Espanyol? Die gaan er met 0-3 overheen, als het niet meer is.quote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef -Wolf- het volgende:
God, wat heb ik er nu zin in donderdag.
En waarom dan? Omdat ie iets aanhaalt dat gebeurd is en niet thuishoort in deze maatschappij?quote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef gday het volgende:
Hugo Borst zal zichzelf wel weer trots op de borst kloppen. Aandachtsgeile zak. Het laatste beetje respect dat ik voor hem had, is ook verdwenen sinds gisteren.
Krijgen we iig geen invasie van kakkerlakken.quote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef gday het volgende:
Feyenoord ook al 3-0... wtf is er aan de hand
Was het al na Ajax-psv, dat gevoel had ik al te sterk.quote:Op zondag 26 november 2006 14:12 schreef StarGazer het volgende:
Dag seizoen.
quote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef gday het volgende:
Feyenoord ook al 4-0... wtf is er aan de hand
Dat is dan nog een bijkomend voordeel..quote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Krijgen we iig geen invasie van kakkerlakken.
de eretreffer wil ook al niet vallen. drama is compleet.quote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef twi het volgende:
En een eretreffer uit een niet-stilstaande situatie zit er ook al niet in. Triest hoor.
Hahahaquote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef Urquhart het volgende:
Twee dagen vrij maar?
Ach ik ga me s'middags toch eerst helemaal klem zuipen in de stad, ze zoeken het maar uit verderquote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Espanyol? Die gaan er met 0-3 overheen, als het niet meer is.
Doe maar 2 weken.quote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef Urquhart het volgende:
Twee dagen vrij maar?
1 doelpunt en 0 kansenquote:Op zondag 26 november 2006 14:15 schreef -Wolf- het volgende:
Weer geen doelpunt. 1 Doelpunt in 4 wedstrijden. Schandalig.
Ik had nog genoeg hoop om gewoon lekker een potje voetbal te zien vandaag met een paar leuke goals om hier om te kunnen lachen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef StarGazer het volgende:
Moet er eigenlijk om lachen. Hoe triest is dit echt
Dan kan daar dus ook gewoon geel/rood voor worden gegeven. Bevestigd m'n conclusie dat je 'm voor 90% op rekening van Sneijder kunt zetten, deze nederlaag.quote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Sneijder schijnt ''kanker hond'' te hebben gezegd
Volgens mij zou dat niet slecht uitkomen inderdaad...quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef Jasza het volgende:
Ze kunnen de competitie beter nu afblazen en vast naar de play-offs gaan
dan is het terecht rood en belachelijk van wesley na alles wat er de afgelopen dagen gebeurt is..quote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan die mooi samen met Perez een clinic geven!quote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik weet niet of we jou moeten gelovenquote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Lekker slim na al die commotie deze week.quote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen idee, speelde 'ie? Ik heb alleen Stekelenburg gezien eigenlijk, en die was niet al te bestquote:
Liever een verliezende Jood dan een winnende achterlijke boer.quote:Op zondag 26 november 2006 14:22 schreef gday het volgende:
Ik kan het gelach in Eindhoven tot hier horen.
quote:Op zondag 26 november 2006 14:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Liever een verliezende Jood dan een winnende achterlijke boer.
Van jou neem ik dat toch nog maar even niet aanquote:Op zondag 26 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien moet PSV eens op PSV gaan zeiken dan, komt het toch nog allemaal goed.quote:Op zondag 26 november 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Al dat gelazer is begonnen op het moment dat wij begonnen te zeiken over PSV
quote:Op zondag 26 november 2006 14:23 schreef -Wolf- het volgende:
Babel gaat ons er weer bovenop helpen!
Je komt met 10 tegen 11, dat is best een nadeel lijkt me?quote:Op zondag 26 november 2006 14:27 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al speelde tegen sparta?
Je mag trouwens nooit afhankelijk zijn van 1 speler. Als ajax puur en alleen de wedstrijd verloren heeft doordat Sneijder rood kreeg is dat diep triest.
Ga jij eens werken!quote:Op zondag 26 november 2006 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Godverdomme.
Dat gaat beetje moeilijk. Gelukkig is het niet druk.quote:
Met 10 tegen 11 mag je van een team als dat van Sparta natuurlijk nooit verliezen. Winnen wordt moeilijk, oke. Maar met 3-0 verliezen is te schandalig voor woorden.quote:Op zondag 26 november 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je komt met 10 tegen 11, dat is best een nadeel lijkt me?
en dit wordt geloofd omdat Jorien het zegt?quote:Op zondag 26 november 2006 14:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Lekker slim na al die commotie deze week.
Ja, het zal niet lang duren voor de mensen met witte zakdoeken gaan zwaaien.quote:Op zondag 26 november 2006 14:30 schreef SoA-Holic het volgende:
Ouderwets heerlijk kut.
Wat een discipline heerst er toch rondom en in dat elftal.
Tig gele kaarten en rode kaarte, coaches naar de tribune verwezen en een scheldende spelers in de selectie.
Nee henkie heeft het helemaal op de rit!![]()
Ten Cate heeft geluk dat Bossen hem niet op zijn gezicht heeft geslagen! Zoiets dóe je gewoon niet, beneden alle peil...quote:Op zondag 26 november 2006 14:32 schreef twi het volgende:
Ten Cate naar de tribune gestuurd omdat hij Bossen 'moraalridder' noemde
Ach, het ene moment roepen we om meer 'agressie', dat er meer kaarten gepakt mogen worden. Ik vind het wel wat hebben dat Henk zo voor zijn ploeg opkomt.quote:Op zondag 26 november 2006 14:30 schreef SoA-Holic het volgende:
Ouderwets heerlijk kut.
Wat een discipline heerst er toch rondom en in dat elftal.
Tig gele en rode kaarte, coaches naar de tribune verwezen en scheldende spelers in de selectie.
Nee henkie heeft het helemaal op de rit!![]()
Nogal overtrokken reactie.quote:Op zondag 26 november 2006 14:32 schreef twi het volgende:
Ten Cate naar de tribune gestuurd omdat hij Bossen 'moraalridder' noemde
Donder toch op joh.quote:Op zondag 26 november 2006 14:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
wéér een falende coach bij Ajax?
Hij zei duidelijk iets tegen Bossen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:34 schreef twi het volgende:
Overigens is Sneijder naar de kant gestuurd omdat hij iets als "vuile tyfuslijer" zei tegen die speler van Sparta.
Raar dat Bossen dan heeft bevestigd dat het is vanwege iets wat Sneijder riep naar die Spartaan, betwetertjequote:Op zondag 26 november 2006 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij zei duidelijk iets tegen Bossen.
Wie roept er om meer agressie?quote:Op zondag 26 november 2006 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, het ene moment roepen we om meer 'agressie', dat er meer kaarten gepakt mogen worden. Ik vind het wel wat hebben dat Henk zo voor zijn ploeg opkomt.
Laat het dan met terugwerkende kracht een kaart zijn voor die achterlijke Perez, ook prima!!!quote:Op zondag 26 november 2006 14:34 schreef twi het volgende:
Overigens is Sneijder naar de kant gestuurd omdat hij iets als "vuile tyfuslijer" zei tegen die speler van Sparta. Henk zegt dat dat wel vaker op een veld wordt geroepen, en dat Bossen wel wat is beinvloed door het gedoe rond Perez afgelopen week. Tsja, wat ik daar van moet vinden. Ik kan het excuus wel begrijpen, maar vind het sowieso een slap excuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |