Dat maakt je alleen maar een grotere zuiplapquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:00 schreef Lienekien het volgende:
Het was een pure gok, gewoon gekeken naar het plaatje.
Als je dat graag wilt denken, be my guest. Macondo ziet bijv. graag een digibeet in mij.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat maakt je alleen maar een grotere zuiplap
Ik bedoel de serie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:03 schreef Mark_V het volgende:
uma thurman
Heden ten dage noemen wij dat gewoon "nerd"quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je dat graag wilt denken, be my guest. Macondo ziet bijv. graag een digibeet in mij.![]()
Een digibete zuiplap, sounds like mijn perfecte vrouwquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je dat graag wilt denken, be my guest. Macondo ziet bijv. graag een digibeet in mij.![]()
dat weet ik niet, ik ken die serie niet, das van voor mijn tijdquote:
Kloptquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef Lienekien het volgende:
Een digibeet is toch juist geen nerd?
Je koestert een illusie, Mark. Ik zeg het maar eerlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Een digibete zuiplap, sounds like mijn perfecte vrouw
ARRGH jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef Lienekien het volgende:
Een digibeet is toch juist geen nerd?
Misschien moet ik voortaan toch maar wat aardiger tegen vrouwen doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je koestert een illusie, Mark. Ik zeg het maar eerlijk.![]()
Ik heb al drie uur gesportquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ARRGH ja![]()
Ik zit nog aan de koffie hoor. Dit is echt kut
Ja, ook voor mijn tijd. Maar ik weet het wel. Othello en Desdemona waren zelfs ruim voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik ken die serie niet, das van voor mijn tijd
[..]
Klopt
Oh ik dacht dat Jezus Christus voor jou in de klas zatquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ook voor mijn tijd. Maar ik weet het wel. Othello en Desdemona waren zelfs ruim voor mijn tijd.![]()
Jawel joh, goed opletten, want met mijn hint weet je 'm zo.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:14 schreef macondo het volgende:
Die vraag gaat'm niet worden vrees ik...
Gewoon achter je computer white russians drinken, ben je zo weer blijquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:14 schreef Lienekien het volgende:
Iedereen moet mij hebben, vandaag. En ik voel me al zo sneu.
Wat ben jij dom.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:16 schreef macondo het volgende:
Sugar Lee Hooper
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
Joanna Lumley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |