abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43890286
Met mijn broertje maakte ik vroeger altijd kadootjes. Gewoon een luciferdoosje, met wat watjes er in en dan een ringetje van een drankblikje of zo. Kadopapiertje er omheen en klaar. Die legden we dan op de weg, op een plaats dat we boven, van achter de gordijnen, konden kijken als er iemand stopte om het op te rapen.

Geweldig om te zien hoe mensen eerst om zich heen kijken of niemand het ziet, vervolgens terug fietsen en heel voorzichtig en onopvallend dat kadootje vlug in hun zak stoppen. Ze denken natuurlijk allemaal een vreselijk dure gouden ring gevonden te hebben (die doosjes hebben zo'n zelfde formaat) Leukste is natuurlijk als ze het terplekke uitpakken, als zijn er niet veel mensen die dat durven.

Nu ik dit aan het typen ben krijg ik er weer "zin an", denk dat ik morgen met mijn zoontje van 4 weer eens wat kadootjes ga knutselen.
pi_43890312
Doe er wat wit poeder in. .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_43890615
Het is in deze tijd van angst voor terrorisme misschien geen goed plan om pakketjes achter te laten op straat... Tenzij je natuurlijk onwijs graag de explosieven opruimingsdienst voor de deur wil hebben...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:29:13 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_43890924
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:16 schreef Jordy-B het volgende:
Het is in deze tijd van angst voor terrorisme misschien geen goed plan om pakketjes achter te laten op straat... Tenzij je natuurlijk onwijs graag de explosieven opruimingsdienst voor de deur wil hebben...
Volgens mij kunnen ze dan ook de gemaakte kosten op je verhalen idd... niet grappig.

Tja... hele kleine pakjes zijn mensen misschien niet zo bang voor dat meteen wordt gebeld?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_43891329
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:16 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, daar heb je wel een punt. 20 jaar geleden zag de wereld er inderdaad heel anders uit als nu.

Maar ja, ik denk niet dat terroristen pakketjes van 5 bij 3 centimeter maken, en daar ook nog een kadopapiertje omheen doen. En als terrorist in een slaperig dorpje van 12.000 inwoners je slag slaan lijkt me ook niet erg logisch.
pi_43891836
wat ook leuk is in zo`n doosje een goedje doen zodat er rook uitkomt als je het beweegt

wel voorzichtig inpakken of met injectispuit het goedje dr in gooien ( 2 seperate stukkies maken, zo dat het pas bij movement mengt en rook produceert )
pi_43892131
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat ook leuk is in zo`n doosje een goedje doen zodat er rook uitkomt als je het beweegt

wel voorzichtig inpakken of met injectispuit het goedje dr in gooien ( 2 seperate stukkies maken, zo dat het pas bij movement mengt en rook produceert )
Lig je daar op je knieen op straat luciferdoosjes tevullen met een injectienaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')