is dat niet ook 1 van zoveel schoonheden, puntjesquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet ook nog even gaan zoeken of ik iets ter gelijkenis kan vinden, zal wel een foto des milagro's van mezelf worden
Maar haar-inplant en kruinen zijn zéér erfelijk bepaald.
Wij hebben allemaal het 'vdBerg puntje' .. bij mij en al mijn zussen en broers groeit het haar achter in onze nek naar 1 punt toe, en bijna alle kinderen van mijn zussen en broers incl. de mijne hebben dat puntje![]()
Een van de weinige dingen die hij van mama heeft is een bepaald flubbertje in zijn oorschelpquote:
heheh, daar zijn ze danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:56 schreef milagro het volgende:
mijn kids toen 6 en 10 denk ik ongeveer
[ afbeelding ]
Kobus is net popeye op die eerstequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:52 schreef oeke het volgende:
Dacht ik dat ons kind vooral op papa leek, krijg ik gister wat foto's van mijn moeder , en nu zie ik toch wat gelijkenis!![]()
[ afbeelding ]
ikke
[ afbeelding ]
Kobus
[ afbeelding ]
ikke
[ afbeelding ]
Kobus
ze heeft wel groenbruine(slootwater) ogen en ik containergrijs en groenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef pinquit het volgende:
jeetje kleurdoos!die hoofdvorm echt precies
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |