Ik vind hem zelfs een beetje irritantquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb echt niks met hem. Wat een enorm nietszeggende uitstraling.
Nu was het juist Rubentimequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond hem bij de voorronden al wel goed, alleen bij het optreden bij de Ultieme test was hij niet zichzelf. Nu deed hij het uitstekend, goede zanger. Hij is niet heel veelzijdig en moet vooral op safe blijven zingen denk ik.
Gaat denk ik wel komenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat Ruben-time moet echt geen lijfspreuk worden...verschrikkelijk.
Dan ga ik toch voor de rubentimequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kip met cola light was ook leuk
quote:
Met de nadruk op die laatste, maar die twee uitspraken waren allebei zum kotzen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kip met cola light was ook leuk
Mee eens.. Daar had ik het met chans nog over in de treinquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Vond ik ook. Maar hij moet toch echt wat aan die uitspraak doen, 'tink' in plaats van 'think' kan eigenlijk niet meer.quote:Op zondag 31 december 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Heel verrassend.
Zó gejat van X Factor UK s2 met Chico. Die maakte er zelfs een single van.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:Ruben:
“Het ging echt super. Ik heb zo ontzettend geweldig genoten! Ja, het was echt lekker. Ik weet niet of ik doorga of niet, maar ik ga vanavond in ieder geval erg lekker slapen. Als ik eruit lig, dan heeft het voor mijn gevoel niet aan mij gelegen. It wasn’t me!”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |