USA (waarvan er iets van 5 waren die de top 10 nét niet haalden)
pi_46938357
Schijnen wat 'troubles in paradise' te zijn omtrent de financiële afhandeling van het hele gebeuren rondom een nieuwe CD + tournee. Gerucht gaat dat in ieder geval niet alle E-streeters aanwezig zullen zijn. Met name de absentie van Clarence wordt vaak genoemd.

Ik moet eerlijk zijn dat ik wel genoten heb altijd van Clarence, maar dat ik hem niet zou missen. Nu is bijna niemand onvervangbaar, maar E-street band is nu eenmaal E-street band. Zou het erg vervelend vinden als de helft maar komt opdraven en dan wordt vervangen door leden van de SS-band. Haalt wel een beetje de magie weg...
pi_46939015
Inderdaad, de SSB is niet per definitie slechter dan de ESB, het is ánders. En anders wil ik niet, ik wil het oude, vertrouwde Bruce-gevoel, waardoor we fan zijn geworden!
pi_46940174
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inderdaad, de SSB is niet per definitie slechter dan de ESB, het is ánders. En anders wil ik niet, ik wil het oude, vertrouwde Bruce-gevoel, waardoor we fan zijn geworden!
Precies! En inderdaad, het één is niet per definitie beter dan het andere. Beide bands maken goede muziek waar muzikaal gezien maar weinig op aan te merken valt. Alleen zijn het twee verschillende stijlen en dan is het maar net of je dat leuk vindt of niet. Ik heb zelf slechts één SSB concert gezien in 2006 en dat vond ik eigenlijk wel genoeg.

Als het aan mij ligt rockt Bruce tot hij er bij neer valt. Ik zou er geen moeite mee hebben als hij nog tien CD's á la The River, TOL, Darkness en BITUSA uitbrengt.
pi_46956139
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef Norrage het volgende:
Zullen we weer eens wat lijstjes gaan posten? Ik heb zelf namelijk ondertussen weer wat nieuwe vaste Bruce nummers die ik elke keer terugluister dus wil dat graag met jullie delen:
Mooi lijstje! Heb zelf even geen tijd voor een top-10, maar luister de laatste tijd wel vaak naar de Live box....CD 3 meestal
pi_46956317
Live box cd 3
The River
Bobby Jean
Tenth Avenue Freeze-out
Cover Me
No Surrender....wow

Die disc 3 is echt geweldig inderdaad. Maar de andere twee mogen er zeker ook zijn
pi_47163100
i'm goin down

enig idee wanneer ie weer naar nl komt?
pi_47404893
Sinds een poosje heb ik een nieuwe huisgenoot. Spontane jongen. Vroeg al eens wat voor muziek ik toch aan het luisteren was. "Bruce Springsteen... hmm nee, zegt me niet zo veel." Prima, niet iedereen kan een goede muzieksmaak hebben tenslotte.

Ik kom thuis vanmiddag en maak een praatje met die huisgenoot. "Oh hey, ik had nog iets voor je." Rent naar z'n kamer en komt terug met iets achter z'n rug verborgen. En wat komt daarachter van te voorschijn? Juist! De LP van BITUSA. Had ie ergens gevonden en aan mij gedacht.

Lief hè?
pi_47405044
Awwwww.
pi_47432062
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:Ik kom thuis vanmiddag en maak een praatje met die huisgenoot. "Oh hey, ik had nog iets voor je." Rent naar z'n kamer en komt terug met iets achter z'n rug verborgen. En wat komt daarachter van te voorschijn? Juist! De LP van BITUSA. Had ie ergens gevonden en aan mij gedacht.
Oei... de lp van "Born in the USA"... Die is EXTREEM zeldzaam!!!
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_47432224
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:18 schreef Simpleton het volgende:

[..]

Oei... de lp van "Born in the USA"... Die is EXTREEM zeldzaam!!!
I knoooow!

Excuse me, dat ik het lief vind dat een huisgenoot zoiets voor me koopt. Ik dacht, kom, laat ik dit even delen met andere mensen die het vast ook kunnen waarderen om Bruce-gerelateerde cadeautjes te krijgen!
pi_47432324
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

I knoooow!

Excuse me, dat ik het lief vind dat een huisgenoot zoiets voor me koopt. Ik dacht, kom, laat ik dit even delen met andere mensen die het vast ook kunnen waarderen om Bruce-gerelateerde cadeautjes te krijgen!
Hoezo excuseer je je?

Ik vind het leuk hoor En is die plaat echt zo zeldzaam? Volgens mij heeft mijn moeder dat ding ook gewoon nog ergens liggen...(kan ook zijn dat dat Born To Run is hoor, maar weet niet zeker)
pi_47432442
Hij is juist helemaal niet zeldzaam, vandaar dat Simpleton blijkbaar niet begreep dat ik er desondanks toch nog heel blij mee ben.
pi_47432738
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij is juist helemaal niet zeldzaam, vandaar dat Simpleton blijkbaar niet begreep dat ik er desondanks toch nog heel blij mee ben.
Aah...Vandaar..Ik dacht dat hij het aardig bedoelde
pi_47434862
Ik deed een poging tot humor... voor de rest ben ik echt een aardige jongen...
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_47664775
Iemand bekend met de dvd Breathless in Paris? Zo niet, download hem dan snel!!
pi_47664818
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:44 schreef Joostebrood het volgende:
Iemand bekend met de dvd Breathless in Paris? Zo niet, download hem dan snel!!
Ik krijg hem deze week binnen! Hij is inderdaad geweldig en DevilsAndDust kan er ook snel genoeg van gaan genieten
pi_47665575
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:46 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik krijg hem deze week binnen! Hij is inderdaad geweldig en DevilsAndDust kan er ook snel genoeg van gaan genieten
Say whaaaaat? M'n kerstcadeautje? Yay yay yay, hij komt bijna!

*gaat vast voor brievenbus zitten* Good things happen to those who wait, right? Maar nu ga ik écht studeren!
pi_47666040
Ik vind het een fantastische kwaliteit. Ik wacht met smart op een pro shot van de River tour. Eentje met een zelfde kwaliteit.
pi_47669479
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sinds een poosje heb ik een nieuwe huisgenoot. Spontane jongen. Vroeg al eens wat voor muziek ik toch aan het luisteren was. "Bruce Springsteen... hmm nee, zegt me niet zo veel." Prima, niet iedereen kan een goede muzieksmaak hebben tenslotte.

Ik kom thuis vanmiddag en maak een praatje met die huisgenoot. "Oh hey, ik had nog iets voor je." Rent naar z'n kamer en komt terug met iets achter z'n rug verborgen. En wat komt daarachter van te voorschijn? Juist! De LP van BITUSA. Had ie ergens gevonden en aan mij gedacht.

[afbeelding]

Lief hè?
Ik heb precies dezelfde, ook met die 2 stickers
pi_47671796
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Say whaaaaat? M'n kerstcadeautje? Yay yay yay, hij komt bijna!

*gaat vast voor brievenbus zitten* Good things happen to those who wait, right? Maar nu ga ik écht studeren!
We learned more from a three-minute-record baby, than we ever learned in school! Doe die boeken dicht, duik het terras op en geniet van de zon en de mooie muziek

Maarreuh...je Kerstcadeau blijkt inderdaad op weg naar Roosendaal te gaan deze week
pi_47671835
Mooi Kerstcadeau trouwens!
pi_47672059
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef Joostebrood het volgende:
Mooi Kerstcadeau trouwens!
Alleen het beste voor D&D
pi_47677245
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:21 schreef Fargo het volgende:

[..]

We learned more from a three-minute-record baby, than we ever learned in school! Doe die boeken dicht, duik het terras op en geniet van de zon en de mooie muziek

Maarreuh...je Kerstcadeau blijkt inderdaad op weg naar Roosendaal te gaan deze week
Ik heb meerdere vriendinnen zitten smsen, maar iedereen had college! En om nou in mn eentje te gaan... En die scriptie schrijft zichzelf ook al niet .

Hup hup postbodes, snel naar Roosendaal, en dan nog veel sneller naar Groningen! Ik ben zooo benieuwd! *veegt kwijl van de deurmat*
pi_47677315
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Fargo het volgende:

[..]

Alleen het beste voor D&D
Awww

Om het als Paascadeautje te laten dienen ben je trouwens precies op tijd
pi_47678174
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Awww

Om het als Paascadeautje te laten dienen ben je trouwens precies op tijd
Ik zal er wat extra's bij doen als 'goedmakertje' voor de vertraging
pi_47678275
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:08 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik zal er wat extra's bij doen als 'goedmakertje' voor de vertraging
Nee joh! Ben je gek! Ik ben hier al hartstikke blij mee en voel me nu al bezwaard. Het is toch niet duur ofzo hè? Ik wil de verzendkosten wel betalen hoor! Echt, niets extra's erbij doen hoor.
pi_47688836
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee joh! Ben je gek! Ik ben hier al hartstikke blij mee en voel me nu al bezwaard. Het is toch niet duur ofzo hè? Ik wil de verzendkosten wel betalen hoor! Echt, niets extra's erbij doen hoor.
Bezwaard? Niet doen! Het kost mij (en jou) helemaal niks. Dat soort dingen circuleert kosteloos. Evenals die andere gratis freebies die ik er toch stiekem voor je bij doe, lekker puh!
  maandag 26 maart 2007 @ 21:33:52 #178
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47688944

Blijft voor mij de plaat.
...dass wir fliegen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 01:01:15 #179
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47776312
Ja, van The Boss dan, he. Ik bedoel, de plaat bestaat natuurlijk niet.
...dass wir fliegen.
pi_47779704
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]

Blijft voor mij de plaat.
Legt u eens uit, waarom juist deze plaat?

[ Bericht 2% gewijzigd door DevilsAndDust op 29-03-2007 09:36:56 ]
pi_47783919
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Legt u eens uit, waarom juist deze plaat?
Er staat in ieder geval één mooi nummer op

Yeah me and Frankie laughin' and drinkin'
Nothin' feels better than blood on blood
Takin' turns dancin' with Maria as the band
Played "Night of the Johnstown Flood"
pi_47789968
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:28 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ons liedje
pi_47790603
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ons liedje

Lief van je!

Highway Patrolman
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:16:49 #184
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47802218
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:28 schreef Fargo het volgende:

[..]

Er staan wel tien mooie nummers op.
Da's nu net een van de krachten van die plaat; geen zwakke momenten.
Elk nummer is een nummer

Een tweede kracht is de puurheid.
( Dat wil zeggen; gitaar, mondharmonica en zang. That's it. )

Een derde kracht ( - hoewel het eerder een persoonlijke voorkeur is, maar vooruit- ) -
is de beklemmende sfeer rondom de nummers.
Het ( onvermijdelijke ) pessimisme is ( bijna ) altijd aanwezig.
...dass wir fliegen.
pi_47802842
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Er staan wel tien mooie nummers op.
Da's nu net een van de krachten van die plaat; geen zwakke momenten.
Elk nummer is een nummer

Een tweede kracht is de puurheid.
( Dat wil zeggen; gitaar, mondharmonica en zang. That's it. )

Een derde kracht ( - hoewel het eerder een persoonlijke voorkeur is, maar vooruit- ) -
is de beklemmende sfeer rondom de nummers.
Het ( onvermijdelijke ) pessimisme is ( bijna ) altijd aanwezig.
Mooi gezegd! Die sfeer vind ik op z'n tijd ook geweldig. Je moet er voor in de stemming zijn, maar als je dat bent... oeh!

Fargo vindt vast ook dat er meer dan één mooi nummer opstaat hoor. Highway Patrol Man is een beetje ons liedje, dus vandaar
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:24:38 #186
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47804821
En wat is dan ons liedje, DaD?
...dass wir fliegen.
pi_47804991
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wat is dan ons liedje, DaD?
Euh
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:34:22 #188
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47805150
Dan ga ik voor de vreemde eend in de bijt; Open All Night.
...dass wir fliegen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:35:37 #189
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47805198
Zo. Da's dan bij deze ons liedje. Deal?
...dass wir fliegen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:55:02 #190
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47805908
Het hoeft niet, hoor.
...dass wir fliegen.
pi_47806081
Ik heb eigenlijk niet zoveel met dat liedje.

Maar ik kan er wel mee leven.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:05:38 #192
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47806327
Ja, nee. Ons liedje is ook jouw liedje, natuurlijk.

'Ik kan er wel mee leven.'
God, nee. Laten we dan vooral niet dat liedje nemen.
...dass wir fliegen.
pi_47806428
Als het beslist van Nebraska moet zijn dan liever Reason to believe. En anders ben ik atm wel fan van Jungleland. Met dat stukje over dichters.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:09:27 #194
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47806469
Moet ons liedje een liedje van The Boss zijn, eigenlijk?
...dass wir fliegen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:10:09 #195
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47806499
God, ik ben aan het slowchatten, he?
...dass wir fliegen.
pi_47806534
Niet per sé, wat mij betreft. Zolang ik er maar iets mee heb.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:13:46 #197
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47806649
Ah, dat doet me deugd.

Ik bedoel, niets mis met The Boss, uiteraard. Maar ik ben nu eenmaal 'n muziekliefhebber.
Dat spul komt in allerlei vormen en maten, he.
...dass wir fliegen.
pi_47806795
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Fargo vindt vast ook dat er meer dan één mooi nummer opstaat hoor. Highway Patrol Man is een beetje ons liedje, dus vandaar
Jazeker wel! Maar het is zeker niet het album dat het meest in mkijn CD-speler verschijnt.

My Father's House, Reason To Believe, Atlantic City, Mansion On The Hill, Johnny 99...

Heb voor het gemak Highway Patrolman maar even opgezet....(van de Anthology overigens).
pi_47806998
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, dat doet me deugd.

Ik bedoel, niets mis met The Boss, uiteraard. Maar ik ben nu eenmaal 'n muziekliefhebber.
Dat spul komt in allerlei vormen en maten, he.
Verder nog iets waarvan je zegt, ja, dat is wel ons-liedje-materiaal? Voor zover je dat kan zeggen als het om een ons-liedje gaat met iemand die je eigenlijk niet kent?

Ik weet van jou nog dat je eens een opmerking over een S&G foto van mij maakte en die snapte ik niet
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:30:01 #200
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47807398
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Verder nog iets waarvan je zegt, ja, dat is wel ons-liedje-materiaal? Voor zover je dat kan zeggen als het om een ons-liedje gaat met iemand die je eigenlijk niet kent?

Ik weet van jou nog dat je eens een opmerking over een S&G foto van mij maakte en die snapte ik niet
Nee. We geven het wat tijd, DaD. Dat lijkt me het beste.

Kan je je de opmerking nog herinneren?
Wellicht kan ik dan duidelijkheid verschaffen.
...dass wir fliegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')