En dat al wedstrijden achter elkaarquote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Robocock het volgende:
Renkedekenker, geen 1 normale kans.
Henk zit in het publiekquote:Op zondag 26 november 2006 13:48 schreef twi het volgende:
Ogararu voor Gabri? Miste ik dat nou? Godverdomme Henk, wat een idioot ben je toch qua wisselbeleid.
Gabri gaat in de fout, maar degene die de overtreding maakt is toch echt Heitinga.quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De penalty ligt aan heitinga ja![]()
Welkomquote:Op zondag 26 november 2006 13:50 schreef Elusive het volgende:
ik kom ook even jennen enzo
het staat trouwens nog steeds 2-0 voor sparta.
Komop dat kan beter, hier hapt niemand op.quote:Op zondag 26 november 2006 13:51 schreef Elusive het volgende:
wereldspits die stuntelaar! van het caliber Charisteas!
AZ moet nogquote:Op zondag 26 november 2006 13:52 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV is dit weekend kampioen geworden
Twee weken terug al hoor, toen heb ik ze al gefeliciteerdquote:Op zondag 26 november 2006 13:52 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV is dit weekend kampioen geworden
Tja je kan hem natuurlijk ook voorbij laten lopen zoals Gabri doet.quote:Op zondag 26 november 2006 13:50 schreef twi het volgende:
[..]
Gabri gaat in de fout, maar degene die de overtreding maakt is toch echt Heitinga.
ok, ik denk nog even na over mijn volgende stap, tot straksquote:Op zondag 26 november 2006 13:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komop dat kan beter, hier hapt niemand op.
-edit- je toevoeging maakt 'm al iets beter maar toch beter je best doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |