Heldquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:11 schreef sbientje het volgende:
had ik al hade gezegd? bij deze!
Hade Ruben!
Bij zijn auditie en de eerste ronde van de confrontatie was hij ook nog helemaal niet zo.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
![]()
en het klopt idd wat HJ zei. hij kwam altijd erg gemaakt over, alsof hij probeerde te zijn wat hij niet was. daarom ben ik ook blij dat hij eruit is. veel te nep
weet ik niet meer echt...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:04 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Bij zijn auditie en de eerste ronde van de confrontatie was hij ook nog helemaal niet zo.![]()
Ach, zo kan je overal wel wat van maken.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Bij zijn auditie was ie ook al irritant, met die 'smoothe' beweginkjes die hij maakte toen hij bij Wendy kwam.
Komt arrogant over, maar hij heeft wel gelijk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef SpecialGuest het volgende:
Ruben laat weer eens zien wat voor arrogant ventje hij is in een video-interview met de xfactor.nl-redactie.![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Mwa, arrogant... Hij praat makkelijk en is overtuigd van zichzelf. Verder zie je, als hij het over de jury heeft, dat hij teleurgesteld is en zegt hij wat hij denkt. Vind ik goed!
Dat bedoel ik ermee te zeggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook.
Tegenwoordig wordt je in Nederland al arrogant genoemd als je nooit zegt dat iemand anders beter is dan jij.
quote:Jullie weten toch wel dat Ruben al jaren DE leadzanger is van The Sunclub met o.a. het liedje; Summerjam. Dat kennen jullie toch wel? Het IS gewoon al een topzanger en wij snappen hier nog steeds NIET dat hij eruit is. Wij hebben eerder het gevoel dat er iets niet klopt met het stemsysteem.
Arrogant? Ik vind hem zelfverzekerd overkomen, hij weet wat hij kan en ik vind het hem wel sieren. Hij blijft netjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef SpecialGuest het volgende:
Ruben laat weer eens zien wat voor arrogant ventje hij is in een video-interview met de xfactor.nl-redactie.![]()
Skaai, als je hier in Nederland een héél klein beetje zelfvertrouwen, zelfverzekerdheid of whatever uitstraalt noemen ze je al arrogant, zo gaat dat elke keer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Arrogant? Ik vind hem zelfverzekerd overkomen, hij weet wat hij kan en ik vind het hem wel sieren. Hij blijft netjes.
Ik vind hem nog wel irritant hoormaar hij heeft het goed gedaan en ik had Melanie, Anja of Hearts veel liever weg willen zien gaan.
Ruben doet het door andere mensen (met name Marianne en Henk) onderuit te halen. En dát is gewoon laag. Heeft niks met 'hier in Nederland' te maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Skaai, als je hier in Nederland een héél klein beetje zelfvertrouwen, zelfverzekerdheid of whatever uitstraalt noemen ze je al arrogant, zo gaat dat elke keer.
Hij geeft gewoon zijn mening, live with it.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:53 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ruben doet het door andere mensen (met name Marianne en Henk) onderuit te halen. En dát is gewoon laag. Heeft niks met 'hier in Nederland' te maken.
En dat is sneu. Want stel je voor dat ie volgens het publiek en de jury het slechtst gevonden werdquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zet zijn vraagtekens bij de handelswijze, dat mag best.
Hij mag het toch best vinden? Ik zie het probleem er niet van in...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heeft overigens niks met zelfverzekerdheid te maken. Dat je jezelf een goede artiest vindt, prima, maar ga dan niet janken achteraf dat je niet hoger dan de 8e plek komt, en dat het aan iedereen behalve zichzelf ligt. Neem het verlies als een man, en ga verder met je leven. Hij mag blij zijn weer ff in de picture gestaan te hebben, en misschien is dat wel genoeg om een evt. solo carriere te kickstarten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |