Liever Ten Cate ff uitschelden met zijn verdedigende opstellingen.quote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef denthemen het volgende:
sneijder maar eens ff duidelijk maken dat wij dit niet pikken!!
ten cate zit op de tribune gast.. dit is het werk van Groenendijk/Spijkermanquote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef jna het volgende:
Ogararu ! Tuuuuuuuuurlijk Henk, zet er een verdediger bij![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Ajax scoort ga ik uit mijn dak.
een goal uit een vrije trap is geen goalquote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef twi het volgende:
Ten Cate:"Ik vind dat we goed hebben gespeeld. Het is de schuld van de scheidsrechter."
quote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef twi het volgende:
Ten Cate:"Ik vind dat we goed hebben gespeeld. Het is de schuld van de scheidsrechter."
Hele goede spits; Helaas voor hem verprutst ene Ten Cate zijn prestaties in het veldquote:Op zondag 26 november 2006 13:51 schreef Elusive het volgende:
wereldspits die stuntelaar! van het caliber Charisteas!
hoeft nog geen fout zijnquote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef toma het volgende:
http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353
hier de fout van Bossen
terrecht dat hij dat heeft gedaanquote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef BigFire het volgende:
mijn felicitaties ook richting Hugo Borst. plannetje alsnog geslaagd!
Oh, even kijken.quote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef toma het volgende:
http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353
hier de fout van Bossen
Juiste constateringquote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hele goede spits; Helaas voor hem verprutst ene Ten Cate zijn prestaties in het veld. Want winnen is niet genoeg in Amsterdam, het moet mooi voetbal zijn, aanvallend, gedurfd, met gogme en uiteraard in 4-3-3 stijl: Dus Huntelaar moet méér kunnen dan alleen doelpunten maken, aldus HTC. Dat je dan verliest, ach, je voetbalt tenminste mooi. Dat ellendige PSV staat met 8 man achter de bal, heeft Zuid-Amerikaanse duikelaars, speelt anti-voetbal en wint maar met 0-1 in Amsterdam. Schandalig
. Als Ajax ooit nog kampioen wil worden en Europees iets voor wil stellen, dan zal het die naďeve "Hollandse school" dogma's definitief uit de Arena moeten donderen. Anders blijft het armoe troef daar in Amsterdam.
Hier zeg je alles mee. PSV speelt momenteel veel professioneler dan Ajax. Mooi voetbal gebeurd maar in de Primera Division of de Premier League, we moeten winnen.quote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hele goede spits; Helaas voor hem verprutst ene Ten Cate zijn prestaties in het veld. Want winnen is niet genoeg in Amsterdam, het moet mooi voetbal zijn, aanvallend, gedurfd, met gogme en uiteraard in 4-3-3 stijl: Dus Huntelaar moet méér kunnen dan alleen doelpunten maken, aldus HTC. Dat je dan verliest, ach, je voetbalt tenminste mooi. Dat ellendige PSV staat met 8 man achter de bal, heeft Zuid-Amerikaanse duikelaars, speelt anti-voetbal en wint maar met 0-1 in Amsterdam. Schandalig
. Als Ajax ooit nog kampioen wil worden en Europees iets voor wil stellen, dan zal het die naďeve "Hollandse school" dogma's definitief uit de Arena moeten donderen. Anders blijft het armoe troef daar in Amsterdam.
Terecht.quote:Op zondag 26 november 2006 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
terrecht dat hij dat heeft gedaan![]()
Leuk dat je hier weer plezier hebt, maar misschien moet je je even zorgen maken over je eigen club?quote:
Spartaan en Sneijder komen beide hard in, Sneijder heeft er het meeste last van en is boos. Krabbelt overeind en gaat verhaal halen, omdat de scheidsrechter niet fluit. Borsten tegen elkaar, woordenwisseling. Bossen komt aangerend en geeft Sneijder geel. Sneijder loopt weg en roept nog wat richting Bossen. Grygera probeert Bossen tegen te houden, maar Bossen geeft alsnog rood aan Sneijder. Mij is nog onduidelijk of het direct was of tweede keer geel.quote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef gday het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Sneijder rood heeft gekregen? Ik val er net pas binnen.
Direct, duidelijk te zien op het filmpjequote:Op zondag 26 november 2006 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Spartaan en Sneijder komen beide hard in, Sneijder heeft er het meeste last van en is boos. Krabbelt overeind en gaat verhaal halen, omdat de scheidsrechter niet fluit. Borsten tegen elkaar, woordenwisseling. Bossen komt aangerend en geeft Sneijder geel. Sneijder loopt weg en roept nog wat richting Bossen. Grygera probeert Bossen tegen te houden, maar Bossen geeft alsnog rood aan Sneijder. Mij is nog onduidelijk of het direct was of tweede keer geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |