Of ze het geschrapt hebben weet ik niet, maar het is zeker onrealistischquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:04 schreef IHVK het volgende:
Tja, economisch gezien kan je die discussie voeren dus. PvdA/VVD/CDA
Maar SP is toch sowieso onrealistisch, met hun 80% belasting op de allerhoogste schaal? Of hebben ze dat punt al geschrapt?
Ik moet altijd aan een Sinterklaas denken als ik hun stanpunten lees.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:06 schreef saban het volgende:
[..]
Of ze het geschrapt hebben weet ik niet, maar het is zeker onrealistisch
Hij deelt zijn lichaam met de natuur.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:17 schreef saban het volgende:
Wat doet mijn sprinkhaan nou.
Hij rukt zich lost van zijn achterlichaam en gaat verder lopen met zijn overgebleven lichaam.
Ziet er vies uit![]()
Met de natuur, met mijn baardagaam?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij deelt zijn lichaam met de natuur.![]()
Schaakkkk.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:27 schreef dvdfreak het volgende:
dammmm........
Wat betekent baardagaam?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:24 schreef saban het volgende:
[..]
Met de natuur, met mijn baardagaam?![]()
Aan het dammen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:27 schreef dvdfreak het volgende:
dammmm........
O ja.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:32 schreef saban het volgende:
[..]
Mijn huisdiertje, ken je toch wel?
[afbeelding]
Hij is al maanden 40cm-41cm, niet echt snel dusquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Masaallah.
Cabuk buyoyorlar degil mi?![]()
Zorg je niet goed voor hem?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:48 schreef saban het volgende:
[..]
Hij is al maanden 40cm-41cm, niet echt snel dus![]()
Hij wilt teveel.quote:
Mwah, sinds een uurtje of één. Jij dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Absoluut!
Komen jullie wel vaker hier?
Ik vind het echt heel goed, dat jullie al kunnen internetten en toch proberen mee te integreren, heel goed van jullie Turkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef saban het volgende:
[..]
Mwah, sinds een uurtje of één. Jij dan?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel goed, dat jullie al kunnen internetten en toch proberen mee te integreren, heel goed van jullie Turken
Ja, maar dat Turken nu ook al vragen kunnen stellen gaat mij wat te snel, maar je doet het goed hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:17 schreef saban het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
En gelukkig is 'internetten' geen Nederlands iets, dus heeft weinig tem aken met integratie, want dit leer of kan je ook in Turkije.
Het is een modern en cultureel land.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar dat Turken nu ook al vragen kunnen stellen gaat mij wat te snel, maar je doet het goed hoor
Turkije, leuk vakantieland.![]()
Cultureel zal het zeker wel zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:22 schreef saban het volgende:
[..]
Het is een modern en cultureel land.
The Romans, Byzantium and Ottoman Empire.
Bezoek eens Edirne of Istanbul![]()
Ik ben even weg
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:57 schreef Triggershot het volgende:
hey meisje
quote:
Nee, ik heb het over; Constantinopel was de vroegere naam van de huidige stad Istanbul gelegen aan de Bosporus. Nog eerder heette de stad Byzantium. Het is nog steeds de belangrijkste en grootste stad van Turkije.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cultureel zal het zeker wel zijn.
Je hebt het over Constantinopel?
Ik weet verder niets meer om bekrompen te doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:20 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over; Constantinopel was de vroegere naam van de huidige stad Istanbul gelegen aan de Bosporus. Nog eerder heette de stad Byzantium. Het is nog steeds de belangrijkste en grootste stad van Turkije.
huh hoezo??quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:10 schreef saban het volgende:
[..]
Waar hang jij allemaal rond de laatste tijd![]()
ik heb het prive en met werk erg druk joh, vandaar.quote:
Jero!quote:Op zondag 26 november 2006 01:51 schreef Jero het volgende:
Emel!
Aha. Bijna vakantie toch?quote:Op zondag 26 november 2006 01:44 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb het prive en met werk erg druk joh, vandaar.
ja over drie wekenquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 03:02 schreef saban het volgende:
[..]
In welke zin?
Wat maakt een nederlander een nederlander?
Jij bent welkomquote:Op zondag 26 november 2006 11:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
dat bedoel ik, de TT viel me op, ik dacht, kan ik nou wel of niet aansluiten hier?
Voelde me even buitengesloten, en heel alleen....
quote:
Nee zo is het niet begonnen, het begon met een Topic over wie er nou allemaal van Turks komaf waren. En het evolueerde langzaam in een Slowchat topic.quote:Op zondag 26 november 2006 11:52 schreef Oversight het volgende:
[..]
cool.
serieuze vraag, wat maakt het leuk om met [insert land van herkomst] te samenscholen in een topic?
Is het meer een soort "ons kent ons", en samen kletsen over gemeenschappelijke ervaringen?
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 11:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee zo is het niet begonnen, het begon met een Topic over wie er nou allemaal van Turks komaf waren. En het evolueerde langzaam in een Slowchat topic.
Je hebt heel wat gemist, kijk anders even in mijn of Emels postgeschiedenisquote:Op zondag 26 november 2006 11:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat heb ik allemaal gemist tot nu toe?
Kon de vorige delen niet in de OP vinden, en ben eigenlijk te lui om te zoeken....
quote:Op zondag 26 november 2006 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist, kijk anders even in mijn of Emels postgeschiedenis
Vast wel van gehoord denk ik.quote:Op zondag 26 november 2006 12:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik stap hier wel in, hou jullie voorlopig even in mijn lijstje, gezellig!
Zijn er ook hobbies die turken hebben, waar nederlanders nog nooit van hebben gehoord?
quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 12:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
olieworstelen?
Niet mijn hobby btw
Het spelen van sas (turks instrument) ook typisch turls.quote:Op zondag 26 november 2006 12:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Jaaa, dat soort dingen....
weet je er ng meer met een specifiek turks tintje/ smaakje/ enz..?
En iemand hier wel olieworstelaar?
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 november 2006 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het spelen van sas (turks instrument) ook typisch turls.
Denk niet dat we een worstelaar onder ons hebben.
Ik ben aanstekelijk, dalijk wordt je ook verkoudenquote:Op zondag 26 november 2006 12:18 schreef Emel het volgende:
ik ben een worstelaar*knipoogt naar Trigger*
samen verkoudenquote:Op zondag 26 november 2006 12:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben aanstekelijk, dalijk wordt je ook verkouden
Ook via andere media praat ik gewoon met Turken in het Nederlandsquote:Op zondag 26 november 2006 12:20 schreef vosss het volgende:
Oi! Ik zie nu pas voor het eerst dat er een turkentopic bestaat op Fok! en dat er maar liefst al 28 delen van zijn!![]()
Anyway, ik vrooeg me iets af. Ik zie iedereen hier gewoon nederlands praten. Was dat vanuit Fok uit een van de eisen van een eigen turkenreeks? Of zijn jullie gewoon allemaal ingeburgerd?
ik ben niet ingeburgerdquote:Op zondag 26 november 2006 12:20 schreef vosss het volgende:
Oi! Ik zie nu pas voor het eerst dat er een turkentopic bestaat op Fok! en dat er maar liefst al 28 delen van zijn!![]()
Anyway, ik vrooeg me iets af. Ik zie iedereen hier gewoon nederlands praten. Was dat vanuit Fok uit een van de eisen van een eigen turkenreeks? Of zijn jullie gewoon allemaal ingeburgerd?
Emel heeft weer eeuh, wat spacecake opquote:Op zondag 26 november 2006 12:21 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben niet ingeburgerd
ik zit stiekem te internetten, van mijn man mag het niet. Hij is nu even naar buiten. Ik mag nooit naar buitenik haat hem
![]()
een stukje maarquote:Op zondag 26 november 2006 12:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emel heeft weer eeuh, wat spacecake op
jah dus ik heb het meteen gekochtquote:
lolquote:Op zondag 26 november 2006 12:21 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben niet ingeburgerd
ik zit stiekem te internetten, van mijn man mag het niet. Hij is nu even naar buiten. Ik mag nooit naar buitenik haat hem
![]()
Turkse volksdansquote:Op zondag 26 november 2006 12:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien Saban, hij doet ook aan volksdans enzo?
hebbie tegen mij?quote:Op zondag 26 november 2006 23:48 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hallo jij turks vrouw, is man weer naar theehuis, en jij zielig thuis?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |