abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43899982
Dit heeft niets te maken met een generaal pardon. De kinderen zijn namelijk geen asielzoeker.

Laat echter onverlet dat zulke gevallen natuurlijk nooit teruggestuurd mogen worden. Het zou m.i. een blamage zijn voor NL als dat echt zou gebeuren. Hopelijk maakt een nieuw kabinet snel korte metten met dit beleid.
pi_43900101
quote:
Op zondag 26 november 2006 11:40 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Maar misschien baren ze die wel
pi_43902756
Inderdaad kutsituaties dit. Als die twee kinderen toch hun best doen op school en zich verder netjes gedragen, waarom dan niet gewoon hier houden? Daar heeft de maatschappij dadelijk überhaubt nog wat aan.

In tegenstelling tot al die rellente allochtoontjes die de hele dag mensen het bloed onder de nagels vandaan halen en de Nederlandse cultuur en maatschappij hekelen. Die mochten ze wat mij betreft vandaag nog op 't eerste vliegtuig richting de Sahara zetten.
  zondag 26 november 2006 @ 16:47:42 #104
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_43908364
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:03 schreef Oversight het volgende:

[..]

en misschien ook de uitvinder van de wereldvrede, wie weet?
Nee want de wereldvrede bestaat al, alleen weten sommigen het nog niet
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_43929224
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef Ali Salami het volgende:
Om dit soort dingen kan ik me erg kwaad maken. Eerst bedien je je, als regering, van een waardeloos immigratiebeleid om vervolgens, wanneer je eindelijk wel een strenger en sneller beleid hebt ingesteld, alleen maar naar de regels te kijken. En niet naar de mens.

Deze staat in GC omdat het me niet zozeer om de politiek gaat, maar meer om het systeem en om een discussie over of je zo met mensen om kunt gaan.
Mee eens. Ik kan me daarom wel vinden in het initiatief onspardon.nl Vind het een heel mooie actie!
pi_43932568
Ach waarom geen generaal Pardon. We hebben ook een generaal Chat.
  maandag 27 november 2006 @ 22:47:01 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43947528
Turkse meisjes mogen voorlopig blijven

Nou, wat een verassing .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 27 november 2006 @ 23:04:21 #108
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_43948284
Ze zitten nu in Pauw en Witteman
Hatsjoe!
pi_43950247
Iedereen die voor uitzetting is van deze meisjes, is gewoon asociaal en denkt alleen maar aan zichzelf.
pi_43950467
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:01 schreef koemleit het volgende:
Iedereen die voor uitzetting is van deze meisjes, is gewoon asociaal en denkt alleen maar aan zichzelf.
Iedereen die voor uitzetting is van deze meisjes heeft last van de rode Verdonk- en Wilderswaas voor de ogen en kan niet meer logisch en verstandig nadenken zodra het woord allochtoon valt.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')