quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef murp het volgende:
[..]
daarom juist, kan ik met een verse blik hier starten
quote:Affiniteit.
Is het laatste spel dat je gespeeld hebt Wizball en gebruik je sindsdien je computer alleen maar voor word, FOK! of access dan raden we je dringend aan om ergens anders te kijken (binnen FOK! dan he ).
ik heb wel eens in GAM gepost hoor..niet veel, want als ik hier post dan moet het wel zinvol zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je Affiniteit had kwam je wel in GAM
Waar moet ik nu mijn nutteloze posts neerzetten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:30 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij was m'n reden uiterst duidelijk.
Hier?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Waar moet ik nu mijn nutteloze posts neerzetten?
Ga Knut ermee vervelen: http://fotoboek.fok.nl/Tainquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga werkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:30 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij was m'n reden uiterst duidelijk.
Ga naar de Gijsjes jijquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trek in een broodje met Hemaworst
Hemaworst > Hotdogquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:45 schreef TwyLight het volgende:
Die hotdogs zijn veel lekkerder.
Is die uit de crew getrapt, of heeft die zelf zijn rechten ingeleverd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:38 schreef yvonne het volgende:
Met ingang van nu zijn de rechten van P-Style weg en is hij Modje af.
We zijn met spoed op zoek naar een goede vervanger.
Bedankt voor al je FOK!werk.
Ja dan had je dat SC topic misschien beter niet kunnen sluitenquote:
aan de post te zien eruit getraptquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Is die uit de crew getrapt, of heeft die zelf zijn rechten ingeleverd?
Vraag het yvonne, ze zit hier in het topicquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom is die opeens geen mod meer? Ik neem aan dat hij wel zo snugger was om iemand niet uit te schelden in een fotoboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |