Nu alleen nog bij de winkel komen. Kan nog wel eens moeilijk worden met die middeleeuwse wegen daarzoquote:Op maandag 27 november 2006 13:32 schreef TimoBasso het volgende:
*Verzekerd van de Wii..![]()
Lang leve het Belgie!!![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 14:04 schreef FJD het volgende:
Even snel nagezocht:
1000 points in Japan kosten 6,60
1000 points in US kosten 7,67
1000 points in EU kosten 10,-
Ik vind het nogal een prijsverschil
Dat word dus wii points kopen van lik-sa.....quote:Op maandag 27 november 2006 14:04 schreef FJD het volgende:
Even snel nagezocht:
1000 points in Japan kosten 6,60
1000 points in US kosten 7,67
1000 points in EU kosten 10,-
Ik vind het nogal een prijsverschil
Wie zegt dat pointcards niet regio specifiek zijn?quote:Op maandag 27 november 2006 14:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat word dus wii points kopen van lik-sa.....P-A.
Natuurlijk onder voorbehoud dat die punten regio vrij zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat pointcards niet regio specifiek zijn?
Is het niet zo dat onze punten incl BTW zijn en die van de USA en JPN zonder? Trek 19% van de prijs af en je zit op ongeveer hetzelfde bedrag als in de USAquote:Op maandag 27 november 2006 15:03 schreef FJD het volgende:
De prijzen op de hardware verschillen ook vaak zoveel omdat de prijzen in Japan vaak zonder BTW worden gepubliceerd. Verder natuurlijk distributiekosten en idd lokalisatiekosten. Over de prijs v/d console hoor je me dan ook nietHet gaat mij puur om die points. De tekst die er op staat kun je voor een euro of 100 laten vertalen per land (neem aan dat er geen hele lap tekst opstaat) en vervolgens die dingen zelfs nog per post versturen vanuit een centraal punt per land (39c per kaart) of per mail (met CC). Zeker als je je dan bedenkt dat er waarschijnlijk honderdduizende kaartjes in een container passen dan zijn de distributiekosten echt nihil. Kortom, die points zijn way overpriced hier en dat is werkelijk belachelijk
Pff, ik word niet goed van die Jappen bedrijven altijd.quote:Op maandag 27 november 2006 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net weer ff bij de FRS geweest. 2 pre-orders aangenomen, meer Wiis krijgen ze niet binnenGo Nintendo!
SPquote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt alle SP stemmers maar voor de hoge belasting
Ik reageer niet.quote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, ik word niet goed van die Jappen bedrijven altijd.
Sony en Nintendo
Microsoft
Ja, de 360 kon ik inderdaad wél zo in de winkel kopen met de launchquote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, ik word niet goed van die Jappen bedrijven altijd.
Sony en Nintendo
Microsoft
Beetje nietszeggende laatste zin....quote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het niet zo dat onze punten incl BTW zijn en die van de USA en JPN zonder? Trek 19% van de prijs af en je zit op ongeveer hetzelfde bedrag als in de USA
Bedankt alle SP stemmers maar voor de hoge belasting
Onzin. Dan zouden kleine concerns per winkel veeeel meer hebben dan grote concerns.quote:Op maandag 27 november 2006 15:14 schreef FJD het volgende:
Misschien wel een idee om even te speculeren waar je de meeste kans hebtik hoorde van 1.000 consoles per concern?
Met 16 Toys r Us-winkels zijn dat al snel 60 Wiis per winkel
Wel wereldwijd tegelijk in ieder geval en ik had 'm zonder pre-order binnen 2 weken. (2 dagen nadat ik mn zoektocht begonnen wasquote:Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de 360 kon ik inderdaad wél zo in de winkel kopen met de launch
Net zo wereldwijd als de Wii, ongeveer 3 weken.quote:Op maandag 27 november 2006 16:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel wereldwijd tegelijk in ieder geval en ik had 'm zonder pre-order binnen 2 weken. (2 dagen nadat ik mn zoektocht begonnen was)
ik betwijfel hetquote:Op maandag 27 november 2006 16:39 schreef Oksel het volgende:
Ach, gelul allemaal. Nog 11 nachtjes slapen en we weten het.
maar dan werkt de reclame toch juist heel goedquote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef _GdR_ het volgende:
-zucht-
nintendo gaat reclames uitzenden op tv. Dat doen ze vast niet om mensen lekker te maken en ze vervolgens teleur te stellen met gigantische tekorten.
Nintendo gaat echt geen zendtijd betalen terwijl de winkel op 8dec. in 10 min leeg zijn.
al zouden er daadwerkelijk 10.000 stuks hier komen. dan zijn die alleen al voor de preorders.quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dan werkt de reclame toch juist heel goed
dat zei ik een hele tijd terug ook al, dat het voor de launch van een console onzin is om reclame te maken. Aandacht van de pers heb je toch al en uitverkocht raakt het ook wel. Tenzij je natuurlijk echt miljoenen consoles beschikbaar hebt tijdens de launch (op dag 1 dus), maar dan krijg je weer het dilemma dat je te vroeg bent begonnen met produceren (last minute verandering, testen, enz).quote:Op maandag 27 november 2006 16:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
al zouden er daadwerkelijk 10.000 stuks hier komen. dan zijn die alleen al voor de preorders.
op discovery zenden ze al wii commercials uit. vast omdat nintendo graag met poen smijt.
Zal dichtbij de launch wel meer gameplay footage zijn gok ikquote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef s0ul het volgende:
Die reclame vond ik slap.
Je zag geen game als voorbeeld, maar je zag een hand en een wii mote.
Maar alles beter dan die Americanen en hun overdrevenheid
Wat ik van Bianca heb begrepen worden er na de launch reclamespotjes gebruikt die ingame beelden laten zien en de mensen die die games spelen, dus zoiets als we van de trailers kennen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zal dichtbij de launch wel meer gameplay footage zijn gok ik
quote:Op maandag 27 november 2006 16:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat het hier zo duur lijkt komt gewoon door de waardeloze dollar. Die blijft maar zakken.
Dat slaat nergens op, jij zegt dat wanneer er misschien niet genoeg units zijn om iedereen bij de launch een unit te kunnen verkopen je geen reclame hoeft te maken voor dat product? Er komen elke paar weken weer nieuwe units bij, dus het is niet zo dat de mensen die van plan zijn een Wii te gaan halen dat ineens niet meer gaan doen omdat ze een paar weken moeten wachten.. Daarnaast zorgen de reclames natuurlijk voor naamsbekendheid, vooral zo voor de kerst is dat belangrijk omdat mensen dan gaan kiezen tussen de xbox360 en de Wii (die dan vast wel beter leverbaar is).quote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef _GdR_ het volgende:
-zucht-
nintendo gaat reclames uitzenden op tv. Dat doen ze vast niet om mensen lekker te maken en ze vervolgens teleur te stellen met gigantische tekorten.
Nintendo gaat echt geen zendtijd betalen terwijl de winkel op 8dec. in 10 min leeg zijn.
slaat nergens op? ik zeg gewoon dat er meer dan voldoende units komen 8 dec. (als je dit topic al ffies volgt).quote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, jij zegt dat wanneer er misschien niet genoeg units zijn om iedereen bij de launch een unit te kunnen verkopen je geen reclame hoeft te maken voor dat product? Er komen elke paar weken weer nieuwe units bij, dus het is niet zo dat de mensen die van plan zijn een Wii te gaan halen dat ineens niet meer gaan doen omdat ze een paar weken moeten wachten.. Daarnaast zorgen de reclames natuurlijk voor naamsbekendheid, vooral zo voor de kerst is dat belangrijk omdat mensen dan gaan kiezen tussen de xbox360 en de Wii (die dan vast wel beter leverbaar is).
Je vergeet de BTW in Amerikaquote:Op maandag 27 november 2006 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar het getal is hetzelfde hier en in de VS. 250 dollar om 250 euro. Maar de dollar is waardeloos op dit moment, en daardoor is het als je omrekent daar goedkoper. 250 dollar is maar 191 euro volgens de huidige koers. Maar wij betalen hier wel 250 euro voor dat ding.
Anders kun je natuurlijk altijd nog US point cards importeren via een online winkel.quote:Op maandag 27 november 2006 15:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Natuurlijk onder voorbehoud dat die punten regio vrij zijn.
Maar dat geldt voor elk product in het land als je het zo omrekent. Het gaat dan ook meer om de verhouding in het land zelf. In de regio in Zuid-Oost Azië is de Wii ook goedkoper omdat men daar minder te besteden heeft. Dan kun je een Wii niet even duur laten zijn als in Europa omdat je die mensen anders een jaarsalaris afhandig probeert te maken. Dan verkoopt 't dus niet.quote:Op maandag 27 november 2006 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar het getal is hetzelfde hier en in de VS. 250 dollar om 250 euro. Maar de dollar is waardeloos op dit moment, en daardoor is het als je omrekent daar goedkoper. 250 dollar is maar 191 euro volgens de huidige koers. Maar wij betalen hier wel 250 euro voor dat ding.
quote:Op maandag 27 november 2006 18:45 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
die backstreetboy heeft na () z'n drugs verslaving ook weer een nieuwe hobby
Gelukkig denkt Nintendo wèl aan de lange termijn. Maar goed dat ze mensen zoals jij niet aannemen daar.quote:Op maandag 27 november 2006 17:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
slaat nergens op? ik zeg gewoon dat er meer dan voldoende units komen 8 dec. (als je dit topic al ffies volgt).
mochten er WEL maar 10.000 stuks komen (wat veel mensen hier vermoeden) dan zou het natuurlijk erg lomp zijn om nu al tv commercials uit te zenden.
Das gewoon dom gelul, sorry hoor maar het is:quote:Op maandag 27 november 2006 17:53 schreef Dementor het volgende:
Waarom doet iedereen net alsof de wii zo moeilijk te produceren is?
Het ding bestaat voornamelijk uit gamecube onderdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |