Mwah ik sta open voor alles, maar als ik het niet leuk vind dan vind ik het niet leuk.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Gamedemon is toch een fanboy?
Verstandig.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mwah ik sta open voor alles, maar als ik het niet leuk vind dan vind ik het niet leuk.
En ik ga ook niet een topic induiken om duidelijk te maken dat ik het kut vind.
Ik vind de Wii bijvoorbeeld niks, enige beetje fatsoenlijke game die zichzelf game mag noemen is Zelda, de rest zijn full priced tech demo's imho.
Maar dat ga ik hier niet lopen verkondigen in de wii topics omdat ik weet dat het niet op prijs wordt gesteld
*steekt hand opquote:Op zondag 18 maart 2007 14:02 schreef TwyLight het volgende:
Wie niet?
nice said...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:27 schreef TwyLight het volgende:
Ach, als iemand ook maar een beetje voorkeur ergens voor heeft noemt men het al een fanboy.
Iedereen heeft voorkeuren, zo lang je ook gewoon kan respecteren dat het niet iedereen zijn of haar voorkeur is vind ik je geen fanboy.
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef murp het volgende:
[..]
daarom juist, kan ik met een verse blik hier starten
quote:Affiniteit.
Is het laatste spel dat je gespeeld hebt Wizball en gebruik je sindsdien je computer alleen maar voor word, FOK! of access dan raden we je dringend aan om ergens anders te kijken (binnen FOK! dan he ).
ik heb wel eens in GAM gepost hoor..niet veel, want als ik hier post dan moet het wel zinvol zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je Affiniteit had kwam je wel in GAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |