Ik mute jequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:07 schreef Heintje het volgende:
In GAM kun je toch heel makkelijk mensen dood wensen zonder dat het strafbaar is, het gaat tenslotte om spelletjes.
Je hebt me in Worms al afgemaakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik mute jelaat me je kop er niet afknallen (in gears of war)
Ik zit vol met goede ideeënquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
Gears of War. Goed idee. *opstart*
Jij moet weer blauw worden!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, het is hier geen slowchat...
[inkoppertje]quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef TwyLight het volgende:
Dit topic stamt af van zaterdag 25 november 2006 @ 15:55
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:58 schreef Zosk het volgende:
WoW-Topic #105: dat zelfs IK er nog n open.
kan iemand de TT ff veranderen in 105? thanks.
Klinkt wel als gamedemon.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:30 schreef P-Style het volgende:
De ideale GAM mod is een hardcore gamer in het bezit van of in ieder geval met interesse voor alle consoles en zeeen van tijd. Of daar in ieder geval bij in de buurt komen. Als er serieus iemand is die denk dat hij/zij daar aan kan voldoen dan moet 'ie het maar even melden.
Subtiel is voor homo'squote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:45 schreef Panick het volgende:
Gamedemon is qua tijd etc natuurlijk prima.
maar z'n sociale skills zijn wel dermate onderontwikkeld dat ik mij afvraag of ie in staat is een volwassen discussie te voeren als iemand het substantieel met hem oneens is.
Prima jongen hoor, maar mist een hoop subtiliteit imo.
Als Gamedemen mod-ambities heeft zal hij zich ongetijfeld aanpassen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:45 schreef Panick het volgende:
maar z'n sociale skills zijn wel dermate onderontwikkeld dat ik mij afvraag of ie in staat is een volwassen discussie te voeren als iemand het substantieel met hem oneens is.
Zit wederom managers/posters uit te dagen... dit is al de 3e keer... graag gepaste maatregelen aubquote:ps. die AS roma challenge is voor pussies! probeer maar eens met mons europees voetbal te halen zoals ik
Niet de eerste keer van die anderequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vind wel dat sjimz weer snel hapt hoor...
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:45 schreef Panick het volgende:
Maakt dat echt wat uit gezien de context?quote:
Dat maakt niet uit. Hij hapt en das ook dom. Daardoor komt die aap steeds terug. Je moet m of negeren, of serieus weerwoord geven. Maar zo'n kutopmerking is niet goed, want verder doet die dvdk niks fout, hij post gewoon zn screentjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet de eerste keer van die andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |