Nou, dan skip je dat toch lekker.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
*zucht* dat was niet tegen jou bedoeld, maar tegen de oninteressante conversatie tussen mark en lienekien.
Of je houdt die discussie gewoon in het SC topicquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dan skip je dat toch lekker.![]()
Ja, 't ging wel over hier, hè.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je houdt die discussie gewoon in het SC topic![]()
Ja dat was ik aan het tikken maar toen ging ik weer ff naar jouw verhaal en zag ik dat het een ander couplet moest zijn... vervolgens compleet vergeten het weer weg te halenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En "imagine is zijn woord" staat op de plek van "zelfde boodschap..." in een ander couplet
Mark_V +1
Nou en? Dan is SC juist een mooie plekquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, 't ging wel over hier, hè.
Ik ga niet meer met je in discussie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou en? Dan is SC juist een mooie plek
Was dit zo'n makkelijke vraag? Ik hoorde het pas 2 weken geleden ofzo....quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:32 schreef Lienekien het volgende:
Francois Boulange, Robert ten Brink, nance en Lucille Werner
Ik kijk nooit tv eigenlijk, ik heb hier op mijn kamer een tv staan maar die heeft al 2 jaar geen kabel ofzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik twijfelde zeer over Robert ten Brink. En als jij Absolutely Fabulous niet kent, verbaas ik me hier ook niet over, dat je 't niet wist.
Gelukkig maar.. je reacties komen vandaag een beetje weird over, maar dat zal wel onhandigheid zijn neem ik aan..quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga niet meer met je in discussie.
Of het komt door de flauwe reacties.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. je reacties komen vandaag een beetje weird over, maar dat zal wel onhandigheid zijn neem ik aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |