quote:Op zondag 26 november 2006 11:40 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Maar misschien baren ze die wel

Nee want de wereldvrede bestaat al, alleen weten sommigen het nog nietquote:Op zondag 26 november 2006 12:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
en misschien ook de uitvinder van de wereldvrede, wie weet?

Mee eens. Ik kan me daarom wel vinden in het initiatief onspardon.nl Vind het een heel mooie actie!quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef Ali Salami het volgende:
Om dit soort dingen kan ik me erg kwaad maken. Eerst bedien je je, als regering, van een waardeloos immigratiebeleid om vervolgens, wanneer je eindelijk wel een strenger en sneller beleid hebt ingesteld, alleen maar naar de regels te kijken. En niet naar de mens.
Deze staat in GC omdat het me niet zozeer om de politiek gaat, maar meer om het systeem en om een discussie over of je zo met mensen om kunt gaan.

Iedereen die voor uitzetting is van deze meisjes heeft last van de rode Verdonk- en Wilderswaas voor de ogen en kan niet meer logisch en verstandig nadenken zodra het woord allochtoon valt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:01 schreef koemleit het volgende:
Iedereen die voor uitzetting is van deze meisjes, is gewoon asociaal en denkt alleen maar aan zichzelf.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |