quote:Op zondag 26 november 2006 21:48 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Gatverrr ik dacht eerlijk waar dat die vent die erbij stond haar vader was![]()
Ik dus ookquote:Op zondag 26 november 2006 15:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het haar vader was!
Dat was inderdaad nog het ergste van het hele verhaal.quote:Op zondag 26 november 2006 22:00 schreef michiel_merk het volgende:
Die zusinterviewer 'waarom heb jij je zus opgegeven ? zus ' Ik wil beroemd worden, en dan kan ik via haar bekendheid mn boek uitbrengen'
![]()
Jah Jensenquote:Op maandag 27 november 2006 08:27 schreef apestaartje het volgende:
Doe die hele familie maar bij Jensen op de bank...
ongelovelijk, maar dat is het eerste wat ik zaterdagavond zei toen ik voorbij zag komenquote:“We kenden elkaar al van school en hadden op onze zestiende drie maanden iets. Daarna kwamen we elkaar weer op de sociale werkplaats tegen waar we op de postafdeling werken. Ik draaide me om en de vonk sloeg over.
Goede mensenkennis, dan. Dat van die sociale werkplaats.quote:Op maandag 27 november 2006 14:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
ongelovelijk, maar dat is het eerste wat ik zaterdagavond zei toen ik voorbij zag komen
En dat heeft dan de titel "De wolf en de 7 puistjes"quote:Op maandag 27 november 2006 21:30 schreef Lynx666 het volgende:
Het ergste is nog dat ze het volgend jaar opnieuw gaat proberen
Dan zal zuslief dr boek ook wel af zijn
Zelfs met de dikste laag kan je daar nog geen X-Factor-waardig hoofd van maken. En photoshop is alleen bij foto's te gebruiken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:13 schreef the_witch het volgende:
Meisje toch...twee woorden:
MAKE UP !!!!!
quote:De internetredactie stelde de kandidaten de vraag 'waar ben je het liefst?', dit zijn hun antwoorden:
Albertine:
“Overal met mijn vriend, maakt me niet uit waar.” Maar noem eens een locatie?
"Nou, doe dan maar het strand. Maar dan wel met mijn vriend!"
De tekeningen van Ina:quote:Ook Albertines zus wil roem
Nel deed een poging om in de eeuwige spotlights te komen te staan, en Albertine probeerde met haar enthousiasme de jury te overtuigen. Ook Ina, de zus en dochter van, wil beroemd worden. Zingen kan ze helaas niet, met muziek is ze niet bezig.
Van tekenen is zus Ina des te meer op de hoogte. En ze heeft een boek geschreven. Haar zakelijke instinct mag er ook zijn.
Ze schreef haar zus en moeder niet voor niets in voor de audities van X FACTOR. "Als zij beroemd worden, kunnen ze mijn boek promoten."
Paul de Leeuw
Om die reden maakt Ina zich niet teveel zorgen over Albertines roem: “Als zij het niet haalt, word ik misschien beroemd. Ik heb al een boek geschreven en aan Paul de Leeuw gevraagd of hij het wil verfilmen. Ik heb alleen nog niets op mijn brief gehoord. Nee, het gaat niet over muziek. Het is een kinderboek over een rode otter die z’n neef in het buitenland bezoekt om daar een schat op te speuren.”
"Albertine zingt fantastisch"
Albertine vindt het leuk dat haar zus haar heeft opgegeven: “Ze vindt dat ik goed kan zingen en wel eens iets leuks met mijn leven mag doen. Of ik nu niets leuks doe? Jawel hoor, zat, maar ik droom al jaren van een zangcarrière. Ik zit in een popbandje.” Haar zus Ina vult aan: “Ze zingt echt fantastisch. Pop en rock ’n roll. Ik wil zelf ook beroemd worden, maar dan met mijn boek en met schilderen. Ik maak onder andere muurtekeningen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |