Espanyol? Die gaan er met 0-3 overheen, als het niet meer is.quote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef -Wolf- het volgende:
God, wat heb ik er nu zin in donderdag.
En waarom dan? Omdat ie iets aanhaalt dat gebeurd is en niet thuishoort in deze maatschappij?quote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef gday het volgende:
Hugo Borst zal zichzelf wel weer trots op de borst kloppen. Aandachtsgeile zak. Het laatste beetje respect dat ik voor hem had, is ook verdwenen sinds gisteren.
Krijgen we iig geen invasie van kakkerlakken.quote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef gday het volgende:
Feyenoord ook al 3-0... wtf is er aan de hand
Was het al na Ajax-psv, dat gevoel had ik al te sterk.quote:Op zondag 26 november 2006 14:12 schreef StarGazer het volgende:
Dag seizoen.
quote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef gday het volgende:
Feyenoord ook al 4-0... wtf is er aan de hand
Dat is dan nog een bijkomend voordeel..quote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Krijgen we iig geen invasie van kakkerlakken.
de eretreffer wil ook al niet vallen. drama is compleet.quote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef twi het volgende:
En een eretreffer uit een niet-stilstaande situatie zit er ook al niet in. Triest hoor.
Hahahaquote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef Urquhart het volgende:
Twee dagen vrij maar?
Ach ik ga me s'middags toch eerst helemaal klem zuipen in de stad, ze zoeken het maar uit verderquote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Espanyol? Die gaan er met 0-3 overheen, als het niet meer is.
Doe maar 2 weken.quote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef Urquhart het volgende:
Twee dagen vrij maar?
1 doelpunt en 0 kansenquote:Op zondag 26 november 2006 14:15 schreef -Wolf- het volgende:
Weer geen doelpunt. 1 Doelpunt in 4 wedstrijden. Schandalig.
Ik had nog genoeg hoop om gewoon lekker een potje voetbal te zien vandaag met een paar leuke goals om hier om te kunnen lachen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef StarGazer het volgende:
Moet er eigenlijk om lachen. Hoe triest is dit echt
Dan kan daar dus ook gewoon geel/rood voor worden gegeven. Bevestigd m'n conclusie dat je 'm voor 90% op rekening van Sneijder kunt zetten, deze nederlaag.quote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Sneijder schijnt ''kanker hond'' te hebben gezegd
Volgens mij zou dat niet slecht uitkomen inderdaad...quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef Jasza het volgende:
Ze kunnen de competitie beter nu afblazen en vast naar de play-offs gaan
dan is het terecht rood en belachelijk van wesley na alles wat er de afgelopen dagen gebeurt is..quote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan die mooi samen met Perez een clinic geven!quote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik weet niet of we jou moeten gelovenquote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Lekker slim na al die commotie deze week.quote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |