denk het laatste..... hier geen last van.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:27 schreef ruby het volgende:
Is Fok zo langzaam of zit m'n computer te frutten?
En dat ze vorig jaar naar Gran Canaria is geweest op vakantie. Maar ze heeft nergens geld voorquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina babbelt over taboes mbt muziekkeuzes van mensen
Ik snap ook niet dat ze zulke mooie kleren heeft. Heb je normaal ook geen geld voor dan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
En dat ze vorig jaar naar Gran Canaria is geweest op vakantie. Maar ze heeft nergens geld voor![]()
Ik heb Sa nog nooit in iets moois gezien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:29 schreef berney het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze zulke mooie kleren heeft. Heb je normaal ook geen geld voor dan.
En een maillootje voor jenna van 80 euries en Kitty spullenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
En dat ze vorig jaar naar Gran Canaria is geweest op vakantie. Maar ze heeft nergens geld voor![]()
Hilde maakte daar net ook al een opmerking.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
Vandaar dat ze niets meer over heeft voor haarzelf.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En een maillootje voor jenna van 80 euries en Kitty spullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |