quote:Op maandag 1 januari 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, jij was vroeg op! Bedankt voor je smsjeHeeft iedereen zn vingers, ogen en gezicht nog? Ik vond de champagne dit jaar nog wel vrij lekker ook
![]()
Snappen jullie wel waarom ik de cover van D&D heb genomen dan?Nu staat er Devils & Dust wenst jullie etc... Want dat ben ik
Ik was bij mijn ouders en die keken naar Dancing With The Stars. Ik dacht 'nou, dan kijk ik tijdens het reclameblok wel even'. Maar ik heb alleen het einde van Pay Me gezien. Meer dan drie nummers zullen ze niet uitgezonden hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:05 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik snapte hem in één keer.Bruce was gisteravond nog 22 minuten op Nederland 3 zag ik in de gids, maar ik vond het niet de moeite om te kijken, aangezien ik die show al een paar maal gezien heb. Hij was nog enorm geknipt ook.
![]()
Het zijn de clips die Bruce in die tussentijd gemaakt heeft, met een enkel live-nummer (Fire, Tom Joad). Het NYC-concert is veel meeslepender en sfeervoller uiteraard, maar ook de Anthology is een must have!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef Norrage het volgende:
Stond deze middag in de winkel om een dvd te kopen. Zat te twijfelen tussen Live In New York City en Bruce Springsteen: The Complete Video Anthology 1978-2000..En ben uiteindelijk voor NYC gegaan omdat ik die van mijn cd ken en dat gewoon geweldig is en ik niet wist wat ik van die andere moest verwachten...
Maar wat houdt die andere dvd nou in? Is het een compilatie van concerten? Clips? Beide? De man achter de kassa wist me ook niet te helpen....
Alleen de gemixte clip van Born To Run met live beelden is de aankoop voor de Anthology dvd al waardquote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het zijn de clips die Bruce in die tussentijd gemaakt heeft, met een enkel live-nummer (Fire, Tom Joad). Het NYC-concert is veel meeslepender en sfeervoller uiteraard, maar ook de Anthology is een must have!
Voor mij samen met Tougher en Higway Patrolman hét hoogtepunt van de DVD inderdaadquote:Op maandag 8 januari 2007 22:51 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
Alleen de gemixte clip van Born To Run met live beelden is de aankoop voor de Anthology dvd al waard![]()
Hmmm...ik zette hem gisteren weer even op en hij haperde nogal op sommige momenten. Zal ik dan toch...?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:04 schreef rockin_the_lowland het volgende:
De live/75-85 box voor maar ¤ 7.99 is echt een koopje. Volgens mij heb ik die nog in het gulden tijdperk voor meer dan 50 gulden aangeschaft.
Ik ga ook eens een serie bestellingen doen ja...Ik heb eigenlijk bijna geen cd's van hem (vrijwel alles op de compquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik zag net op Bol.com dat er een aantal albums die doorgaans erg duur zijn voor mooie prijsjes (¤ 7,99) worden aangeboden, waaronder de Live/1975-85 en Live in NYC. Toch een leuke manier om tegen zachte prijsjes de verzameling weer iets completer te maken dacht ik zo.![]()
![]()
River kwam inderdaad ook 5 dagen later binnen bij mij (vandaag pas)...Maar nu heb ik hemquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef Fargo het volgende:
Ik heb vorig weekend ook de Live '75-'85 binnengekregen. The River zat er nog niet bij, maar dat was al aangekondigd dat dat album wat langer zou duren...
Dat is ook wel een supertof systeem!quote:
Trouwens, wel een hele gave LP hoor, Devil!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is ook wel een supertof systeem!
Maar ik ben nu zelf al aan het knutselen. De platen hebben geen enkele waarde voor mij verder, dus ik sla gewoon haken door de hoezen.
Dank jequote:Op donderdag 25 januari 2007 08:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Trouwens, wel een hele gave LP hoor, Devil!![]()
Die klote instructieboekjes van de IKEA ook altijdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ben onhandig, maar dat is me nooit overkomen
Ik heb wel eens een kast verkeerd om in elkaar gezet..Zaten de planken aan de buitenkant (als vleugels)
Mooie aanbieding zegquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik zag net op Bol.com dat er een aantal albums die doorgaans erg duur zijn voor mooie prijsjes (¤ 7,99) worden aangeboden, waaronder de Live/1975-85 en Live in NYC. Toch een leuke manier om tegen zachte prijsjes de verzameling weer iets completer te maken dacht ik zo.![]()
![]()
Ik vind het een beetje apart, er staat boven de foto van Bruce 'Greetings from Asbury Park', maar als ik die tracklist ernaast leg komt dat volgens mij niet helemaal overeen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik, als man zijnde, heb een keer geprobeerd een spijker in de muur te slaan, toen sloeg ik mis en heb ik er een stuk uitgeslagen.![]()
Welke LP is het eigenlijk, ik kan dat maar lastig zien.
Je houdt toch altijd een paar schroeven over hè...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die klote instructieboekjes van de IKEA ook altijd![]()
Precies! En inderdaad, het één is niet per definitie beter dan het andere. Beide bands maken goede muziek waar muzikaal gezien maar weinig op aan te merken valt. Alleen zijn het twee verschillende stijlen en dan is het maar net of je dat leuk vindt of niet. Ik heb zelf slechts één SSB concert gezien in 2006 en dat vond ik eigenlijk wel genoeg.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inderdaad, de SSB is niet per definitie slechter dan de ESB, het is ánders. En anders wil ik niet, ik wil het oude, vertrouwde Bruce-gevoel, waardoor we fan zijn geworden!
Mooi lijstje! Heb zelf even geen tijd voor een top-10, maar luister de laatste tijd wel vaak naar de Live box....CD 3 meestalquote:Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef Norrage het volgende:
Zullen we weer eens wat lijstjes gaan posten? Ik heb zelf namelijk ondertussen weer wat nieuwe vaste Bruce nummers die ik elke keer terugluister dus wil dat graag met jullie delen:
Oei... de lp van "Born in the USA"... Die is EXTREEM zeldzaam!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:Ik kom thuis vanmiddag en maak een praatje met die huisgenoot. "Oh hey, ik had nog iets voor je." Rent naar z'n kamer en komt terug met iets achter z'n rug verborgen. En wat komt daarachter van te voorschijn? Juist! De LP van BITUSA. Had ie ergens gevonden en aan mij gedacht.![]()
I knoooow!quote:Op maandag 19 maart 2007 13:18 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Oei... de lp van "Born in the USA"... Die is EXTREEM zeldzaam!!!![]()
![]()
Hoezo excuseer je je?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
I knoooow!![]()
![]()
Excuse me, dat ik het lief vind dat een huisgenoot zoiets voor me koopt. Ik dacht, kom, laat ik dit even delen met andere mensen die het vast ook kunnen waarderen om Bruce-gerelateerde cadeautjes te krijgen!
Aah...Vandaar..Ik dacht dat hij het aardig bedoeldequote:Op maandag 19 maart 2007 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij is juist helemaal niet zeldzaam, vandaar dat Simpleton blijkbaar niet begreep dat ik er desondanks toch nog heel blij mee ben.
Ik krijg hem deze week binnen! Hij is inderdaad geweldig en DevilsAndDust kan er ook snel genoeg van gaan genietenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:44 schreef Joostebrood het volgende:
Iemand bekend met de dvd Breathless in Paris? Zo niet, download hem dan snel!!
Say whaaaaat? M'n kerstcadeautje?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik krijg hem deze week binnen! Hij is inderdaad geweldig en DevilsAndDust kan er ook snel genoeg van gaan genieten![]()
Ik heb precies dezelfde, ook met die 2 stickersquote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sinds een poosje heb ik een nieuwe huisgenoot. Spontane jongen. Vroeg al eens wat voor muziek ik toch aan het luisteren was. "Bruce Springsteen... hmm nee, zegt me niet zo veel." Prima, niet iedereen kan een goede muzieksmaak hebben tenslotte.
Ik kom thuis vanmiddag en maak een praatje met die huisgenoot. "Oh hey, ik had nog iets voor je." Rent naar z'n kamer en komt terug met iets achter z'n rug verborgen. En wat komt daarachter van te voorschijn? Juist! De LP van BITUSA. Had ie ergens gevonden en aan mij gedacht.![]()
[afbeelding]
Lief hè?
We learned more from a three-minute-record baby, than we ever learned in school! Doe die boeken dicht, duik het terras op en geniet van de zon en de mooie muziekquote:Op maandag 26 maart 2007 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Say whaaaaat? M'n kerstcadeautje?Yay yay yay, hij komt bijna!
![]()
*gaat vast voor brievenbus zitten* Good things happen to those who wait, right?Maar nu ga ik écht studeren!
Alleen het beste voor D&Dquote:Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef Joostebrood het volgende:
Mooi Kerstcadeau trouwens!
Ik heb meerdere vriendinnen zitten smsen, maar iedereen had college! En om nou in mn eentje te gaan... En die scriptie schrijft zichzelf ook al nietquote:Op maandag 26 maart 2007 14:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
We learned more from a three-minute-record baby, than we ever learned in school! Doe die boeken dicht, duik het terras op en geniet van de zon en de mooie muziek![]()
![]()
Maarreuh...je Kerstcadeau blijkt inderdaad op weg naar Roosendaal te gaan deze week![]()
Awwwquote:
Ik zal er wat extra's bij doen als 'goedmakertje' voor de vertragingquote:Op maandag 26 maart 2007 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Awww![]()
![]()
![]()
![]()
Om het als Paascadeautje te laten dienen ben je trouwens precies op tijd![]()
Nee joh! Ben je gek! Ik ben hier al hartstikke blij mee en voel me nu al bezwaard. Het is toch niet duur ofzo hè? Ik wil de verzendkosten wel betalen hoor! Echt, niets extra's erbij doen hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik zal er wat extra's bij doen als 'goedmakertje' voor de vertraging
Bezwaard? Niet doen! Het kost mij (en jou) helemaal niks. Dat soort dingen circuleert kosteloos. Evenals die andere gratis freebies die ik er toch stiekem voor je bij doe, lekker puh!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee joh! Ben je gek! Ik ben hier al hartstikke blij mee en voel me nu al bezwaard. Het is toch niet duur ofzo hè? Ik wil de verzendkosten wel betalen hoor! Echt, niets extra's erbij doen hoor.
Legt u eens uit, waarom juist deze plaat?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Blijft voor mij de plaat.
Er staat in ieder geval één mooi nummer opquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Legt u eens uit, waarom juist deze plaat?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er staat in ieder geval één mooi nummer op
Yeah me and Frankie laughin' and drinkin'
Nothin' feels better than blood on blood
Takin' turns dancin' with Maria as the band
Played "Night of the Johnstown Flood"
Er staan wel tien mooie nummers op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er staat in ieder geval één mooi nummer op
Yeah me and Frankie laughin' and drinkin'
Nothin' feels better than blood on blood
Takin' turns dancin' with Maria as the band
Played "Night of the Johnstown Flood"
Mooi gezegd! Die sfeer vind ik op z'n tijd ook geweldig. Je moet er voor in de stemming zijn, maar als je dat bent... oeh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Er staan wel tien mooie nummers op.
Da's nu net een van de krachten van die plaat; geen zwakke momenten.
Elk nummer is een nummer
Een tweede kracht is de puurheid.
( Dat wil zeggen; gitaar, mondharmonica en zang. That's it. )
Een derde kracht ( - hoewel het eerder een persoonlijke voorkeur is, maar vooruit- ) -
is de beklemmende sfeer rondom de nummers.
Het ( onvermijdelijke ) pessimisme is ( bijna ) altijd aanwezig.
Euhquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wat is dan ons liedje, DaD?
Jazeker wel! Maar het is zeker niet het album dat het meest in mkijn CD-speler verschijnt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fargo vindt vast ook dat er meer dan één mooi nummer opstaat hoor. Highway Patrol Man is een beetje ons liedje, dus vandaar
Verder nog iets waarvan je zegt, ja, dat is wel ons-liedje-materiaal? Voor zover je dat kan zeggen als het om een ons-liedje gaat met iemand die je eigenlijk niet kent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, dat doet me deugd.
Ik bedoel, niets mis met The Boss, uiteraard. Maar ik ben nu eenmaal 'n muziekliefhebber.
Dat spul komt in allerlei vormen en maten, he.
Nee. We geven het wat tijd, DaD. Dat lijkt me het beste.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verder nog iets waarvan je zegt, ja, dat is wel ons-liedje-materiaal? Voor zover je dat kan zeggen als het om een ons-liedje gaat met iemand die je eigenlijk niet kent?
Ik weet van jou nog dat je eens een opmerking over een S&G foto van mij maakte en die snapte ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |