quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:51 schreef Tommeh het volgende:
Stomme banners op die site ook
Nare amerikanen zorgen voor massamoordenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:04 schreef Vampier het volgende:
Nare Nederlandse soldaten lieten een massamoord toe.... vindt dat wel wat erger dan een paar stakkertjes voor een waterfles te laten rennen.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:00 schreef hardstylesage het volgende:
Zit trouwens wel wat in... maar als ze uberhaupt het land (USA) binnenkomen.. zullen ze denk ik PS3's moeten gebruiken ipv water
lol en daarmee heb je zelf de meest infantiele reactie geplaatst hier.... huldequote:Op zaterdag 25 november 2006 19:59 schreef hardstylesage het volgende:
om maar even net zo infantiel als de gemiddelde linkse poster te reageren:
" Ok! Dus irakezen mogen dit ook bij amerikaanse kinderen doen!!!"
Polen bedankt! Polen bedankt! Polen, polen, polen bedankt!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:01 schreef Yildiz het volgende:
USA-bash topic # 234234, vergeet niet de bevrijding blabla.
Dat is idd sneu voor dat kind, eerst ver en hard rennen, daarna heeft hij alsnog die waterfles nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Uiteindelijk gooit hij de fles ook en komt er net een ander kind voorbij en die pakt em op
LoLquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef Roi het volgende:
Dan zie ik liever dit
http://www.liveleak.com/view?i=e91412466a
Lijkt me fake..ik bedoel..anders zet je het toch niet op internetquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef Roi het volgende:
Dan zie ik liever dit
http://www.liveleak.com/view?i=e91412466a
Je was me voor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:11 schreef Flurry het volgende:
[..]
lol en daarmee heb je zelf de meest infantiele reactie geplaatst hier.... hulde
Ach jeetje, meneer de geimporteerde nepamerikaan is op z'n teentjes getrapt hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt he! Achterlijk kutvolk wat zich nederlander noemt. Tief toch op stelletje neukers. Hier is het effect van het poldermoddel buiten nederland. Wel daar zijn en niet mogen schieten. Fuck toch op naar Frankrijk!
Het is de waarheid. Face it. Irak is een mislukking. Een complete burgeroorlog is het daar. De uiteindelijke terugtrekking zal een enorm gezichtsverlies betekenen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:50 schreef Vampier het volgende:
Sterft!
en dat was toevallig een sunni.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Uiteindelijk gooit hij de fles ook en komt er net een ander kind voorbij en die pakt em op
Ach man flikker toch op...Nederlandse soldaten durven niet eens Irak..ze schijten alle kleuren van de regenboog daar momenteelquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Face it. Irak is een mislukking. Een complete burgeroorlog is het daar. De uiteindelijke terugtrekking zal een enorm gezichtsverlies betekenen.
Kan je beter de staat de schuld van geven dan de soldaatjes.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:04 schreef Vampier het volgende:
Nare Nederlandse soldaten lieten een massamoord toe.... vindt dat wel wat erger dan een paar stakkertjes voor een waterfles te laten rennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |