Ok, sorry voor deze slechte OP. Bedenk maar dat deze advertentie in een impulsieve bui er op gezet is, exactere gegevens + foto's volgen nog.
Ik heb dus een witte peugeot 205 uit 1990 te koop, 1.1 motor. Kilometerstand is ergens in de 160.000 als ik dat uit mijn hoofd goed zeg (ik kom hier later nog op terug).
De auto rijdt echt prima. Verbruikt geen olie. Starten is lopen, heeft me nog niet in de steek gelaten. Ik heb deze auto van mijn zusje overgenomen, tijdens de vorige apk is voor 400 euro aan gesleuteld.
Ok, zoals gezegd rijdt de auto dus goed. Het uiterlijk is echter minder (sowieso omdat het een witte peugeot is natuurlijk.
![]()
).
Ik ben een keer vergeten de handrem aantrekken toen ik parkeerde voor de kroeg, waardoor hij toen we uitstapten tegen een paaltje aan 'reed'. :'( Hierdoor zit er een scheur in de bumper, en is het glas van de rechterkoplamp gesprongen. Het licht doet het wel gewoon, ik heb er dus gewoon huishoudfolie voor geplakt. Zo rijd ik nu al een half jaar probleemloos rond.
![]()
Maar het is waarschijnlijk een beter om gewoon voor een tientje ff een nieuwe koplamp op de sloop te halen (staan zat 205-jes).
Ook het interieur ziet er niet optima forma meer uit. Stoelhoezen zouden wat soelaas kunnen brengen. Er is overigens ook geen radio voorbereiding aanwezig.
Bepaald geen hendig sjieke auto dus.
![]()
Maar wel een auto die je gewoon van A naar B brengt !
En dat doet ie dan nog
goedkoop ook. Goedkoop in aanschaf, goedkoop in de wegenbelasting, goedkoop in verzekering, en goedkoop in het verbruik.
Auto gaat weg omdat ik een grote wagen moet hebben.
Vraagprijs ¤ 200
Bieden mag. Auto staat in Midden Brabant.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fred op 05-12-2006 13:44:58 ]
<b>Facing what consumes you is the only way to be free.
Released from those poisonous fears.
Resurrected once and for all.</b>