Nee een duitserquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:23 schreef Lienekien het volgende:
Moet ik aan Dante denken?
Ik zei Duitser, geen oostenrijkerquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:24 schreef Gatalin het volgende:
Mein Kampf?
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:24 schreef Gatalin het volgende:
Mein Kampf?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:29 schreef Mark_V het volgende:
Nembrio en ik denken over veel dingen hetzelfde
Correctemundo!quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:36 schreef macondo het volgende:
Nietsche's Aldus sprak Zarazoestra (god hoe schrijf je dat)?
quote:twelve o'clock flasher
A person with no idea how to use any kind of technology. The joke is, all digital clocks, stereos, DVD players, VCRs and so on have their displays flashing 0:00 or 12:00 (twelve o'clock) because the person in question has no idea how to set the time, let alone use any other function offered.
Ik voel me nou net dat personage van Carice van Houten in Zwartboek: "Houdt het dan nooit op?!"quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:40 schreef Mark_V het volgende:
Lienekien (volgens jou dan)
Ik bedoel "een dirty sanchez" als in object...quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Een programma ala jackass?
Dat heeft De Dijk ooit nog mooi verwerkt in een liedjequote:Op zaterdag 25 november 2006 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik voel me nou net dat personage van Carice van Houten in Zwartboek: "Houdt het dan nooit op?!"![]()
Ken ik dat?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft De Dijk ooit nog mooi verwerkt in een liedje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |