Zou ook wel leuk zijn als de vleugelspelers is voorzetten geven die aankomen.quote:Op zondag 26 november 2006 13:07 schreef toma het volgende:
Huntelaar moet NU opstaan en zn klasse tonen anders komen we er niet.
Vleugelspelers....wat zijn dat?quote:Op zondag 26 november 2006 13:10 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Zou ook wel leuk zijn als ze vleugelspelers is voorzetten geven die aankomen.![]()
Flikker toch op...quote:Op zondag 26 november 2006 13:20 schreef twi het volgende:
Ach, Sneijder treft net zoveel blaam als Bossen. Ze gedroegen/gedragen zich beiden als mongolen vandaag.
Vond jij 't normaal dan, hoe 'ie tekeer ging richting Vlug? Daarna zal 'ie best wel wat gezegd hebben naar Bossen wat niet door de beugel kan. Dan ben je triest en onprofessioneel. Dat Bossen een klein lulletje heeft en daar dan een tweede geel voor geeft weet je van tevoren.quote:Op zondag 26 november 2006 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker toch op...
Hij gaf een klein duwtje na een harde charge. Ik kan me goed voorstellen dat hij dat onderhand kotsbeu is, want het is iedere wedstrijd raad tegen die jongen. En dat die mongool van een Bossen vervolgens geel voor dat duwtje en geen kaart voor de harde overtreding, dan kan ik me voorstellen dat hij hem een idioot noemt (want zoiets zal het wel geweest zijn). Dus om Sneijder een mongool te noemen slaat nergens op.quote:Op zondag 26 november 2006 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Vond jij 't normaal dan, hoe 'ie tekeer ging richting Vlug? Daarna zal 'ie best wel wat gezegd hebben naar Bossen wat niet door de beugel kan. Dan ben je triest en onprofessioneel. Dat Bossen een klein lulletje heeft en daar dan een tweede geel voor geeft weet je van tevoren.
Sneijder had gewoon moeten blijven liggen, dan was er helemaal niks aan de hand.
Doe normaal zeg, dit was bij lange na geen harde charge.quote:Op zondag 26 november 2006 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij gaf een klein duwtje na een harde charge. Ik kan me goed voorstellen dat hij dat onderhand kotsbeu is, want het is iedere wedstrijd raad tegen die jongen. En dat die mongool van een Bossen vervolgens geel voor dat duwtje en geen kaart voor de harde overtreding, dan kan ik me voorstellen dat hij hem een idioot noemt (want zoiets zal het wel geweest zijn). Dus om Sneijder een mongool te noemen slaat nergens op.
Vloet gooit doodleuk een aanvallende middenvelder erin maar Ten Cate is weer te bang, er is geen creativiteit meer op het middenveld dus hou maar op.quote:Op zondag 26 november 2006 13:27 schreef twi het volgende:
Bossen toonde hem eerst geel, daarna direct rood zonder tweede geel. Overigens denk ik dat Ten Cate de tweede helft goed overzicht heeft. Ik hoorde Bossen zoiets zeggen van "blijf jij maar binnen de tweede helft".
Ja dus, Ten Cate op de tribune.
Mitea en Vermaelen. Geen idee voor wie, want dat wordt niet vermeldDenk Perez en... Stam?
Vreselijk inderdaad.quote:Op zondag 26 november 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
Vloet gooit doodleuk een aanvallende middenvelder erin maar Ten Cate is weer te bang, er is geen creativiteit meer op het middenveld dus hou maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |