Dan ben ik op mijn best!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en trouwens, als we elkaar ontmoeten, zal dat in daglicht zijn hoor
Dat misgun ik niemand..!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik heb sinds deze week eindelijk na hard sparen (en werken) alle albums bij elkaar gesprokkeld.![]()
Born to Run (zowel album als nummer) zijn toch wel mijn favoriet.Dat ik ooit ook maar de kans krijg om hem met de E-Streetband live te zien, zeg
heeft geleid tot...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Blijft voor mij de plaat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lag zomaar ineens Darkness op de mat vanochtend... Vriendje vond t niet kunnen dat ik daar alleen een kopietje van had.
Stoer die heb ik alleen op plaat, nu nog op CDquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lag zomaar ineens Darkness op de mat vanochtend... Vriendje vond t niet kunnen dat ik daar alleen een kopietje van had.
Ik was eerder!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef weebel het volgende:
[..]
Stoer die heb ik alleen op plaat, nu nog op CD![]()
Btw D&D wij hebben dezelfde ondertitel![]()
kijk al uit naar begin juniquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:40 schreef weebel het volgende:
Ik heb trouwens gezien dat Bruce op 5 juni een nieuw concert uitbrengt, weet niet of dit al bekend is bij jullie?
Live in Dublin, het nummer Love of the common people staat erop(origineel van paul young) is echt een swingnummer, dit wordt kopen![]()
![]()
![]()
Klopt sorry die is een tijdje geleden verwijderdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was eerder!
Je youtubelinkje doet het trouwens niet... explicit content.
Van wie dan wel? iig een super nummerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
kijk al uit naar begin juni. maar het origineel van Love Of The Common People is natuurlijk niet van Paul Young he. Denk niet dat Bruce hem als een inspirator zal zien, en daarom een nummertje van hem zal coveren
Written in 1967 by Ronnie Wilkins and John Hurley, it was the title track of a Waylon Jennings album that year; it was later a hit for Paul Young and has been also covered by Stiff Little Fingers, Elton John, Indigo Girls, John Denver, and othersquote:
Kom je bij me liggen bij het postkantoor 's nachts?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Slecht nieuws? Daar staat geen slecht woord tussen!
Omg omg omg, Fargo, lieverd, we gaan weer naar Bruce!
Hell yeah.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kom je bij me liggen bij het postkantoor 's nachts?![]()
![]()
quote:
Mooi, dan hoef ik MSN niet af te sluiten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga trouwens even bezig met een prachtige, uitgebreide OP, dus mocht ie vol zijn, I'm working on it.
Heb tenslotte toch niets beters te doen dan een scriptie schrijven en 5 vakken proberen in te halen.
Waar woon je, vriend? En heb je al eens een keer ergens gelegen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Norrage het volgende:
Vet!
Maar zulk slecht nieuws zeg
Ik ga ook eens kijken of ik mensen kan strikken met mij bij het postkantoor te liggen...Heb er moeite mee in mijn eentje naar concerten te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |