Ik zei toch eerder dat ik die topics zo nu en dan bekijk, en true ik kan allerlei bagger gaan verwijderen, maar heeft het zin om bagger aan te pakken als dat 3 dagen geleden gebeurd is? Daarom vraag ik ook user FB dmv TRs, PMs of berichten in de FB, ik kan niet overal op tijd bij zijn tenzij ik 50 schermen open hou die ik elke 5 minuten moet refeshen terwijl jullie als user van jullie eigen centrale hokjes topics precies weten wanneer er gebaggerd word.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:43 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Maar aangezien je medemods al maanden verstek laten gaan is het misschien wel wenselijk dat je, geheel tegen je principes, toch even kijkt.
Iets met verantwoordelijkheid nemen als je collega's verzaken. Meeposten hoef niet, maar kijk op z'n minst soms even hoe het gaat.
Misschien zou je in + (FC) eens aan moeten kaarten dat je 2 medemods al eeuwen niet meer actief meeposten en dat de situatie voor jou een beetje teveel wordt om alleen te handelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zei toch eerder dat ik die topics zo nu en dan bekijk, en true ik kan allerlei bagger gaan verwijderen, maar heeft het zin om bagger aan te pakken als dat 3 dagen geleden gebeurd is? Daarom vraag ik ook user FB dmv TRs, PMs of berichten in de FB, ik kan niet overal op tijd bij zijn tenzij ik 50 schermen open hou die ik elke 5 minuten moet refeshen terwijl jullie als user van jullie eigen centrale hokjes topics precies weten wanneer er gebaggerd word.
Het 'alleen' afhandelen is niet het enige probleem, het probleem is ook dat er nauwelijks User feedback in dit subforum zit, Als er in MUZ(waar ik ook al anderhalf jaar mod) een dubbel topic geopend word dan heb ik binnen no-time een TR of een sluitverzoek in de FB terwijl ik hier in GAM twee dagen moet wachten om het daarna door flauwe grapjes in een centraal topic te vernemen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:19 schreef Panick het volgende:
[..]
Misschien zou je in + (FC) eens aan moeten kaarten dat je 2 medemods al eeuwen niet meer actief meeposten en dat de situatie voor jou een beetje teveel wordt om alleen te handelen..
Je kan er niet vanuit gaan dat de users het hier via TR of FB gaan regelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het 'alleen' afhandelen is niet het enige probleem, het probleem is ook dat er nauwelijks User feedback in dit subforum zit, Als er in MUZ(waar ik ook al anderhalf jaar mod) een dubbel topic geopend word dan heb ik binnen no-time een TR of een sluitverzoek in de FB terwijl ik hier in GAM twee dagen moet wachten om het daarna door flauwe grapjes in een centraal topic te vernemen.
Je reactie is verkeerd... jij hoort te checken op die dingen, niet pas kijken na een TR.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het 'alleen' afhandelen is niet het enige probleem, het probleem is ook dat er nauwelijks User feedback in dit subforum zit, Als er in MUZ(waar ik ook al anderhalf jaar mod) een dubbel topic geopend word dan heb ik binnen no-time een TR of een sluitverzoek in de FB terwijl ik hier in GAM twee dagen moet wachten om het daarna door flauwe grapjes in een centraal topic te vernemen.
Maar je kan toch stellen dat een mod met een Xbox 360 alle topics van 360 spellen moet volgen en een mod met een Wii de nintendo topics. Enz.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef Bastard het volgende:
Of.. als je toch 2 verschillende hebt.. wijs de 1 aan voor die reeksen en de ander voor de andere reeksen.
Check dan samen algemene topics.
Je gaat toch niet alleen modden in topics waar je zelf komt?
voordat de TR werd ingevoerd ging het via FB danwel via mail en werd dit topic ook een stuk beter bezocht, dit is dus geen kwestie van luiheid. Ik heb al aangegeven dat ik er alles aan wil doen om dit subforum goed te modden maar dat je als je zelf iets ziet gebeuren wat niet door de beugel kan, of het nou bagger is of policy overschreidende dingen je dat ook zou kunnen melden als je dat opgelost wil zien, als je dat dan niet doet kan het inderdaad zijn dat dat pas na twee dagen gebeurd omdat je al die centrale topics niet kan bijhouden(en dan heb ik het niet alleen over de console handheld topics maar ook over die web-based games die er zo nu en dan 2 topics per dag doorheen rushen).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef Bastard het volgende:
Je reactie is verkeerd... jij hoort te checken op die dingen, niet pas kijken na een TR.
"vroeger' waren er nog geeneens TR's.. en toen liep het wat dat betreft ook goed (of beter wil ik eigenlijk zeggen).
TR's maken de mods kennelijk lui.
Ja.. maar wat als een mod geen 360 heeft, kennelijk is dat dus zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar je kan toch stellen dat een mod met een Xbox 360 alle topics van 360 spellen moet volgen en een mod met een Wii de nintendo topics. Enz.
Tijdje terug ook een TR gedaan, er is nu nog niks aangemod.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voordat de TR werd ingevoerd ging het via FB danwel via mail en werd dit topic ook een stuk beter bezocht, dit is dus geen kwestie van luiheid. Ik heb al aangegeven dat ik er alles aan wil doen om dit subforum goed te modden maar dat je als je zelf iets ziet gebeuren wat niet door de beugel kan, of het nou bagger is of policy overschreidende dingen je dat ook zou kunnen melden als je dat opgelost wil zien, als je dat dan niet doet kan het inderdaad zijn dat dat pas na twee dagen gebeurd omdat je al die centrale topics niet kan bijhouden(en dan heb ik het niet alleen over de console handheld topics maar ook over die web-based games die er zo nu en dan 2 topics per dag doorheen rushen).
50 schermen is wel erg overdreven denk ik.. als je het forum niet kan bijhouden heb je er hulp bij nodig van collega's, zijn die er niet moet je zorgen dat je ze krijgt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
TRs kan je anoniem plaatsen, als je om een of andere reden geen zin hebt omdat te doen kom dan ook niet aanzetten dat er niet snel ingegrepen word in Centrale danwel SC topics. Ik heb zoals eerder gezegd geen 50 schermen aanstaan die ik continu refresh om te kijken of er al gebaggerd is.
Dus het is rustiger geworden.. maar het lijkt drukker op de een of andere manier.quote:en werd dit topic ook een stuk beter bezocht
Maar dit is MUZ niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zei ik ook dat ik niet eens meer weet wie de derde mod is aangezien die niet eens in de index staat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:38 schreef peristilius het volgende:
Even voor panick, ik ben al een paar maanden geen mod meer, ook al sta ik nog in de forum index.
Stuur een mailtje naar Yvonne en je staat er niet meer tussenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:38 schreef peristilius het volgende:
Even voor panick, ik ben al een paar maanden geen mod meer, ook al sta ik nog in de forum index.
Er zijn gewoon nog maar 2 mods.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:52 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zei ik ook dat ik niet eens meer weet wie de derde mod is aangezien die niet eens in de index staat.
Vond het wel leuk zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Yvonne en je staat er niet meer tussen
Ah dus dit weekend kan ik rustig rellen en mensen doodwensen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef Bastard het volgende:
Werktijd zit er op voor de mod.. na het weekend weer reactie en modden
Gastmodden bestaat ook nog.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah dus dit weekend kan ik rustig rellen en mensen doodwensen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |