Lien -persoonlijke waardering wegens beledigen van mijn homeboy macondoquote:
Macondo was ook flauw tegen mij.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lien -persoonlijke waardering wegens beledigen van mijn homeboy macondo![]()
Nooit van dat mens gehoord trouwens
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Macondo was ook flauw tegen mij.
Absolutely Fabulous ken je niet?
[afbeelding]
Ik hem wel, dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
en macondo heeft jou toch niks misdaan?
je hebt hem dom genoemd en nu moet hij huilenquote:
Nou, ik vind dat je hem nu beledigt door te veronderstellen dat hij niet tegen een grapje kan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
je hebt hem dom genoemd en nu moet hij huilen![]()
Naja, ontopic, hier hebben we een SC topic voor
Ik vind dat je mij beledigt door te veronderstellen dat mijn reactie hier serieus isquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je hem nu beledigt door te veronderstellen dat hij niet tegen een grapje kan.![]()
Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan, vriend.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind dat je mij beledigt door te veronderstellen dat mijn reactie hier serieus is
En dat gaan we dus ook doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan, vriend.![]()
Neslequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:19 schreef Mark_V het volgende:
Wie heeft zijn dekstempel laten weglaseren trouwens?
*zucht* wat is iedereen toch opgefokt tegenwoordig. Als er 2 minuten geen vraag staat gelijk steigerenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:24 schreef Homdeck het volgende:
zucht....... komt er een vraag?
En de tekst?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:25 schreef Mark_V het volgende:
acda en de munnik - laat me slapen
*zucht* dat was niet tegen jou bedoeld, maar tegen de oninteressante conversatie tussen mark en lienekien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*zucht* wat is iedereen toch opgefokt tegenwoordig. Als er 2 minuten geen vraag staat gelijk steigeren
En "imagine is zijn woord" staat op de plek van "zelfde boodschap..." in een ander coupletquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:26 schreef Mark_V het volgende:
de zoon van god was terug op aarde mam
zelfde boodschap zelfde haar
en all you need is love zo mooi
maar kennelijk niet waar
en imagine is zijn woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |