Lien -persoonlijke waardering wegens beledigen van mijn homeboy macondoquote:
Macondo was ook flauw tegen mij.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lien -persoonlijke waardering wegens beledigen van mijn homeboy macondo![]()
Nooit van dat mens gehoord trouwens
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Macondo was ook flauw tegen mij.
Absolutely Fabulous ken je niet?
[afbeelding]
Ik hem wel, dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
en macondo heeft jou toch niks misdaan?
je hebt hem dom genoemd en nu moet hij huilenquote:
Nou, ik vind dat je hem nu beledigt door te veronderstellen dat hij niet tegen een grapje kan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
je hebt hem dom genoemd en nu moet hij huilen![]()
Naja, ontopic, hier hebben we een SC topic voor
Ik vind dat je mij beledigt door te veronderstellen dat mijn reactie hier serieus isquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je hem nu beledigt door te veronderstellen dat hij niet tegen een grapje kan.![]()
Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan, vriend.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind dat je mij beledigt door te veronderstellen dat mijn reactie hier serieus is
En dat gaan we dus ook doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan, vriend.![]()
Neslequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:19 schreef Mark_V het volgende:
Wie heeft zijn dekstempel laten weglaseren trouwens?
*zucht* wat is iedereen toch opgefokt tegenwoordig. Als er 2 minuten geen vraag staat gelijk steigerenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:24 schreef Homdeck het volgende:
zucht....... komt er een vraag?
En de tekst?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:25 schreef Mark_V het volgende:
acda en de munnik - laat me slapen
*zucht* dat was niet tegen jou bedoeld, maar tegen de oninteressante conversatie tussen mark en lienekien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*zucht* wat is iedereen toch opgefokt tegenwoordig. Als er 2 minuten geen vraag staat gelijk steigeren
En "imagine is zijn woord" staat op de plek van "zelfde boodschap..." in een ander coupletquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:26 schreef Mark_V het volgende:
de zoon van god was terug op aarde mam
zelfde boodschap zelfde haar
en all you need is love zo mooi
maar kennelijk niet waar
en imagine is zijn woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |