Inderdaad. Voor de duidelijkheid heb ik het ook nog even aan de OP toegevoegd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:47 schreef gecko18 het volgende:
niet echt een handige manier,maar staat de vraagprijs iig niet in z'n topic titel?
quote:
Dongen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:48 schreef Herr.Flick het volgende:
Waar te bezichtigen? heb wel interesse
mail me je telnr maar ffquote:
Geen probleem.quote:Op maandag 4 december 2006 20:37 schreef I_will_be_heard het volgende:
Sorry Herr Flick, ik lees je reply nu pas (niet goed opgelet bij my AT).
Ik mail je later deze week even, ok? Ik hoop dat je geen haast hebt. Ik wil namelijk eigenlijk eerst met zekerheid een nieuwe auto hebben, alvorens ik deze verkoop. Dit daar dit mijn enige auto is, en ik in het dagelijks leven sterk afhankelijk ben voor woon- werkverkeer.
Hopelijk heb je hier begrip voor.
Wij zijn heel vriendelijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
Kan er wellicht een mod zo vriendelijk zijn de prijs naar €200 aan te passen in de TT en OP?
Hehe, het zijn inderdaad alleen de sproeiers die het niet doen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:38 schreef Sloper het volgende:
Hoe kan je met dit weer rondrijden zonder (werkende) ruitenwissers?
(verkapte tvp/interesse)
edit: of bedoel je alleen het sproeien?
Het aanschaffen van een nieuwe wagen gaat nog niet zo snel als ik vermoedde. Ik heb nog steeds geen andere wagen. Ik ga er vanuit er deze week wel een te hebben, omdat een aantal proefritten me wel goed bevallen is.quote:Op maandag 4 december 2006 20:37 schreef I_will_be_heard het volgende:
Sorry Herr Flick, ik lees je reply nu pas (niet goed opgelet bij my AT).
Ik mail je later deze week even, ok? Ik hoop dat je geen haast hebt. Ik wil namelijk eigenlijk eerst met zekerheid een nieuwe auto hebben, alvorens ik deze verkoop. Dit daar dit mijn enige auto is, en ik in het dagelijks leven sterk afhankelijk ben voor woon- werkverkeer.
Hopelijk heb je hier begrip voor.
Zelden eerlijk gezegd. Ik voel me prima in Brabant.quote:Op zondag 10 december 2006 15:39 schreef Sloper het volgende:
Hmmm, Dongen, kom je wel eens wat meer richting de randstad?
me too...quote:Op zondag 10 december 2006 15:58 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Zelden eerlijk gezegd. Ik voel me prima in Brabant.![]()
Jazeker, alleen nog niet per direct. Herr Flick is overigens first in line.quote:Op maandag 11 december 2006 10:33 schreef LENUS het volgende:
is deze nog te koop?
Koplamp vervangen lukt me eventueel wel. Radiovoorbereiding is te ingewikkeld voor een noob als mijquote:Op maandag 11 december 2006 19:57 schreef knuppelhout het volgende:
ik meld me ook aan in de rij van geinteresseerden. en ook nog best bereid 225 te betalen mits de koplamp en radiovoorbereiding indien mogelijk gefixt worden. In zo'n coole pimpwagon moet je natuurlijk wel een muziekske kunnen luisteren (iets van K3 misschien?)
dank u !quote:Op maandag 11 december 2006 19:38 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Jazeker, alleen nog niet per direct. Herr Flick is overigens first in line.
Ik houd het in mijn achterhoofd, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar gewoon op komen halen in Dongen.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:03 schreef schvvmert het volgende:
200 euro als je met de auto naar Ede kan komen, daar koop ik dan de auto en breng je weer terug naar Dongen.
Genoteerd!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:44 schreef Sloper het volgende:
Reservebod van €200 als Herr Flick afhaakt. Ik kom wel gewoon naar Dongen
Meldt!quote:Op woensdag 27 december 2006 12:36 schreef I_will_be_heard het volgende:
Herr Flick?
He, verdommequote:
Stom van me ja! Ik heb je nu gemaild iig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:58 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Meldt!
Ik dacht je mailt me wel, je hebt toch mijn gegevens...
![]()
Ben alreeds voorzien.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:39 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Ik houd het in mijn achterhoofd, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar gewoon op komen halen in Dongen.
Ik moet Herr Flick nog ff bellen voor een afspraak. Zal zaterdag wel worden denk ik, omdat dat eigenlijk de enige mogelijkheid is de auto bij daglicht te zien, en dat het postkantoor open is. (ik werk overdag en 's avonds is het al donker+is het postkantoor dicht)quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Schopje om te kijken hoe het ermee staat, wil desnoods gaan overbieden.
Ik betaal 15 euro per maand aan de wegenbelasting. 19 euro per maand aan verzekering.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef ChRoNiC het volgende:
tvptje
Wat kost het in de wegenbelasting?
Graag gedaan, autootje rijd super!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:36 schreef I_will_be_heard het volgende:
De auto is verkocht!
Herr.Flick bedankt voor de goede afhandeling.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |