Dat weet ik, daarom zei ik ook dat ik niet eens meer weet wie de derde mod is aangezien die niet eens in de index staat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:38 schreef peristilius het volgende:
Even voor panick, ik ben al een paar maanden geen mod meer, ook al sta ik nog in de forum index.
Stuur een mailtje naar Yvonne en je staat er niet meer tussenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:38 schreef peristilius het volgende:
Even voor panick, ik ben al een paar maanden geen mod meer, ook al sta ik nog in de forum index.
Er zijn gewoon nog maar 2 mods.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:52 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zei ik ook dat ik niet eens meer weet wie de derde mod is aangezien die niet eens in de index staat.
Vond het wel leuk zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Yvonne en je staat er niet meer tussen
Ah dus dit weekend kan ik rustig rellen en mensen doodwensen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef Bastard het volgende:
Werktijd zit er op voor de mod.. na het weekend weer reactie en modden
Gastmodden bestaat ook nog.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah dus dit weekend kan ik rustig rellen en mensen doodwensen?![]()
Ik mute jequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:07 schreef Heintje het volgende:
In GAM kun je toch heel makkelijk mensen dood wensen zonder dat het strafbaar is, het gaat tenslotte om spelletjes.
Je hebt me in Worms al afgemaakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik mute jelaat me je kop er niet afknallen (in gears of war)
Ik zit vol met goede ideeënquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
Gears of War. Goed idee. *opstart*
Jij moet weer blauw worden!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, het is hier geen slowchat...
[inkoppertje]quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef TwyLight het volgende:
Dit topic stamt af van zaterdag 25 november 2006 @ 15:55
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:58 schreef Zosk het volgende:
WoW-Topic #105: dat zelfs IK er nog n open.
kan iemand de TT ff veranderen in 105? thanks.
Klinkt wel als gamedemon.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:30 schreef P-Style het volgende:
De ideale GAM mod is een hardcore gamer in het bezit van of in ieder geval met interesse voor alle consoles en zeeen van tijd. Of daar in ieder geval bij in de buurt komen. Als er serieus iemand is die denk dat hij/zij daar aan kan voldoen dan moet 'ie het maar even melden.
Subtiel is voor homo'squote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:45 schreef Panick het volgende:
Gamedemon is qua tijd etc natuurlijk prima.
maar z'n sociale skills zijn wel dermate onderontwikkeld dat ik mij afvraag of ie in staat is een volwassen discussie te voeren als iemand het substantieel met hem oneens is.
Prima jongen hoor, maar mist een hoop subtiliteit imo.
Als Gamedemen mod-ambities heeft zal hij zich ongetijfeld aanpassen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:45 schreef Panick het volgende:
maar z'n sociale skills zijn wel dermate onderontwikkeld dat ik mij afvraag of ie in staat is een volwassen discussie te voeren als iemand het substantieel met hem oneens is.
Zit wederom managers/posters uit te dagen... dit is al de 3e keer... graag gepaste maatregelen aubquote:ps. die AS roma challenge is voor pussies! probeer maar eens met mons europees voetbal te halen zoals ik
Niet de eerste keer van die anderequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vind wel dat sjimz weer snel hapt hoor...
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:45 schreef Panick het volgende:
Maakt dat echt wat uit gezien de context?quote:
Dat maakt niet uit. Hij hapt en das ook dom. Daardoor komt die aap steeds terug. Je moet m of negeren, of serieus weerwoord geven. Maar zo'n kutopmerking is niet goed, want verder doet die dvdk niks fout, hij post gewoon zn screentjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet de eerste keer van die andere
Mwah ik sta open voor alles, maar als ik het niet leuk vind dan vind ik het niet leuk.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Gamedemon is toch een fanboy?
Verstandig.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mwah ik sta open voor alles, maar als ik het niet leuk vind dan vind ik het niet leuk.
En ik ga ook niet een topic induiken om duidelijk te maken dat ik het kut vind.
Ik vind de Wii bijvoorbeeld niks, enige beetje fatsoenlijke game die zichzelf game mag noemen is Zelda, de rest zijn full priced tech demo's imho.
Maar dat ga ik hier niet lopen verkondigen in de wii topics omdat ik weet dat het niet op prijs wordt gesteld
*steekt hand opquote:Op zondag 18 maart 2007 14:02 schreef TwyLight het volgende:
Wie niet?
nice said...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:27 schreef TwyLight het volgende:
Ach, als iemand ook maar een beetje voorkeur ergens voor heeft noemt men het al een fanboy.
Iedereen heeft voorkeuren, zo lang je ook gewoon kan respecteren dat het niet iedereen zijn of haar voorkeur is vind ik je geen fanboy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |