Ja, dat maakt het wel minder leuk.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef maril het volgende:
[..]
pech gehad ik weet niet eens of ik dit seizoen dit blijf doen vind schaatsprono niet zo leuk als wielrenprono, daar waren de lijsten wie wel of niet meedoen een week van te voren bekend,
blesurre nagelaten hie moet alles een dag voor de wedstrijd en dan ook nog fingers crost.
wie niet? ben benieuwd wie er als winnaar uit deze loterij komt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik heb weer net overal de plaatsingen verkeerd
Is voor ons maar goed dat je het wel hebt gedaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:45 schreef BVO het volgende:
Ik verander nu dus echt nooit meer he![]()
.
Beixing Wang en Jenny Wolf omgedraaid en Simionato op de 1000 van 1 naar 3. Nouja, ik ga even tellen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef Mirri het volgende:
Laat maar, ik doe niet meer mee met de prono..het heeft geen zin meer nu.![]()
Hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken.
Niet weggaan, Mirri! OK je mist een weekend, maar er zijn zoveel prono's te voorspellen, dat je nog genoeg punten kunt halen. Denk aan de Olympische gedachte! Ik zou het iig jammer vinden als je zou afhakenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef Mirri het volgende:
Nee, sorry ik kap er mee...quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Niet weggaan, Mirri! OK je mist een weekend, maar er zijn zoveel prono's te voorspellen, dat je nog genoeg punten kunt halen. Denk aan de Olympische gedachte! Ik zou het iig jammer vinden als je zou afhaken![]()
Beetje flauw Mirri om nu te kappen... ik heb ook een weekend gemist en zo zijn er wel meer.... als je sportief bent blijf je gewoon meedoenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, sorry ik kap er mee...
Wat is de olymische gedachte dan?![]()
geen zin meer? wat is uberhaupt de zin? 't gaat toch gewoon om de lol? en het voor mij eindigen moet lol genoeg opleveren....quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef Mirri het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, sorry ik kap er mee...
Wat is de olymische gedachte dan?![]()
Dus je blijft?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:53 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het wel heel jammer.
Snellejelle kan het duidelijk niets schelen, zo ben ik nu eenmaal niet.
Misschien dat ik gewoon voor een weekendzege ga ofzo, met het WK afstanden bjivoorbeeld.![]()
Tsja, ik ga nergens heen natuurlijk. Ik zal heus nog wel eens een pronootje geven, als er een leuk weekend is.quote:
Met Cindy.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:28 schreef Mirri het volgende:
Tsja, ik ga nergens heen natuurlijk. Ik zal heus nog wel eens een pronootje geven, als er een leuk weekend is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |