pcies, ik wil ook niet met dat forum geasocieerd worden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsof je V-O-L forum serieus moet nemen![]()
.
Verder, praat voor jezelf met je 'we'.
Niet alleen mekkeren, geef ook ff antwoord op mijn vraagquote:
Doe toch maar niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet alleen mekkeren, geef ook ff antwoord op mijn vraag![]()
Sorry, ik heb twee namen, daarom het we, maar ik heb het veranderdquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsof je V-O-L forum serieus moet nemen![]()
.
Verder, praat voor jezelf met je 'we'.
Inderdaad. Die zijn toch zo naar elkaar toegegroeid.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:45 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom gaat Rik niet even bij Tijn kijken ?
Peptalk van Hummie.... Ze kwamen er helemaal uitgelaten van vrolijkheid uitquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:45 schreef versabommie het volgende:
Is er trouwens al bekend wrom tijn en rick in de dbk moesten komen gisteren?
Sabrinaquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:48 schreef gerxan het volgende:
wie zit nu in de dbk? geen geluid op 3 en 4
Saartje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:48 schreef gerxan het volgende:
edit : Sabrina dus....quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:48 schreef gerxan het volgende:
Misschien kan Hilde al niet meer lopen van de spanning.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:52 schreef Nostalgist het volgende:
camera zoomt even subtiel in op de wijn.....
Ze neemt dan ook weer het leed van alle finalisten op haar schouders....quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien kan Hilde al niet meer lopen van de spanning..
Mochten ze voorgaande jaren eigenlijk zeggen wat er besproken werd?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zeggen weinig over het gebeurde in de DBK....
Ligt eraan, als bb niets zegt wel, als bb zegt dat ze het geheim moeten houden dan niet. is al jaren zo.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mochten ze voorgaande jaren eigenlijk zeggen wat er besproken werd?
Ah okay. Ja ik volg t pas voor de 2e keer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ligt eraan, als bb niets zegt wel, als bb zegt dat ze het geheim moeten houden dan niet. is al jaren zo.
Nauwelijks. Dat is dit jaar een stuk meer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mochten ze voorgaande jaren eigenlijk zeggen wat er besproken werd?
Maakt niet uit!quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah okay. Ja ik volg t pas voor de 2e keer.
Dat kan ik me inderdaad wel herinneren van de vorig jaar ja. Toen kregen de bewoners zelfs op hun ballen toen ze weer gingen zeiken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
Sinds BB is er qua dbk weinig tot niets gesleuteld aan het dbk concept. Enige zogenaamde verandering is elke editie weer dat ze niet zo snel moeten gaan zeuren in de dbk. Deze editie is het overigens enorm weinig ivm andere edities!
Vorig jaar werd zelfs de tirade van Hummie vs Menno gewoon besproken hoor, dus volgens mij net zo open als altjdquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nauwelijks. Dat is dit jaar een stuk meer.
Het lijkt alsof ze in deze sessie te horen hebben gekregen er niet over te praten....
Gisteravond werd door Rik bijna het hele gesprek in geuren en kleuren verteld....
Het idee om daar strenger in te zijn, vind ik minder positief dan ik had gedacht/ gehoopt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
Sinds BB is er qua dbk weinig tot niets gesleuteld aan het dbk concept. Enige zogenaamde verandering is elke editie weer dat ze niet zo snel moeten gaan zeuren in de dbk. Deze editie is het overigens enorm weinig ivm andere edities!
Ik denk dat Hummie juist dát voor ogen had.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:10 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het idee om daar strenger in te zijn, vind ik minder positief dan ik had gedacht/ gehoopt.
De DBK als uitlaatklep/ toevluchtsoord maakte wel dat de sfeer in huis wat losser was zodat er minder onder de zoden bleef. In deze editie vind ik dat er veel meer opgekropt werd en gedraaikont. En dat is volgens mij mede het ggevolg dat ze geen uitlaatklep hadden.
denk als ze de bewoners zouden zalven in de dbk zoals in bb1 er geen kijker meer over blijft ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:10 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het idee om daar strenger in te zijn, vind ik minder positief dan ik had gedacht/ gehoopt.
De DBK als uitlaatklep/ toevluchtsoord maakte wel dat de sfeer in huis wat losser was zodat er minder onder de zoden bleef. In deze editie vind ik dat er veel meer opgekropt werd en gedraaikont. En dat is volgens mij mede het ggevolg dat ze geen uitlaatklep hadden.
Maar ik vind de uitkomst flauwtjes..... ze had veel meer met dat gedraaikont kunnen doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat Hummie juist dát voor ogen had.
vinnet sowieso tragisch dat dit de laatste is ....quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:12 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Maar ik vind de uitkomst flauwtjes..... ze had veel meer met dat gedraaikont kunnen doen.
Mee eens, ik zou juist blijven kijken. Het maakt dat mensen zich kwetsbaarder op kunnen stellen en dat kan alleen maar goed zijn. Hoeft helemaal niet te betekenen dat er dan minder conflict zou zijn. Ik denk zelfs meer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk als ze de bewoners zouden zalven in de dbk zoals in bb1 er geen kijker meer over blijft ?
Overigens zou ik wel blijven kijken, wat mij betreft mogen ze helemaal terug naar bb1douchemuntjes lego kerstbomen en kutklokken
![]()
Er zit alleen 1 adder onder het gras...elke bewoner die er na bb1 in kwam was zich grotendeels bewust van hoe of wat. Neemt niet weg dat ik bb2 of was het 3? met koos en co de leukste vond eerlijk gezegd!quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mee eens, ik zou juist blijven kijken. Het maakt dat mensen zich kwetsbaarder op kunnen stellen en dat kan alleen maar goed zijn. Hoeft helemaal niet te betekenen dat er dan minder conflict zou zijn. Ik denk zelfs meer.
De tijdsgeest is misschien anders dan 6 jaar geleden. Tenminste dat denken de TV-makers..... maar ze vergissen zich: juist als je boel open gooit, kan er veel meer gebeuren.
Als dat zo is, hebben ze het er zelf naar gemaakt. Uit dit concept valt zoveel meer te halen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
vinnet sowieso tragisch dat dit de laatste is ....
Ja maar zet er dan slimme mensen op die daar mee om weten te gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zit alleen 1 adder onder het gras...elke bewoner die er na bb1 in kwam was zich grotendeels bewust van hoe of wat. Neemt niet weg dat ik bb2 of was het 3? met koos en co de leukste vond eerlijk gezegd!
We weten nu iig waarom hij is gesprongenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wist dat Herman vaak bordelen bezocht, dus het zou kunnen, maar dít had ik toch liever niet geweten!![]()
Eens, kijken hoe lang het duurt voordat ie met z'n tengels aan Sa zit..... hij heeft vandaag bijna iedereen al gehad dus.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:35 schreef mazaru het volgende:
Wat is die marcel toch een engerd
jammerquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:41 schreef mazaru het volgende:
Egbert schijnt in de tuin te staan, samen met monique
Het kan ook zijn dat Hil nadat zij uit BB was met hem naar bed gegaan is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
We weten nu iig waarom hij is gesprongen
Misschien vanavond als ze een feestje krijgen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:41 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Eens, kijken hoe lang het duurt voordat ie met z'n tengels aan Sa zit..... hij heeft vandaag bijna iedereen al gehad dus.
in de tuin.. met monique...janine is pittuh... (hoop ik)quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is Egbert ? ( naar huis ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |