Ja ik ook, is iig bekend bij het FOK! bestuur voor zover ik weetquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:51 schreef Ecila111 het volgende:
Ik heb de laatste 2 dagen door de caps steeds de balk met mijn naam en datum staan. Meerdere last van?
dat hebben meerdere ja, waaronder ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:51 schreef Ecila111 het volgende:
Ik heb de laatste 2 dagen door de caps steeds de balk met mijn naam en datum staan. Meerdere last van?
print screen gewoonquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:53 schreef berney het volgende:
Ik cap nog maar net dus zou het niet weten
waar doen julllie het mee? ik met snag it
Dan mis je nu Sa: zo mooi als een prinses!quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
Ik kijk niet, ik vind jullie veel leuker
Gadwin Printscreenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:53 schreef berney het volgende:
Ik cap nog maar net dus zou het niet weten
waar doen julllie het mee? ik met snag it
Werkt ook het snelste toch? Wat een gedoe moet je met snag it dan weer naar paint dan weer dit danweer saven dan weer uploadenquote:
Pardon, wannabe?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef Ecila111 het volgende:
Voor de wannabe-cappers: Sa verdient wel een mooie cap!
Snagit is supersnel. Je moet hem natuurlijk wel goed instellen. Automatisch opslaan en zo meer. Ik kan als alles meezit in 8 sec een capture op fok zetten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:57 schreef berney het volgende:
[..]
Werkt ook het snelste toch? Wat een gedoe moet je met snag it dan weer naar paint dan weer dit danweer saven dan weer uploaden
voor je het weet ben je tien minuten kwijt
Ik moet nog veel te veel zoekenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:02 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Snagit is supersnel. Je moet hem natuurlijk wel goed instellen. Automatisch opslaan en zo meer. Ik kan als alles meezit in 8 sec een capture op fok zetten.
dat lukt met Gadwin ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:02 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Snagit is supersnel. Je moet hem natuurlijk wel goed instellen. Automatisch opslaan en zo meer. Ik kan als alles meezit in 8 sec een capture op fok zetten.
Nee, sorry ik schrijf het verkeerd..... ik bedoel degene die zich vandaag voor het eerst stort op het maken van caps..... wat hij/ zij overigens goed doet! ik doe het niet na.quote:
Valt me nog mee dat ze die moonboots er niet onder aan heeft.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:10 schreef Kinga het volgende:
Houdt Janine dat broekje aan?
Ben je bang dat ze het uit doet? Nou ik ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:10 schreef Kinga het volgende:
Houdt Janine dat broekje aan?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die blik van ontzetting van Marlies.![]()
dan moet je in je WMP bij opties ff de videoversnelling naar 'geen' zettenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:15 schreef berney het volgende:
[..]
wow,
met de printscreen krijg ik een zwart plaatje in psp11
Wat zijn die rare ijzeren dingen die tussen de borden liggenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:20 schreef Kinga het volgende:
Wow, de lounge.
WMP?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je in je WMP bij opties ff de videoversnelling naar 'geen' zetten
kan het niet vinden, sorry hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je in je WMP bij opties ff de videoversnelling naar 'geen' zetten
Een vrij neutraal praatje van BB.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:30 schreef D.Rose het volgende:
ik heb ff geen geluid, dus weet niet wat Rik leest
Dank jequote:Op zaterdag 25 november 2006 20:34 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Extra/opties/prestaties Hardwareversnelling
Prettig voor Jeroen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Harmonieuze sfeer: "We hebben het gehaald".
videoversnelling (bij mij), maar verder sluit ik me erbij aanquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:34 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Extra/opties/prestaties Hardwareversnelling
Eenden ook? Ik dacht alleen die arme ganzen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:39 schreef schizolientje het volgende:
maar goed dat ze niet weten dat de eenden voor de pate onder dwang met een trechter gevoed worden
Meestal juist niet. Maar ik vind dat broekje van Janine wel koddig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef Tissik het volgende:
Die outfit van Janine! Van iemand die over de catwalk galoppeerd zou je toch een ietwat andere kledingkeuze verwachten![]()
Ze is zenuwachtig, ze hebben in 100 dagen niemand anders dan de bewoners gezien en er lopen nu ineens obers rond die bedienen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef schizolientje het volgende:
Nee, eenden ook, ze moeten die levertjes een beetje groter laten ontwikkelen, en ik ben niet van de dierenpartij en geen vegetarier maar sommige dingen zal ik om dit soort redenen nooit eten.
En vanavond moeten ze gewoon lekker eten, ik hoop alleen altijd een beetje dat mensen zich bewust zijn van wat ze eten.
Wat is Sa gestressed, zou ze voor het eerst zonder haar zusje iets leuks mee maken?
Is Sa niet altijd gespannen? Ze twijfelt altijd aan haar zelf. Zelfs nu ze eruit ziet als prinses Gracia.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef schizolientje het volgende:
Nee, eenden ook, ze moeten die levertjes een beetje groter laten ontwikkelen, en ik ben niet van de dierenpartij en geen vegetarier maar sommige dingen zal ik om dit soort redenen nooit eten.
En vanavond moeten ze gewoon lekker eten, ik hoop alleen altijd een beetje dat mensen zich bewust zijn van wat ze eten.
Wat is Sa gestressed, zou ze voor het eerst zonder haar zusje iets leuks mee maken?
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Eenden ook? Ik dacht alleen die arme ganzen.
Denk je echt dat ik die allemaal door ga spitten als de experts mij hier dit in een mum van tijd uit kunnen leggen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
we hebben een topic voor hoe je met de streams kunt werken, daar is vanmiddag zelfs een linkje van opgezocht in FB. Ik stel dan ook voor dat we die discussie ook in dat andere topic gaan voeren.
Sa wordt niet zo vaak verrast in haar leven denk vandaar.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:51 schreef Kinga het volgende:
Kijk, hoe Sabrina nu weer doet, zo over enthousiast en hyper, dat trek ik niet. Of ik moet al lam zijn.
Inderdaad niet nee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:52 schreef Kinga het volgende:
Rik moet weer zijn sigaretten hebben. Lekker, onder het eten weer paffen. Die jongen heeft echt geen manieren.
Ik denk juist dat ze zo beïnvloedbaar is, dat ze zich van het ene in het andere avontuur stort.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:53 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Sa wordt niet zo vaak verrast in haar leven denk vandaar.....
Ja als ze hem kunnen afkraken zullen ze het niet latenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffffffffffffff, Tijn en Rik zo harmonieus.
Jeroens "niet kunnen luisteren" wordt nu gegooid op zijn mompelende onafgemaakte zinnen.
Terwijl hij zelf net heeft gezegd dat dat alleen de eerste weken plaatsvond.
Monique is de schuldige.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:59 schreef Sug4r het volgende:
Heeft Rik Sabrina weer opgemaakt?? Zo jammer
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:59 schreef Kinga het volgende:
dit zullen ze wel bedoeld hebben met to be continued dan...
Yeps, krijgen we toch nog gelijk he.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:59 schreef Kinga het volgende:
dit zullen ze wel bedoeld hebben met to be continued dan...
ja hij bedoelt zichzelf he, ik dacht al dat ik het niet goed hoordequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:07 schreef Kinga het volgende:
Jezus, Rik vond zichzelf dik.... Die jongen heeft een half anorexia figuur
Ja, waar is dat nu weer goed voor?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef Kinga het volgende:
OMG, weer Monique voortrekkerij...
foto's in lijst heeft ze gehad.... ach ja, dus nu maar een jurk... DAMNquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, waar is dat nu weer goed voor?
Ze zou eerder een vergelijkbaar cadeau hebben gehad.....
ja dus voor haar iets kleins erbij, een jurk met schoenenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
foto's in lijst heeft ze gehad.... ach ja, dus nu maar een jurk... DAMN
ik had het geluid al uitgezetquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:19 schreef ruby het volgende:
Monique wordt meteen weer hysterisch.
Spuitje graag.
Iedereen, inclusie Monique, een kitsch fotolijstje van 1.50 bij de Action met een fotocopietje erin en Monique iets extra's omdat ze altijd loopt te janken dat ze niets heeft om aan te trekken, een jurk van ¤ 250.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef Kinga het volgende:
OMG, weer Monique voortrekkerij...
ik dus ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:27 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Monique echt om te kotsen hoor.
Ze mag kiezen uit 4 jurken. Die mag ze houden voor het eindfeest maandag. De rest heeft een lijstje met foto gekregenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef Day het volgende:
Hoezo trekt alle Mo een galajurk aan? Mag de rest niet?
ja ze zijn heel mooi en dan die andere meiden eromheen dan is Mo echt op haar 'best', alle aandacht. Die eerste jurk zou Marlies veel mooier staan. Waarom krijgen die anderen er geenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:29 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, die jurken zijn geweldig....
Ik vind het ook BELACHELIJK, echt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja ze zijn heel mooi en dan die andere meiden eromheen dan is Mo echt op haar 'best', alle aandacht. Die eerste jurk zou Marlies veel mooier staan. Waarom krijgen die anderen er geen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |