denk het laatste..... hier geen last van.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:27 schreef ruby het volgende:
Is Fok zo langzaam of zit m'n computer te frutten?
En dat ze vorig jaar naar Gran Canaria is geweest op vakantie. Maar ze heeft nergens geld voorquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina babbelt over taboes mbt muziekkeuzes van mensen
Ik snap ook niet dat ze zulke mooie kleren heeft. Heb je normaal ook geen geld voor dan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
En dat ze vorig jaar naar Gran Canaria is geweest op vakantie. Maar ze heeft nergens geld voor![]()
Ik heb Sa nog nooit in iets moois gezien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:29 schreef berney het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze zulke mooie kleren heeft. Heb je normaal ook geen geld voor dan.
En een maillootje voor jenna van 80 euries en Kitty spullenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
En dat ze vorig jaar naar Gran Canaria is geweest op vakantie. Maar ze heeft nergens geld voor![]()
Hilde maakte daar net ook al een opmerking.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
Vandaar dat ze niets meer over heeft voor haarzelf.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En een maillootje voor jenna van 80 euries en Kitty spullen
E10 wil vast op het geld lettenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:32 schreef KimiK het volgende:
Daarom lijkt het me ook niet verstandig als Sa wint, ook al is het een leuke meid. Ze heeft zelf aangegeven dat ze werk wil zoeken en ik denk dat ze daar meer van leert dan dat ze nu een groot geldbedrag krijgt.
Nee hoor. Er zijn nadat ze nu een kluis aan Rik geven nog 6 kluizen te verdelen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:30 schreef gerxan het volgende:
kluisbedrag naar Rik...blijven nog 4 kluisjes over.
de winnaar van de kwis krijg t hoogste kluisbedrag.. enz..
zo zijn de kluizen verdeelt, en uit t spel
Daarom geloof ik niet dat het zo op het eind zal gaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Als tijdens de finale de nummer 4 de helft van zijn kluisje aan de nummer 3 mag geven, etc, gaat er veel geld verloren voor Roene.
Wie?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:38 schreef Ecila111 het volgende:
Krijgen de heren ook nog zendtijd?
je heb gelijk... mijn theorie gaat niet opquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn nadat ze nu een kluis aan Rik geven nog 6 kluizen te verdelen.
Had best gekundquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:39 schreef gerxan het volgende:
[..]
je heb gelijk... mijn theorie gaat niet op
dat denk je, of weet je?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:40 schreef Kinga het volgende:
Rik heeft het over V-O-L.
Zusjesfan doet ook wel eens mee op FOK!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahhahahahahaa, dit klinkt als V-O-L.![]()
niet hier.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Internetfans van Egbert
Waar zouden die nou zitten.
"Zoooooo'n lieve mensen"quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahhahahahahaa, dit klinkt als V-O-L.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |